GTST

Er begint me weer wat te dagen :lol:

@Elka wrote:

Hannie is Frits oude secretaresse. Ze is ook zijn moordenares en inderdaad de moeder van Wiet. Ze was stiekum zwanger toen ze hem vermoorde en daarvoor de gevangenis indraaide.

Wie de moeder is van jack weet ik niet, maar ik vraag me wel af hoe oud frits was toen hij jack verwekte :lol:



Bouwjaar van Casper is 1964 en Mark 1976…




Jack is de zoon van Trix Gerritsen. Na de bevalling heeft Herman Hogendoorn Jack opgevoed.



Edit: Dragon was me voor. Ben op dit moment zeizoen 3 aan het kijken. Daar is Trix zwanger van Frits :mrgreen:

@ollie wrote:

Dian en Frits zijn getrouwd geweest toch?






jepp klopt en ze was hoogzwanger van hem toen ze van de trap struikelde/werd geduwd…?



dat kan ik me nog herinneren.

Ferry Doedens verplicht uit GTST



Ferry Doedens moet de soap Goede Tijden, Slechte Tijden verplicht verlaten. Hij speelt sinds twee jaar de rol van de homoseksueel Lucas Sanders.



De jonge acteur mag drie maanden lang niet werken voor de oerhollandse soap in verband met de flexwet meldt RTL Boulevard. Door deze wet mogen werkgevers geen onbeperkte tijdelijke contracten bieden aan hun werknemers, zonder dat deze overgaat in een vast dienstverband. En een vast dienstverband, dat krijgt de acteur niet. Ferry zal daarom vijf tot zes weken niet in GTST te zien zijn.



De 19-jarige Ferry had voor de zomerstop van 2009 de primeur. Hij speelt de eerste homoseksueel in de inmiddels twintig jaar lopende soap. Hij speelt de rol van Lucas Sanders, die na jaren terugkomt naar Meerdijk.

Frits van Houten is toch ook eerder terug geweest uit de dood?



Toen lag hij in zo’n soort capsule oid.



Weet alleen niet meer precies hoe dat nu zat.

Jaaaaa ook nog zoiets ja!







Ik vond dit:



Na Frits’ dood wordt Wendela in eerste instantie opgevoed door Daniël Daniël en Janine Elschot. De situatie wordt echter onhoudbaar en ze wordt in een pleeggezin geplaatst. Ze krijgt de naam Georgette, afgekort Sjors, Sjors Langeveld. Voor Wendela heeft Frits een geldbedrag van 3 miljoen achtergelaten in een kluis.



De jaren vliegen voorbij en we maken kennis met Frits’ nageslacht. Jack van Houten en Sjors Langeveld zoeken samen met de door Jack opgespoorde Dian in Parijs antwoorden met betrekking tot Frits van Houten. Ze komen al snel terecht bij Hannie, maar zij wordt plotseling dood aangetroffen. Wel ontmoeten ze snel Wiet ter Lake, de dochter van Hannie en Frits. Het viertal begint te twijfelen aan het feit dat Frits overleden zou zijn. Met elkaar besluiten ze uiteindelijk zijn graf te openen, waarin ze een lege kist met een pop aantreffen. Op dat moment komt Frits zelf aanlopen. Later blijkt het te gaan om Hans van Houten, Frits’ tweelingbroer. Hij en moeder Augusta van Houten, die ook nog in leven blijken, zijn al jarenlang op zoek naar een grote familieschat. Die bestaat uit een amulet een helft in handen was van Herman Hogendoorn die hem naliet aan Jack. Jack en Sjors komen uiteindelijk terecht in een gebouw waar de echte Frits van Houten in een cryo opgebaard ligt. Jaren geleden ingevroren en nu wachtend tot de medische wetenschappen een manier hebben gevonden hem weer tot leven te wekken. Frits ligt daar met de amulethelft in zijn hand, een video verschaft ze aanwijzingen leiden hen naar een groot verlaten landhuis in Wales. Ondertussen ontdooit Dian de cryo om de amulet te pakken te krijgen, waarna Frits vermoedelijk definitief overlijdt. In Wales komt tot een confrontatie nadat Hans opbiechtte Frits vermoord te hebben. Augusta valt een lelijke dood tegemoet in een bodemloze put. Het lichaam van Frits wordt opnieuw begraven en Hans die afscheid komt nemen vertelt Frits’ kinderen het ware verhaal over de moord. Of dit het echte verhaal is, valt te betwijfelen en of Frits daadwerkelijk dood is, zijn lichaam is na de cryo niet in beeld geweest.








