GTST

@Mariiyelle wrote:

Maar ze heeft al eens eerder sex met hem gehad… Waarom overstuur zijn?






Oh dus als ze eerder sex hebben gehad is dat een vrijbrief om het gewoon de tweede keer tegen haar zin in te doen?! :?

@francis wrote:

@Mariiyelle wrote:
Maar ze heeft al eens eerder sex met hem gehad… Waarom overstuur zijn?






Oh dus als ze eerder sex hebben gehad is dat een vrijbrief om het gewoon de tweede keer tegen haar zin in te doen?! :?




Dat zei ik net ook al tegen vriendlief…

@Mariiyelle wrote:

Maar ze heeft al eens eerder sex met hem gehad… Waarom overstuur zijn? En let maar op dat ze zwanger raakt van hem :silenced:

En daarbij zie je dus dat maxime net een klein meisje is… Ze is doodsbang voor die vent! :mrgreen:




Nou ja, is het dan oké om iemand te nemen tegen haar zin ? :thumbdown: En nu ze verkracht is, lach jij erom dat ze nu bang is voor “die vent”

Bah, denk toch eens na voordat je er iets uitblaat!



En als je goed hebt opgelet in de serie, kan Maxime geen kinderen krijgen.

@Mariiyelle wrote:

Maar ze heeft al eens eerder sex met hem gehad… Waarom overstuur zijn? En let maar op dat ze zwanger raakt van hem :silenced:

En daarbij zie je dus dat maxime net een klein meisje is… Ze is doodsbang voor die vent! :mrgreen:




:snooty:

@Alette wrote:

Goh, en hoe zou Lorena dan verwekt zijn…?

Heeft ie Rosa ook zo’n kunstje geflikt soms? :silenced:




Ik vermoed van wel…





Mariiyelle, waarom overstuur? :think:

Hoe zou JIJ het vinden als je zo genomen zou worden?

Ervaar jij dat als prettig, nou ik niet! :eh:

@Mariiyelle wrote:

En daarbij zie je dus dat maxime net een klein meisje is… Ze is doodsbang voor die vent! :mrgreen:




Wie zou dat niet zijn pas nadat ze verkracht is… klein meisje of niet :?

:eh: Mariiyelle, gelukkig snap jij de impact van een verkrachting niet…

Ook al heeft ze het 10x eerder met hem gedaan, zij wilden niet…en Nee is Nee!

En inderdaad, is ze bang voor die vent, wie zou dat niet zijn voor zijn/haar verkrachter? Ik in elk geval wel.

Glaasjedraaien…



De geest van Frits van Houten, het moet niet gekker worden!

:stuck_out_tongue:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ik kijk het eigenlijk nooit meer, maar zapte net op het moment dat je Maxime zo zag door de verkrachting…

Heftig hoor :?



mbt het glaasje draaien, moest ik wel enorm lachen :lol:

Ben op dit moment Seizoen 3 van GTST aan het kijken :mrgreen: Daar is Frits nog volop in leven.



Moest daarom ook wel lachen toen Fris tevoorschijn kwam met glaasje draaien :lol:

Ik dacht al dat het Frits was, ben wel benieuwd hoe dat afloopt met dat glaasje draaien , vanavond gelukkig weer een half uurtje :dance:

Zo hallo zeg! Het is maar een serie dus waarom zou ik medelijden met haar moeten hebben…





Sweet-Love… Wat weet jij nou van mij af :doh: Ga geen dingen roepen waar je geen weet van hebt met je walgelijke opmerking :hand:

@Mariiyelle wrote:

Zo hallo zeg! Het is maar een serie dus waarom zou ik medelijden met haar moeten hebben…





Sweet-Love… Wat weet jij nou van mij af :doh: Ga geen dingen roepen waar je geen weet van hebt met je walgelijke opmerking :hand:






Hallo, je reactie kon gewoon niet en zo te merken vonden dat er meer hier op het forum.

:slight_smile:

Maar we gaan offtopic dus…



Heftig nieuws! Een oude bekende komt terug in gtst! Het gaat om een man.

Wie en wanneer weet ik niet daarvoor moet ik naar Ruud de wild luisteren a.k donderdag op 538 :mrgreen:

En by the way: wat is er nu walgelijk aan SweetLove’s reactie? :think:

@Mariiyelle wrote:

Zo hallo zeg! Het is maar een serie dus waarom zou ik medelijden met haar moeten hebben…





Sweet-Love… Wat weet jij nou van mij af :doh: Ga geen dingen roepen waar je geen weet van hebt met je walgelijke opmerking :hand:




Mariiyelle, laatst werd er ook gezegd, het is maar tv, toen kon je het niet zo waarderen. Nu scherm je zelf ineens met deze woorden?! :think:



@Mariiyelle wrote:
@Pimpernella wrote:
@sabje373 wrote:
Ik haat Maxime:S Het mens moet nodig in therapie… Tr*t… Dan kun je nog zo’n hekel hebben aan je broer… amy wordt er de dupe van




Ehhhh, 't is maar tv he :wink: :mrgreen: .


Maar daarom jeuken mn handen wel door haar… En dan denk ik bij mezelf gelijk dat het maar goed is dat ze geen kinderen kan krijgen in deze soap…




Maarre, los daarvan. Denk dat, ondanks dat het maar een serie is, je erg hard commentariëerd en dat dat niet bij iedereen even goed valt. Misschien kun je je voorstellen dat mensen die sexueel geweld meegemaakt hebben gekwetst raken door je woorden. Dan hoef je toch niet meteen zo fel te reageren.

@Rooike wrote:

En by the way: wat is er nu walgelijk aan SweetLove’s reactie? :think:


Vraag ik me ook af…



Mijn opmerking bedoelde ik mee, als je de impact begreep had je die hele opmerking niet gemaakt, sorry hoor… Niks walgelijks aan, gewoon hoe ik het bekijk! Dus… Je kan mij ook normaal aanspreken :sick:



Pimpernella slaat de spijker op zijn kop, je kwets mensen die Hebben mee gemaakt door gewoon te zeggen dat ze vaker seks heeft gehad dus waarom overstuur doen…imo is nee nee, hoe vaak je ook seks met diegene hebt gehad… :eh:

Ik heb dat stukkie van dat glaasje draaien gemist, iemand in 2 zinnen vertellen hoe dat nou afliep ? :slight_smile:

@ pimpenella: ik ben het helemaal met je eens…



Ik ga verder ook geen woorden meer vuil maken aan die #±()**# opmerking, dadelijk ga ik dingen zeggen waar ik spijt van krijg…

@Sennapen wrote:

Ik heb dat stukkie van dat glaasje draaien gemist, iemand in 2 zinnen vertellen hoe dat nou afliep ? :slight_smile:



  1. wiet leidde het gesprek
  2. de geest was frits



    :lol: