GTST

Ik neem altijd de preview op, op RTL Lounge en ben sindsdien weer helemaal verslaafd :slight_smile: Moet van gisteren nog kijken maar wat was het einde spannend zeg.

Ik zit met spanning te wachten op de scene waar mijn dochter en ik bij stonden te kijken. Ik denk dat die vrijdag komt.

We zijn geen figuranten, hoor, maar het werd op de hoek bij mijn broer opgenomen.

Gelukkig niet nee, hi verdiend wel beter, maar vind het zo sneu voor hem!

Wie zou die man zijn, die Rosa kent?

Misschien de vader van Lorena?



Ofzoiets?

ik denk ook de vader van lorena

@stillewater wrote:

ik denk ook de vader van lorena


Dat dacht ik ook gelijk…enge kerel trouwens hahaha

@stillewater wrote:

ik denk ook de vader van lorena




Dat dacht ik ook gelijk. Maar ben wel benieuwd of Rosa dan vrijwillige seks met die man heeft gehad of dat hij haar gedwongen heeft. Of denk ik dan weer erg ver door :oops:

@Corry wrote:

@stillewater wrote:
ik denk ook de vader van lorena


Dat dacht ik ook gelijk…enge kerel trouwens hahaha




Dachten wij ook meteen, ik zei al: tadaaaa en daar heb je de vader van Lorena.



Tja ze moeten nu soms toch ergens nieuwe mensen vandaan toveren. En Lorena’s vader is er nog niet eerder geweest.

@Mutsie86 wrote:

@Corry wrote:
@stillewater wrote:
ik denk ook de vader van lorena


Dat dacht ik ook gelijk…enge kerel trouwens hahaha




Dachten wij ook meteen, ik zei al: tadaaaa en daar heb je de vader van Lorena.



Tja ze moeten nu soms toch ergens nieuwe mensen vandaan toveren. En Lorena’s vader is er nog niet eerder geweest.




Het eerste wat ook mij te binnen schoot.

@Meggie wrote:

@stillewater wrote:
ik denk ook de vader van lorena




Dat dacht ik ook gelijk. Maar ben wel benieuwd of Rosa dan vrijwillige seks met die man heeft gehad of dat hij haar gedwongen heeft. Of denk ik dan weer erg ver door :oops:






Zoiets had ik ook, maar ja het zal wel zo zijn dat zij de minares was van meneer en hij getrouwd was ofzo… :angel:

Was er vrijdagavond geen aflevering trouwens ?

Ik zit even lekker op de veranda buiten en wil even uitzendinggemist kijken maar zie geen afl. van vrijdag.

volgens mij was er iets mis met uitzending gemist want atwt van vrijdag staat er ook niet op! er was nl wel een aflevering van allebei!

Klopt, er was gewoon uitzending vrijdag, van beiden serie’s.

Ik dacht ook al meteen de vader van Lorena.



Kan ook de herhaling niet terug kijken van vrijdag :frowning:

Er is een toring bij rtl. Momenteel loopt het ook nog niet goed… Normaal gesproken staan de uitzendingen vrijwel direct op uitzending gemist, nu is dit ook niet het geval.

rooike

ik mis je leuke up-date’s :mrgreen:



waar blijft jeff??

heb al een week moeten missen :wink:

Nou de vraag is eerder: wat is er met Jeff gebeurd? :mrgreen:



Rooike?? :lol: :lol:

@Mutsie86 wrote:

Nou de vraag is eerder: wat is er met Jeff gebeurd? :mrgreen:



Rooike?? :lol: :lol:




Ben ook wel benieuwd.

Bartho Braat, Jef Alberts in GTST, heeft GTST tijdelijk verlaten in verband met zijn rol in het toneelstuk La Cage aux Folles. Voor een paar maanden heeft hij de soap verlaten. Naar verwachting zal hij in september weer te zien zijn in Goede Tijden Slechte Tijden. Tot die tijd zullen we dus met de grote vraag blijven zitten waar Jef is en waarom Tanya al wel terug is!

spannend ??? :mrgreen: