GTST

@Bella wrote:

@anjella80 wrote:
Ze had het erover dat ze 3 dagen geleden sex heeft gehad en 1 week terug was ze nog opoe, dus ws komt dat allemaal wel goed.




Persoonlijk vind ik het toch wel erg knap om op deze manier zwanger te worden. Toen ik het haar hoorde zeggen dacht ik nog - daar zou geen mens zich druk om maken want hoe kan dat nou. Maar zie daar…




tis maar soap…daar worden zelfs dode mensen weer levend :mrgreen:

@Mariiyelle wrote:

@Pimpernella wrote:
@sabje373 wrote:
Ik haat Maxime:S Het mens moet nodig in therapie… Tr*t… Dan kun je nog zo’n hekel hebben aan je broer… amy wordt er de dupe van




Ehhhh, 't is maar tv he :wink: :mrgreen: .


Maar daarom jeuken mn handen wel door haar… En dan denk ik bij mezelf gelijk dat het maar goed is dat ze geen kinderen kan krijgen in deze soap…




Ja, dat snap ik ook nog wel :? … Dat verstand heb ik ook… Ik denk alleen dat dit soort dingen in de realiteit ook gebeurd, als dat gedoe om scheidingen en dat getrek aan kinderen

Wie heeft vanmorgend e preview gezien ?

zo spannend en nou heb ik morgen geen tijd om te ijken :doh: naja vrijdag avond dan maar kijken als het kan :wink:

Nee geen preview gezien helaas, alleen de aflevering van gisteravond…

Ik geloof dat ik een behoorlijke afknapper krijg van Charlie zeg, mensenlief wat een :sick: :sick: :sick: voortaan!!!

ach drama is duidelijk,


  • jeff vertrekt met zijn nieuwe vlam naar het buitenland,

    en sluit de zaak…
  • sill blijft nog in de cel


  • rik betrapt charlie met dat mannetje,

    en gaan scheiden…


  • rikkie gaat met die moter stoere jongen,

    leef lang en gelukkig…


  • die 2 jongens worden enorm gelukkig, :liar:



    wat zal de zomerstop worden?

    wie gaat er dit keer dood?

@Gab wrote:

ach drama is duidelijk,


  • jeff vertrekt met zijn nieuwe vlam naar het buitenland,

    en sluit de zaak…
  • sill blijft nog in de cel


  • rik betrapt charlie met dat mannetje,

    en gaan scheiden…


  • rikkie gaat met die moter stoere jongen,

    leef lang en gelukkig…


  • die 2 jongens worden enorm gelukkig, :liar:



    wat zal de zomerstop worden?

    wie gaat er dit keer dood?




Hmm zullen we er een polletje van maken :mrgreen:



Het GTST heel toevallig vanochtend weer gezien, en inderdaad bovenstaande punten zeer herkenbaar :lol:

Oh ja op die 2 jongens na, maar dat wist ik van een client.

Nou die 2 jongens streep ik weg… :angel:



maar elk jaar gaat er iemand dood, of vertrekt…

zou dokter simon weer terug komen :mrgreen:



rooike ,

help eens even mee ?? :inlove:

wat denk jij ??



ik denk iets met het einde met charlie en rik,

zomer begint te komen, dus zomerstop is nabij !

Moet wel iets zeer spectaculairs zijn he :lol:

ehhh die vrouw van ludo krijgt iets met de dokter ??

:mrgreen:



en ludo neemt wraak op de hele familie ???

@Gab wrote:



rooike ,

help eens even mee ?? :inlove:

wat denk jij ??




Charlie en Danny werken zich steeds verder in de nesten met hun geheime affaire. Wanneer krijgt Rik door dat hij wordt bedrogen door zijn vrouw en broer?
De zwangerschap van Sjors zet haar relatie met Bing meer en meer onder druk en Nina neemt, nadat ze geconfronteerd wordt met de waarheid rond de aanrijding van Noud, een heftige beslissing, die de relatie met haar ouders voorgoed verandert. Verder ontdekt Lorena een geheim uit haar verleden dat haar wereld op z’n kop zet.

En de altijd veelbesproken zomercliff die nadert, belooft dit jaar extra schokkend te worden met niet alleen de nodige spanning maar ook een (voor niet iedereen aangename) verrassing.

Maar weet (nog) niet wat dat gaat worden, daar ben ik namelijk nog niet over uit. :mrgreen:



De komende twee weken belooft er weer van alles te gebeuren in Meerdijk. Zo wil Sjors Meerdijk ontvluchten, komen Lucas en Edwin lijnrecht tegenover elkaar te staan, gaat Rik gebukt onder zijn verdriet en ontmoet Maxime ene Frederik... Lees dus gauw verder.

Bing wordt woest als Jack hem arresteert en vastzet op verdenking van mishandeling. Sjors en Bing maken elkaar grote verwijten over de verloren baby. Jack ontdekt wat Sjors' gevoelens voor Bing zijn en dat verwart hem. Om Bing te ontlopen wil Sjors Meerdijk ontvluchten. Ze komt voor een moeilijk dilemma te staan.

Jef droomt van een reis met Tanya, maar heeft moeite om te beslissen. Jef doet Tanya een alternatief voorstel en neemt een belangrijke beslissing over de toekomst.

Als Ludo en Janine Nina tegen het lijf lopen, is de spanning te snijden. Door Nina krijgen Ludo en Janine ruzie. Ludo krijgt een onverwachte bezoeker.

Charlie vraagt Lorena om hulp bij haar liefdesprobleem. Danny wil dat Charlie een definitieve keuze maakt. Rikki is furieus over Danny en Charlie; hij is er niet van gediend als Danny bij hem langskomt. Charlie en Danny zitten ermee dat ze Rik zoveel verdriet doen en dat heeft zijn weerslag op hun 'geluk'. Intussen is Rik op zoek naar Danny... Tussen Danny en Rik loopt het zodanig uit de hand, dat de politie eraan te pas moet komen. Rik moet verantwoording afleggen voor zijn daden. Charlie kan alle spanningen niet meer aan en weigert zich bij een besluit van Danny neer te leggen. Rik gaat gebukt onder zijn verdriet. Rikki maakt zich grote zorgen om hem.

Lucas is übernieuwsgierig als Edwin hem een verrassing belooft. Hij moet en zal weten wat hem te wachten staat. Lucas probeert zijn teleurstelling te verbergen als hij erachter komt wat Edwins verrassing werkelijk is. Verder: Edwin wordt kwaad op Anton. Door Anton komen Lucas en Edwin lijnrecht tegenover elkaar te staan.

Rikki en Sjoerd spijbelen een dag om een beetje tot zichzelf te kunnen komen. Anton gaat hierover uit zijn dak en komt met een passende straf. Verder: Anton krijgt een schikkingsvoorstel, maar is niet van plan zich daarbij neer te leggen.

Maxime krijgt ongevraagd advies van een opdringerige maar zeer intrigerende man. Verder: Maxime heeft een geheim voor Amy. Maxime loopt Frederik weer tegen het lijf, maar op een onverwachte plek.

Wiet wil Nina een kans geven, ook al weet ze zeker dat Nina een luxepopje is dat een sober leven niet aankan. Nina verrast haar medebewoners.

En Rosa krijgt de schrik van haar leven. Het verbaast Lorena dat haar moeder haar twee weken weg wil hebben. Dit en meer eind vanaf eind april in GTST.

gaat spannend worden.



ik kijk altijd alleen maar op vrijdag :oops:

De cliffhanger kan ik echt nog niets over vinden of bedenken hahaha want ik kijk niet altijd, zo nu en dan als ik het toevallig voorbij zie komen. :stuck_out_tongue:

whaha wat een verhalen allemaal he…maar goed dat het een soap is!



Hmm de cliffhanger, ben benieuwd!

Eindelijk betrapt die stomme Charlie!!! :dance:

@Rooike wrote:

Eindelijk betrapt die stomme Charlie!!! :dance:




idd irritant mens.BAH :mrgreen:

En wederom wil ze praten, nou Rik is gek als hij daar nog intrapt!!!

gelukkig trapt hij er lekker niet in :mrgreen:

Vind het gewoon zielig voor rik.

@Sweet-Love wrote:

Vind het gewoon zielig voor rik.


en voor valentijn (die je toch nooit ziet haha)

Oh ik voelde gewoon de schaamte en het verdriet van Rik. Volgens hub denk ik veel te veel mee met een soap :lol:



Vind vreemdgaan echt not done dus vind Charlie echt een ****** (vul zelf maar iets in :lol: )



En arme Sjors. Tuurlijk zat een miskraam er al aan te komen, maar vind het toch sneu!