Dus wie weet is Frits helemaal niet dood :shock: :o :mrgreen:

@Anneke wrote:

Frits van Houten is toch ook eerder terug geweest uit de dood?



Toen lag hij in zo’n soort capsule oid.



Weet alleen niet meer precies hoe dat nu zat.




ik lees idd op wikepedia… dat zijn 2e vertrek was omdat de koeling uitgezet is…

@Rooike wrote:





Dus wie weet is Frits helemaal niet dood :shock: :o :mrgreen:




Dan kan het natuurlijk ook die Hans zijn geweest die opgebaard lag in die Cryo :wink:

Jaaaa dat is ook weer een optie hahahaha!

Zou het dat zijn?

Oh jaaaa spannend!!!

@Pattycoat wrote:

@Rooike wrote:




Dus wie weet is Frits helemaal niet dood :shock: :o :mrgreen:




Dan kan het natuurlijk ook die Hans zijn geweest die opgebaard lag in die Cryo :wink:




Maar als het de bedoeling is dat dat glaasje draaien serieus is in de serie, dan had Frits op dat moment niet kunnen reageren.

@ollie wrote:

@Pattycoat wrote:
@Rooike wrote:




Dus wie weet is Frits helemaal niet dood :shock: :o :mrgreen:




Dan kan het natuurlijk ook die Hans zijn geweest die opgebaard lag in die Cryo :wink:




Maar als het de bedoeling is dat dat glaasje draaien serieus is in de serie, dan had Frits op dat moment niet kunnen reageren.


Dat is Hans, die doet alsof hij Frits is :wink:

@Pattycoat wrote:

@ollie wrote:
@Pattycoat wrote:
@Rooike wrote:




Dus wie weet is Frits helemaal niet dood :shock: :o :mrgreen:




Dan kan het natuurlijk ook die Hans zijn geweest die opgebaard lag in die Cryo :wink:




Maar als het de bedoeling is dat dat glaasje draaien serieus is in de serie, dan had Frits op dat moment niet kunnen reageren.


Dat is Hans, die doet alsof hij Frits is :wink:




Wauw een geest met een geheime agenda :mrgreen:

@ollie wrote:

@Pattycoat wrote:
@ollie wrote:
@Pattycoat wrote:
@Rooike wrote:




Dus wie weet is Frits helemaal niet dood :shock: :o :mrgreen:




Dan kan het natuurlijk ook die Hans zijn geweest die opgebaard lag in die Cryo :wink:




Maar als het de bedoeling is dat dat glaasje draaien serieus is in de serie, dan had Frits op dat moment niet kunnen reageren.


Dat is Hans, die doet alsof hij Frits is :wink:




Wauw een geest met een geheime agenda :mrgreen:




Alles kan :lol:

Ja ze moeten de serie toch draaiende houden he :mrgreen:

@Cin. wrote:

Ja ze moeten de serie toch draaiende houden he :mrgreen:


Ja al 20 jaar :shock:

zolang kijk ik dus al :shock:

@Pattycoat wrote:

@Cin. wrote:
Ja ze moeten de serie toch draaiende houden he :mrgreen:


Ja al 20 jaar :shock:

zolang kijk ik dus al :shock:


haha ik kijk het met tijden, dan wel dan niet :lol:

@Cin. wrote:

@Pattycoat wrote:
@Cin. wrote:
Ja ze moeten de serie toch draaiende houden he :mrgreen:


Ja al 20 jaar :shock:

zolang kijk ik dus al :shock:


haha ik kijk het met tijden, dan wel dan niet :lol:




zijn dat in goede of slechte tijden dat je kijkt ? :mrgreen:

@oessie wrote:

@Cin. wrote:
@Pattycoat wrote:
@Cin. wrote:
Ja ze moeten de serie toch draaiende houden he :mrgreen:


Ja al 20 jaar :shock:

zolang kijk ik dus al :shock:


haha ik kijk het met tijden, dan wel dan niet :lol:




zijn dat in goede of slechte tijden dat je kijkt ? :mrgreen:


Haha op werktijden (clienten kijken het graag) als ik niks anders doe, of in tijden dat ik een beetje uhm niet te serieuzere tv wil kijken :lol:

Erg hé, ik kijk het ook al 20 jaar.

En ik ben 28…





Mijn moeder en zus zijn allang afgehaakt maar ik kijk het nog trouw (bijna) elke dag.

@Anneke wrote:

Erg hé, ik kijk het ook al 20 jaar.

En ik ben 28…





Mijn moeder en zus zijn allang afgehaakt maar ik kijk het nog trouw (bijna) elke dag.




Er is bij mij een periode geweest dat ik niet meer dagelijks keek, maar uiteindelijk kijk ik nu wel weer dagelijks.