GTST

volgens mij hadden ze beide hum broek nog aan en werden ze gestoord door tel van Rick

Dat was daarna, dat Rik belde…

Toen was het al klaar. :mrgreen:

@Sabrina84 wrote:

volgens mij hadden ze beide hum broek nog aan en werden ze gestoord door tel van Rick


Ja dat dachten wij ook :shifty:

Oh my god… Ben zo benieuwd of ze het vertelt tegen Rik!!! :shock:

@Chelleke wrote:

@Sabrina84 wrote:
volgens mij hadden ze beide hum broek nog aan en werden ze gestoord door tel van Rick


Ja dat dachten wij ook :shifty:




Ze hebben toch een wippie gemaakt :mrgreen:

Maar ben inderdaad ook benieuwd.

in gtst kan alles… zelfs bevallen met de onderbroek nog aan :mrgreen:

@klavertje4 wrote:

in gtst kan alles… zelfs bevallen met de onderbroek nog aan :mrgreen:




Hahaha, Jaa idd. Ik was toen net bevallen en heb me daar echt dood aan zitten ergeren. :mrgreen: Hormonen he.

Jaaa dat was me toch een flop, haha

achja je kan ze moeilijk echt in de blote kont zetten :mrgreen:

Heb de aflevering gisteren gemist, weet iemand hoe het is afgelopen met Lucas en Edwin?

@Jose wrote:

Heb de aflevering gisteren gemist, weet iemand hoe het is afgelopen met Lucas en Edwin?




Je hebt niks meer gemist tussen Lucas en Edwin. Na die lataste shot zie je helemaal niks meer over die 2. Alleen over de bruiloft. Vind ik wel heel apart hoor :think:

hoe zit dat nou met Jeff en Sil? ik kijk het dus eigenlijk nooit he. Maar Rooike wist toch zo zeker dat Jeff ome willem had vermoord? maar Sil zit toch vast?

@Pattycoat wrote:

@Jose wrote:
Heb de aflevering gisteren gemist, weet iemand hoe het is afgelopen met Lucas en Edwin?




Je hebt niks meer gemist tussen Lucas en Edwin. Na die lataste shot zie je helemaal niks meer over die 2. Alleen over de bruiloft. Vind ik wel heel apart hoor :think:




Dat vroeg ik me dus ook af, dacht dat ik dat stukje dan wel gemist zou hebben door ff snel een tandenborstel te pakken voor mijn meisje. Maar is dus niet meer op tv geweest… Vreemd :think:

@Amy82 wrote:

hoe zit dat nou met Jeff en Sil? ik kijk het dus eigenlijk nooit he. Maar Rooike wist toch zo zeker dat Jeff ome willem had vermoord? maar Sil zit toch vast?






Dat komt straks wel weer naar boven… Hoe dat weet ik niet.



Maar nu was de bruiloft belangrijk en de verhaallijn Charlie-Rik-Danny…

Wel een beetje gek om met een cliffhanger te eindigen en er dan verder helemaal geen aandacht meer aan te besteden :think:



En Rutger was toch gewoon vermoord door Sil? :think:

Ja volgens mij ook hoor :think:

Nee… wait and see…

:thumbup:

Ohohohohohoh spannend! :smiley:

Up

Nina en Noud komen nooit meer bij elkaar? Danny die verlieft is op Charlie! :? Denk dat het huwelijk van Rik en Charlie ook niet meer lang standhoudt :think:



Lucas en Edwin :inlove:

Iemand vandaag gekeken? Niet dat ik het volg (echt niet,hihi),maar zag gisteren iets over Sjors en overtijd. Hoe is dat afgelopen?