GTST

@Mutsie86 wrote:

@Sennapen wrote:
Ik heb dat stukkie van dat glaasje draaien gemist, iemand in 2 zinnen vertellen hoe dat nou afliep ? :slight_smile:



  1. wiet leidde het gesprek
  2. de geest was frits



    :lol:




Was dat alles, kwam er niks verder uit?? Ik denk nu krijgen we toxch een nieuwe lijn in gtst :lol:

Ik denk dat Wiet spoken gaat zien, ofzo. Ze gaan nu toch al naar de cliffhanger toewerken.

Ja joh, Frits komt terug :shifty: :mrgreen:

nou als hij terug komt,

val ik van mijn stoel :mrgreen:

Dr komt wel iemand terug idd, denk ook dat het Frits zal zijn, wellicht als geest.

Ja inderdaad wel als gefrituurde geest allicht :mrgreen:

Frits van Houten terug in ‘GTST’

Wat niemand voor mogelijk hield, gebeurt vrijdag in ‘Goede tijden, slechte tijden’ toch. Frits van Houten, gespeeld door acteur Casper van Bohemen, de schurk en playboy uit de eerste jaren van de soap keert terug in Meerdijk. In zijn laatste scène,…



Wat niemand voor mogelijk hield, gebeurt vrijdag in ‘Goede tijden, slechte tijden’ toch. Frits van Houten, gespeeld door acteur Casper van Bohemen, de schurk en playboy uit de eerste jaren van de soap keert terug in Meerdijk. In zijn laatste scène, bijna tien jaar geleden, viel er een kacheltje in het bad waar Frits inzat, waardoor hij werd geëlektrocuteerd. Maar soappersonages hebben het eeuwige leven. Hoe Frits uit de dood oprijst is onbekend, maar hij zal vast voor spannende ontwikkelingen zorgen. Frits heeft namelijk drie kinderen rondlopen, Sjors (voorheen Wendela), Jack (voorheen Fritsje) en Wiet.



http://www.troskompas.nl/artikelen/rubrieken/soapbubbels/gtst/bericht/frits-van-houten-terug-in-gtst/562/browse/15/?L=&cHash=cd0a09fc7e6619c386969efffe295c2b

Lol! zie je ze moeten weer iets nieuwd bedenken om het spannend te houden :dance: :lol:

Maar Wiet is dus de dochter van Dian, begreep ik uit de foto’s? Dan is ze toch ook de kleindochter van Jeff. Die heb ik niet erg familair met haar zien doen ofzo.



Van Sjors, Jack en Wiet is Frits de vader, wie zijn hun moeders?

Van Sjors is Martine Hafkamp maar van de rest? :chinrub:

dat vroeg ik mij dus ook al af :think:

het moet niet gekker gaan worden :wall:

@Gab wrote:

het moet niet gekker gaan worden :wall:


Ben je al van je stoel afgevallen? :lol:

ja, heb nu een hele blauwe bil :mrgreen:

Hannie is de moeder van Wiet.

Hannie is Frits oude secretaresse. Ze is ook zijn moordenares en inderdaad de moeder van Wiet. Ze was stiekum zwanger toen ze hem vermoorde en daarvoor de gevangenis indraaide.

Wie de moeder is van jack weet ik niet, maar ik vraag me wel af hoe oud frits was toen hij jack verwekte :lol:



Bouwjaar van Casper is 1964 en Mark 1976…

Oke, gek dat Wiet dan naar een trouwfoto van frits en Dian zat te kijken of ben ik nou scheel. Dian had toch niks met Frits? Nou ja, ben er een paar jaar uit geweest dus dat zal toen wel geweest zijn. :mrgreen:



Die geboortedata zijn data in real life he, in soaplife kan dat allemaal ineens. Anders Nina nog een Ninatje zijn en Rikkie al helemaal nog een klein Rikkietje. :lol:

Dian en Frits zijn getrouwd geweest toch?

moeder van Jack is Trix Gerritse (werkte in de cactus achter de toonbank en woonde met Peter Klerder en haar broer in 1 huis) :wink:



Die is weer vermoord door Herman Hogedoorn, die baby jack meenam en hem omdoopte tot Herman-Rien Hogendoorn.

jack denkt voor jaren dat Herman zijn vader is, maar als die op sterven ligt verteld Herman, jack de waarheid dat hij niet zijn zoon is maar zijn klein zoon :slight_smile:



Deels van de credits gaan naar Wikipedia hoor :wink: Al wist ik zelf nog wel een beetje hoe en wat.

Ik heb deze serie jaren gevolgd, maar een aantal jaar gelden werden het verhaallijn zo bizar dat ik er mee gestopt ben :slight_smile:

Jack heette trouwens Fritsje :mrgreen:

Voor de gene die alle ins en outs willen weten of juist niet meer weten.



Hier vindt je alles omtrent GTST en haar veelbewogen bewoners



http://nl.wikipedia.org/wiki/Goede_tijden,_slechte_tijden



Als je op de namen drukt krijg je zelf heuze achtergrond info en stambomen te zien :lol: