ja… “maar je kunt het kindje altijd weggeven”… ze is zooooo behulpzaam die charlie… :think:
Ben benieuwd wie de nieuwe huishoudster wordt van ludo… misschien … hoe heet ze ook alwaar… Martine Hafkamp??? incognito.??? prima wraakmethode natuurlijk.
Hmmm volgens mij heeft Rikki in de gevangenis geen sex met Sil gehad. Ik ga er gewoon vanuit dat het kind van Sjoerd is.
En de tijd daar in Meerdijk gaat sneller voorbij dan bij ons dus ik denk dat Sil daar al ruim 1 jaar in de bak zit :mrgreen:
Haha ja idd, dat zag je ook aan Rikki vorig jaar :mrgreen: die ging toen ineens van een jong meisje naar een puber van een jaar of 17? Altijd leuk om te merken.
Actrice Elly de Graaf vindt het vreselijk dat ze uit Goede Tijden Slechte Tijden is geschreven. Haar personage Rosa blies woensdag haar laatste adem uit. “Het was niet mijn eigen keuze. Het was een schok, omdat ik het niet meer verwacht had”, zegt Elly in RTL Boulevard.
Jaren terug had Elly het minder erg gevonden. “Toen dacht ik: misschien is het voor een maand of drie. Maar ik kreeg toch elke keer weer een rol. Dan ga je denken: ik fiets er wel tussendoor, omdat ik zo’n kleine rol heb.”
Ze heeft erg moeten huilen op de laatste opnamedag. “De sfeer die middag is ineens heel intiem. Je werkt met mensen die je al jaren kent en waar je heel vertrouwd mee bent. Als het dan ineens afgelopen is, staan er ineens een hoop mensen met champagne en cadeaus.”
Inmiddels zit haar laatste opnamedag er al een tijdje op. “Het is heel raar. Na de zomerstop kreeg ik ineens het besef dat ik er niet meer bij hoor. Dat is een heel naar gevoel na ruim elf jaar. Ik heb de beelden thuis bekeken en ik heb heel erg moeten huilen. Het was heel emotioneel.”
Overigens heeft Elly wel begrip voor de makers van GTST. “Ik snap dat een serie niet kan blijven bestaan als er twintig jaar lang dezelfde mensen in zitten. Ondanks het gevoel van verlies, begrijp ik ook de keuze. Als je realistisch bent, weet je gewoon dat je er op elk moment kan worden uitgeschreven.”
Mee eens, krijgen we dan een nieuwe hulp bij Janine en Ludo ofzo of gaat Ludo zelf alles doen, is toch vreemd. Zij had toch best tot het laatst kunnen blijven :think:
Mee eens, krijgen we dan een nieuwe hulp bij Janine en Ludo ofzo of gaat Ludo zelf alles doen, is toch vreemd. Zij had toch best tot het laatst kunnen blijven :think:
Tot het laatst :mrgreen: wanneer is dat?
Nou totdat GTST stopt ofzo , maar Rsa was toch lief…