GTST

@groenelimo wrote:

@anjella80 wrote:
Ze had het erover dat ze 3 dagen geleden sex heeft gehad en 1 week terug was ze nog opoe, dus ws komt dat allemaal wel goed. Het recept van de morningafter pil heeft ze verscheurd.



Of ze hoopt natuurlijk dat ze zwanger is van Bing :smiley:




zou t toch wel heel vreemd (en heel knap) vinden als ze zwanger blijkt :roll:






En ja hoor, ze is weer zwanger… Van Bing dit keer dus.

maar denk niet dat dit kindje ooit de soap in komt, denk dat het mis gaat ofzo…

@romata wrote:

maar denk niet dat dit kindje ooit de soap in komt, denk dat het mis gaat ofzo…






Dat hoeft niet, ze moeten toch iéts he?

Ik ben wel benieuwd hoe het gaat lopen verder.

Vrijdagavond sloeg Anton Lucas neer omdat die aan de piemel zat van zijn zoon, ahum… hij zat letterlijk en figuurlijk op zn knietjes voor Edwin hahahaha!

Volgens mij kreeg Noud afgelopen vrijdag iets of wat geheugen terug…

Want hij kijkt Nina echt verbaasd aan als ze zegt dat het zo ingewikkeld is allemaal, hij vraagt nog: hoe bedoel je; ingewikkeld?

Ja zegt zij je weet zelf niet eens wat je wilt en ze loopt weg.



Dus misschien heeft hij op DAT moment juist geen geheugenverlies ofzo?

Dat het met vlagen aan komt?



Vanavond maar kijken hij gaat met Laura naar de plaats van het ongeluk.

Hij zag Wiet ook al een x voor Nina aan ja.

Denk ook wel dat het niet meer lang duurt voor die zijn geheugen terug krijgt.

Bianca heeft haar mond voorbij gepraat tegen Maxime dus denk dat het ook bij Nina terecht komt… Maxime weet als geen ander hoe erg Nina eronder is van Noud!

En Maxime wil Ludo natuurlijjk een hak zetten, dus dan is dit een erg mooie gelegenheid! :lol:

Jaaaaa die doos verraad de zaak wel, ben benieuwd hoe Nina reageert als ze hoort dat dr pa ermee te maken heeft!

Ik ben echt benieuwd wat voor draai ze er nu inderdaad weer aan gaan geven!

En ik kan t niet eens gaan kijken vanav :wall: Dan maar in de herkansing morgen overdag als de kids bij mijn moeder zijn! :smiley:

Maxime gaat het niet zeggen tegen Nina… ze maakt eerder gebruik van amy’s situatie.

Noud gaat het zelf ontdekken denk ik - hij herinnerde zich al een donkere auto.



Hoewel mensen geloof ik het ongeluk zelf vaak nooit zullen herinneren maar ja het was een soap he.

Ik haat Maxime:S Het mens moet nodig in therapie… Tr*t… Dan kun je nog zo’n hekel hebben aan je broer… amy wordt er de dupe van

@sabje373 wrote:

Ik haat Maxime:S Het mens moet nodig in therapie… Tr*t… Dan kun je nog zo’n hekel hebben aan je broer… amy wordt er de dupe van




Ehhhh, 't is maar tv he :wink: :mrgreen: .

@Pimpernella wrote:

@sabje373 wrote:
Ik haat Maxime:S Het mens moet nodig in therapie… Tr*t… Dan kun je nog zo’n hekel hebben aan je broer… amy wordt er de dupe van




Ehhhh, 't is maar tv he :wink: :mrgreen: .


Maar daarom jeuken mn handen wel door haar… En dan denk ik bij mezelf gelijk dat het maar goed is dat ze geen kinderen kan krijgen in deze soap…

@anjella80 wrote:

Ze had het erover dat ze 3 dagen geleden sex heeft gehad en 1 week terug was ze nog opoe, dus ws komt dat allemaal wel goed.




Persoonlijk vind ik het toch wel erg knap om op deze manier zwanger te worden. Toen ik het haar hoorde zeggen dacht ik nog - daar zou geen mens zich druk om maken want hoe kan dat nou. Maar zie daar…

Nou dat kan toch best in real life of niet?

Je kan toch ook buiten je vruchtbare periode zwanger raken? :oops:

@Rooike wrote:

Nou dat kan toch best in real life of niet?

Je kan toch ook buiten je vruchtbare periode zwanger raken? :oops:




Klopt. je ovulatie ligt namelijk helemaal niet 100% vast. Tel daar de levensduur van zowel ei als zaad bij op en je hebt al een periode van pakweg 1,5 week “vruchtbare periode” als je uitgaat dat je niet perse na dag 14 hoeft te ovuleren.



Als ze vorige week opoe was,start daar dag 1. Ik weet niet op welke dag ze dat zei,maar als ik op woensdag zeg ik dat vorige week maandag opoe was,dan is dat al 9 a 10 dagen terug. Kortom, het kan.



Ovulatietesten geven ook aan dat je (bij een cyclus van 28 dagen) moet beginnen te testen vanaf dag 9 al! Dat is bij een menstruatie van 1 week dus al 2 dagen later!



Eli is het resultaat van dag 11 of 12,terwijl bij andere ovutesten (van Jo) hij pas ruim na dag 14 uitsloeg.

PS. Lana is enkele maandjes oud. Misschien heeft ze nog een onregelmatige cyclus.

T kan makkelijk ja… Fenne is ook 1 of 2 dagen na mijn laatste menstruatie verwekt :? :lol: