GTST

Ze had het erover dat ze 3 dagen geleden sex heeft gehad en 1 week terug was ze nog opoe, dus ws komt dat allemaal wel goed. Het recept van de morningafter pil heeft ze verscheurd.



Of ze hoopt natuurlijk dat ze zwanger is van Bing :smiley:

@Rooike wrote:

Nee… wait and see…

:thumbup:




nu nog?

Ik liep vorige week een scene van GTST binnen. Grappig, ze waren bij mijn broer om de hoek aan het filmen en aangezien het openbare weg is konden Emma en ik blijven kijken!



Wil er iemand weten waar we naar stonden te kijken?



Rik en Charly zijn uit elkaar en Rik raakt in gevecht met Danny

@mandy_d. wrote:

Iemand vandaag gekeken? Niet dat ik het volg (echt niet,hihi),maar zag gisteren iets over Sjors en overtijd. Hoe is dat afgelopen?


Sjors hoopt dat ze zwanger is om bing hiermee terug te krijgen maar of het der ook gaat lukken is nog maar de vraag!





Wist wel dat Rik en Charlie gaan scheiden :lol:

@Mariiyelle wrote:

@mandy_d. wrote:
Iemand vandaag gekeken? Niet dat ik het volg (echt niet,hihi),maar zag gisteren iets over Sjors en overtijd. Hoe is dat afgelopen?


Sjors hoopt dat ze zwanger is om bing hiermee terug te krijgen maar of het der ook gaat lukken is nog maar de vraag!





Wist wel dat Rik en Charlie gaan scheiden :lol:




Charlie en scheiden verbaast me niets. Moet toch drama blijven natuurlijk.



Sjors en snode plannen smeden? Ze was toch zo’n braaf,rooms meisje? Niet sexen voor het huwelijk, geen 2 onwettige kindjes van 2 verschillende vaders, hahaha.

Maar ik dacht al zoiets. Goed, ben weer een tijdje op de hoogte.

Las vandaag dat een “oude bekende soaper” in beeld komt en Jeff gaat verleiden … hihi… (uit Spijkerhoek)



Petri

@petri wrote:

Las vandaag dat een “oude bekende soaper” in beeld komt en Jeff gaat verleiden … hihi… (uit Spijkerhoek)



Petri








Mary-Lou van Steenis idd… heb het ook gelezen.





Mary-Lou van Steenis in Goede Tijden Slechte Tijden

Actrice Mary-Lou van Steenis gaat een rol spelen in de soap Goede Tijden Slechte Tijden. Op 19 april stapt ze als Tanya café de Koning in om meteen een diepe indruk achter te laten op Jef Alberts.



Tanya is een mysterieuze dame die het op dag 1 al op Jef heeft voorzien. Tanya komt vlak voor sluitingstijd café De Koning binnen om een borrel te halen en Jef is meteen onder de indruk. Hij haalt wat te eten voor haar en als dank krijgt hij een totaal onverwachte zoen die de cafébaas uit zijn sokken blaast.



Talent

Voor Mary-Lou van Stenis (Vrienden Voor Het Leven, We Gaan Nog Niet Naar Huis) is het haar debuut in een soap en tot nu toe valt het de actrice helemaal niet tegen. „Het is een hele spannende en intrigerende rol om te spelen en soap vergt het aanscherpen van je talent, timing en intuïtie.�



Echte liefde

Of er sprake is van echte liefde tussen Tanya en Jef moet nog blijken en hoe lang Mary-Lou in Meerdijk zal blijven, is ook nog niet bekend.







Uitzending

Goede tijden, slechte tijden, donderdag 24 maart om 20:00 op RTL 4







@Amy82 wrote:

@Rooike wrote:
Nee… wait and see…

:thumbup:




nu nog?






Soapie Bartho Braat, die al vanaf het begin van de serie de rol van Jef Alberts in GTST op zich neemt, gaat weg uit Meerdijk. Onze Jef gaat namelijk in de musical La Cage Aux Folles spelen en daarom zet hij zijn rol als oude brombeer achter de bar van De Koning tijdelijk op een laag pitje. Hoe Jef precies vertrekt wil hij nog niet zeggen. “Het is in ieder geval op een bijzondere manierâ€?, aldus de acteur.



“Ik heb bij de schrijvers een idee ingeleverd en dat hebben ze opgepakt en er iets moois van gemaakt”, gaat hij verder. Een stagiair bij Nederlands langst lopende soap was meteen iets te enthousiast "Vanochtend was mijn naambordje al van de deur van mijn kleedkamer gehaald. Dat bleek een foutje van een stagiair. Daar heb ik wel wat van gezegd en daarna is het bordje meteen weer teruggehangenâ€?, vertelt hij. Oeps!



Bron: Bruno.nl





Er werd gesugereerd dat hij de moordenaar was… Dus tja… het kan nog vanalles worden nietwaar?

@Elka wrote:

Ik liep vorige week een scene van GTST binnen. Grappig, ze waren bij mijn broer om de hoek aan het filmen en aangezien het openbare weg is konden Emma en ik blijven kijken!



Wil er iemand weten waar we naar stonden te kijken?



Rik en Charly zijn uit elkaar en Rik raakt in gevecht met Danny




huh? woont je broer in Meerdijk dan??? kicken… :roll: :lol: :lol:

Ja, stoer he!



Ik heb er ook gewoond!





Er worden heel vaak scenes opgenomen in Heemstede en Bloemendaal en ik heb in beide plaatsen gewoond. :lol:

@Rooike wrote:

@Amy82 wrote:
@Rooike wrote:
Nee… wait and see…

:thumbup:




nu nog?






Soapie Bartho Braat, die al vanaf het begin van de serie de rol van Jef Alberts in GTST op zich neemt, gaat weg uit Meerdijk. Onze Jef gaat namelijk in de musical La Cage Aux Folles spelen en daarom zet hij zijn rol als oude brombeer achter de bar van De Koning tijdelijk op een laag pitje. Hoe Jef precies vertrekt wil hij nog niet zeggen. “Het is in ieder geval op een bijzondere manierâ€?, aldus de acteur.



“Ik heb bij de schrijvers een idee ingeleverd en dat hebben ze opgepakt en er iets moois van gemaakt”, gaat hij verder. Een stagiair bij Nederlands langst lopende soap was meteen iets te enthousiast "Vanochtend was mijn naambordje al van de deur van mijn kleedkamer gehaald. Dat bleek een foutje van een stagiair. Daar heb ik wel wat van gezegd en daarna is het bordje meteen weer teruggehangenâ€?, vertelt hij. Oeps!



Bron: Bruno.nl





Er werd gesugereerd dat hij de moordenaar was… Dus tja… het kan nog vanalles worden nietwaar?
maar dat hoeft toch niet meteen betrekking te hebben op die moord? :wink:

Dat weet ik ook niet, ik zeg al…er was eerst sprake dat hij het gedaan zou hebben…

Ik was er eigelijk heilig van overtuigd… (en nog een beetje eigelijk)

@anjella80 wrote:

Ze had het erover dat ze 3 dagen geleden sex heeft gehad en 1 week terug was ze nog opoe, dus ws komt dat allemaal wel goed. Het recept van de morningafter pil heeft ze verscheurd.



Of ze hoopt natuurlijk dat ze zwanger is van Bing :smiley:




zou t toch wel heel vreemd (en heel knap) vinden als ze zwanger blijkt :roll:

@groenelimo wrote:

@anjella80 wrote:
Ze had het erover dat ze 3 dagen geleden sex heeft gehad en 1 week terug was ze nog opoe, dus ws komt dat allemaal wel goed. Het recept van de morningafter pil heeft ze verscheurd.



Of ze hoopt natuurlijk dat ze zwanger is van Bing :smiley:




zou t toch wel heel vreemd (en heel knap) vinden als ze zwanger blijkt :roll:




waarom is dat heel knap en vreemd?



van mijn 3 zwangerschappen ben ik 2x zwanger geworden van 1x sex dus zo vreemd is dat niet.

Leuk om zomaar in een scene binnen te wandelen :stuck_out_tongue:

@Sabrina84 wrote:

@groenelimo wrote:
@anjella80 wrote:
Ze had het erover dat ze 3 dagen geleden sex heeft gehad en 1 week terug was ze nog opoe, dus ws komt dat allemaal wel goed. Het recept van de morningafter pil heeft ze verscheurd.



Of ze hoopt natuurlijk dat ze zwanger is van Bing :smiley:




zou t toch wel heel vreemd (en heel knap) vinden als ze zwanger blijkt :roll:




waarom is dat heel knap en vreemd?



van mijn 3 zwangerschappen ben ik 2x zwanger geworden van 1x sex dus zo vreemd is dat niet.




Als ik reken dat ze de week ervoor ongi was en deze week (3 dagen terug sex) dan is het idd nogal aan de vroege kant, of juist bizar laat. Maar een week in soaptijd is geen week natuurlijk.

Ik denk dat ze met een vroege eisprong best zwanger kan zijn,alleen is het te vroeg om te testen.



Eli is ook het resultaat van een zeer vroege eisprong (ws rond dag 9 al).

Er werd toch ook gezegd dat het ook afhing van de vader? Als Bing sterk zaad produceert wat langer blijft leven…en dat zal vast wel aangezien het een soap betreft!!!

leuk die speculaties :angel: over het zwanger zijn…



tis een soap hoor, daar kan alles in… :mrgreen:



en laat haar dan nog eens niet echt zwanger zijn,

maar strakjes met een nep buik rond wageld…



en gaat ze weer puffen met een onderbroek aan !

waar zomaar een heel schoon mooi wijs kindje van 1 maand uitfloept !

@Gab wrote:

leuk die speculaties :angel: over het zwanger zijn…



tis een soap hoor, daar kan alles in… :mrgreen:



en laat haar dan nog eens niet echt zwanger zijn,

maar strakjes met een nep buik rond wageld…



en gaat ze weer puffen met een onderbroek aan !

waar zomaar een heel schoon mooi wijs kindje van 1 maand uitfloept !




:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@Huggie wrote:

@Gab wrote:
leuk die speculaties :angel: over het zwanger zijn…



tis een soap hoor, daar kan alles in… :mrgreen:



en laat haar dan nog eens niet echt zwanger zijn,

maar strakjes met een nep buik rond wageld…



en gaat ze weer puffen met een onderbroek aan !

waar zomaar een heel schoon mooi wijs kindje van 1 maand uitfloept !




:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:




:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: