GTST

@marjooo wrote:

dussss rikki zwanger

ja… “maar je kunt het kindje altijd weggeven”… ze is zooooo behulpzaam die charlie… :think:

Ben benieuwd wie de nieuwe huishoudster wordt van ludo… misschien … hoe heet ze ook alwaar… Martine Hafkamp??? incognito.??? prima wraakmethode natuurlijk.

@marjooo wrote:

dusss rikki zwanger

En gelijk al een week of 25.

ik heb gisteren echt een traan moeten laten …

en wetende met 25 weken zwanger…

kan echt, goed verhaal,

mijn ervaring,

dus alles kwam weer terug…

Huh 25 weken? Wanneer is dat geweest? Ik heb namelijk niet helemaal opgelet :oops:

Ah arme Rosa, moet Ludo zelf zijn eten koken.

Vond Rosa altijd een leuke vrouw die haar speelde.

En Rikki idd meteen al 25 weken zwanger :shock:

Maar nu zaten wij te denken, kan het kindje nog van Sil zijn?

Ik weet niet meer wanneer hij in de gevangenis ging…

Ik heb het gisteren niet gekeken, even snel terug kijken…

En die Rosa :cry:

Ook hier dikke tranen…

En niks meer kunnen doen aan een bloedvergiftiging en darmperforatie? Das geheel nieuw voor mij :think:

En rikki 25 wk zwanger… :shock: …zou idd nog best van sil kunnen zijn :think: [/spoiler]

als het van sil zou kunnen zijn krijgen we zeker weer het zelfde verhaal idee als van sjors met danny en bing :?

vondt het ook allemaal beetje vreemd de arts die gewoon zegt van ze gaat dood waar rosa met volle bewust zijn bij ligt.

Hmmm volgens mij heeft Rikki in de gevangenis geen sex met Sil gehad. Ik ga er gewoon vanuit dat het kind van Sjoerd is.

En de tijd daar in Meerdijk gaat sneller voorbij dan bij ons dus ik denk dat Sil daar al ruim 1 jaar in de bak zit :mrgreen:

@Marieke_5000 wrote:

Hmmm volgens mij heeft Rikki in de gevangenis geen sex met Sil gehad. Ik ga er gewoon vanuit dat het kind van Sjoerd is.

En de tijd daar in Meerdijk gaat sneller voorbij dan bij ons dus ik denk dat Sil daar al ruim 1 jaar in de bak zit :mrgreen:

Haha ja idd, dat zag je ook aan Rikki vorig jaar :mrgreen: die ging toen ineens van een jong meisje naar een puber van een jaar of 17? Altijd leuk om te merken.

Rosa emotioneel over vertrek uit GTST

Actrice Elly de Graaf vindt het vreselijk dat ze uit Goede Tijden Slechte Tijden is geschreven. Haar personage Rosa blies woensdag haar laatste adem uit. “Het was niet mijn eigen keuze. Het was een schok, omdat ik het niet meer verwacht had”, zegt Elly in RTL Boulevard.

Jaren terug had Elly het minder erg gevonden. “Toen dacht ik: misschien is het voor een maand of drie. Maar ik kreeg toch elke keer weer een rol. Dan ga je denken: ik fiets er wel tussendoor, omdat ik zo’n kleine rol heb.”

Elly was juist erg blij met de ontwikkelingen in de rol van Rosa. “Ik had het best nog wel jaren willen doen, zeker hoe mijn rol de laatste tijd was. In één keer was er weer een piek voor Rosa en had ik het zo naar mijn zin.”

Ze heeft erg moeten huilen op de laatste opnamedag. “De sfeer die middag is ineens heel intiem. Je werkt met mensen die je al jaren kent en waar je heel vertrouwd mee bent. Als het dan ineens afgelopen is, staan er ineens een hoop mensen met champagne en cadeaus.”

Inmiddels zit haar laatste opnamedag er al een tijdje op. “Het is heel raar. Na de zomerstop kreeg ik ineens het besef dat ik er niet meer bij hoor. Dat is een heel naar gevoel na ruim elf jaar. Ik heb de beelden thuis bekeken en ik heb heel erg moeten huilen. Het was heel emotioneel.”

Overigens heeft Elly wel begrip voor de makers van GTST. “Ik snap dat een serie niet kan blijven bestaan als er twintig jaar lang dezelfde mensen in zitten. Ondanks het gevoel van verlies, begrijp ik ook de keuze. Als je realistisch bent, weet je gewoon dat je er op elk moment kan worden uitgeschreven.”

Erg jammer van rosa@ Vond het zo leuke vrouw!

@kimmiejj wrote:

Mee eens, krijgen we dan een nieuwe hulp bij Janine en Ludo ofzo of gaat Ludo zelf alles doen, is toch vreemd. Zij had toch best tot het laatst kunnen blijven :think: :hand:

@Sennapen wrote:

@kimmiejj wrote:

Mee eens, krijgen we dan een nieuwe hulp bij Janine en Ludo ofzo of gaat Ludo zelf alles doen, is toch vreemd. Zij had toch best tot het laatst kunnen blijven :think: :hand:

Tot het laatst :mrgreen: wanneer is dat?

er komt een jonge dame ipv Rosa, en daar krijgt Ludo iets mee… :mrgreen:

@Gab wrote:

er komt een jonge dame ipv Rosa, en daar krijgt Ludo iets mee… :mrgreen:

En dan stort janine zich zeker in de armen van Danny ofzo?

@aapie wrote:

@Sennapen wrote:
@kimmiejj wrote:

Tot het laatst :mrgreen: wanneer is dat?

Nou totdat GTST stopt ofzo :angel: , maar Rsa was toch lief…

Ze hadden beter Laura eruit kunnen gooien ipv Rosa…

ik heb het vandaag gemist, en het is nog niette zienop uitzending gemist.

Dat kan wel wat later pas online komen…