GTST

Ja waarom hij even uit gtst is was allang bekend, maar wat is er met hem in de serie gebeurd. Ben benieuwd.

Jef Alberts en zijn verdwijning is het gesprek van de dag op internet. Op Twitter en de gtstfanclub heeft iedereen het over zijn verdwijning in de uitzending van 24 mei.



Zal het nog een keer uitleggen terwijl ik deze soap helemaal niet volg zo moeilijk is het allemaal niet. Dit is ook meteen de kracht van GTST je kunt altijd instappen en je weet meteen waar het over gaat.



Wat ik begrijp is dat Jef Alberts met een -vreemde- vrouw mee is gegaan op reis. De vrouw kwam gisteren spontaan terug en vroeg � Waar is Jef Alberts hij heeft niets meer van zich laten horen�.



Zoals ik gisteren al vermelde Jef Alberts zal Meerdijk voor de duur van drie maanden verlaten. Hij gaat namelijk meespelen in het toneelstuk: La Cage aux Folles.



In Goede Tijden Slechte Tijden hebben ze hier handig op ingespeeld. Zo is tijdens de laatste aflevering (Cliffhanger) voor de zomerstop te zien dat Jef Alberts is opgepakt door de politie. Hij zal zijn straf een tijd moeten uitzitten. Hierna keert hij gewoon terug naar GTST.



De verwachting is dat Jef Alberts rond oktober weer te zien is in GTST. Dus geen paniek mensen hij komt weer terug. Jef Alberts is ook niet dood wat de meeste denken. Hij moet gewoon een paar maanden brommen in een politiecel.



Dit hebben wij uit zeer betrouwbare bronnen vernomen

duidelijk,

hij wordt gewoon opgepakt voor een drugs-smokkel…

daar haar natuurlijk :angel:

Spannend, maar wat deed zij dan met zijn paspoort en waarom stak ze die in brand :think:

oei dat stukje heb ik gemist…



hmmm dus geen drugs-smokkel…



hmm dan denk ik ze waren heftig aan het knuffelen,

jeff viel, zij dacht die is dood, en gedumpt…

jeff heeft geheugenverlies,

en komt na 3 maanden zomaar uit het niets terug ???

en waarom gebruikte ze een andere naam???

Omdat de rest wist wat haar naam was… denk ik?

Oowww nee waarom lees ik nou de spoiler :doh: :doh: :lol:

Mijn moeder heeft gelezen dat Rick volgende week een vriendin heeft… Om Charlie te pesten…

@Sennapen wrote:

Oowww nee waarom lees ik nou de spoiler :doh: :doh: :lol:




vrouwen en nieuwsgierigheid he :lol: :lol:

@Gab wrote:

oei dat stukje heb ik gemist…



hmmm dus geen drugs-smokkel…



hmm dan denk ik ze waren heftig aan het knuffelen,

jeff viel, zij dacht die is dood, en gedumpt…

jeff heeft geheugenverlies,

en komt na 3 maanden zomaar uit het niets terug ???




Nee, dan wordt het vast zijn lang verloren gewaande evil twin??? Die zat samen met Tanja/Tineke in een complot om Jeff te dumpen, zodat de twin zijn plek kan innemen…



Of zoiets! :wink:

@Mutsie86 wrote:

@Sennapen wrote:
Oowww nee waarom lees ik nou de spoiler :doh: :doh: :lol:




vrouwen en nieuwsgierigheid he :lol: :lol:




Ja echt he!!! :angel: :lol:

Wat dacht Charlie nou… Rick zette haar mooi op dr nummer hahahaha trut!

Ik dacht ook al meteen dat het wel met drugs smokkel te maken zal hebben.

Wisten jullie dat…



Noud en Nina gaan trouwen?

Dat bijna alle acteurs een rol spelen in de cliffhanger?

Kan iemand mij vertellen wat er gisteren met Maxime gebeurt is?

Kzie haar nu over haar toen bij die engnek vandaan komen.

Is ze verkracht ofzo door hem??

Gisteren heb ik het dus niet gezien…HELP :mrgreen:

Volgens mij wel.

ja klopt hij heeft der verkracht…

Maar ze heeft al eens eerder sex met hem gehad… Waarom overstuur zijn? En let maar op dat ze zwanger raakt van hem :silenced:

En daarbij zie je dus dat maxime net een klein meisje is… Ze is doodsbang voor die vent! :mrgreen:

Goh, en hoe zou Lorena dan verwekt zijn…?

Heeft ie Rosa ook zo’n kunstje geflikt soms? :silenced: