GTST

ik geloof je wel hoor, ze zetten het dit keer best leuk in elkaar moet ik zeggen. Ben benieuwd hoe de ‘waarheid’ dadelijk boven tafel komt.

Wie het nu uiteindelijk gedaan heeft zal nog blijken dan, als het Sil niet is, misschien is hij het wel gewoon.



Ik snap alleen niet Rooike, dat je je zo vastklampt aan een roddelblaadje.

Ik zeg niet dat je géén gelijk hebt, maar ik zou niet zo overtuigend durven zijn als jij hoor.

Zeker gezien je bron.



Daarbij vind ik het ook frappant dat ze het einde dan al verklappen, want zelfs de vader van Lana is tot op het laatst geheim gebleven.

Ik vraag me af in welk jaar ze het bekend gaan maken :mrgreen:

@Gab wrote:

Ik vraag me af in welk jaar ze het bekend gaan maken :mrgreen:




Hoe bedoel je??

wordt nieuwschierig :mrgreen:

@Anneke wrote:

Wie het nu uiteindelijk gedaan heeft zal nog blijken dan, als het Sil niet is, misschien is hij het wel gewoon.



Ik snap alleen niet Rooike, dat je je zo vastklampt aan een roddelblaadje.

Ik zeg niet dat je géén gelijk hebt, maar ik zou niet zo overtuigend durven zijn als jij hoor.

Zeker gezien je bron.



Daarbij vind ik het ook frappant dat ze het einde dan al verklappen, want zelfs de vader van Lana is tot op het laatst geheim gebleven.






Nee hoor ook dat wist ik al van te voren. :mrgreen:

Op een GTST site die fans op hebben gezet heb ik het destijds gehaald.

En het gaat niet over dat roddelblad, het gaat om het feit dat Bartho de serie tijdelijk gaat verlaten omdat hij in het theater gaat spelen, iemand vervangt en dan is het toch logisch dat ze dat zo oplossen?

Dan kunnen ze zijn tijdelijke afwezigheid tenminste verklaren.

Dat zou inderdaad goed uitkomen denk ik.



Maar bij de voorstukjes zie je dat op de bruiloft van Rik en Charlie, ook de moeder van Rik er weer is.

Zij had ‘iets’ met Jeff, wellicht gaat hij er een poosje tussenuit en gaat hij met haar mee.



Zou een optie kunnen zijn hoor…



Ik vind alleen het verhaal nu met Sil, dat dat wel heel definitief lijkt te zijn.

Het zou wel spannend zijn als het toch een ander blijkt te zijn.

Alleen weet ik niet of dat nog wel komt.



Gister met Lorena die zo raar deed… zet me ook wel weer aan het denken.





Ik weet het gewoon niet…

Dat is juist de bedoeling van de regisseurs…

Dat mensen gaan twijfelen aan iedereen… T

is dat ik gelezen heb wie het is, denk dat ik anders er de ballen niet van zou snappen. :mrgreen:

Ik moet nog maar zien of Jef het heeft gedaan of niet, maar het wordt in iedergeval nog wel even spannend!

Gisteren bij Boulevard dat er zo’n nieuwe vrouw in komt (ook al bekend van ONM) ben benieuwd wanneer ze komt en wat haar “slechte” rol gaat in houden…

Spannend dus…

‘Charlotte Besijn en Joke Bruijs tijdelijk terug in GTST’



Volgens de blog GTSTCourant keren twee oudgedienden uit GTST weer voor even terug in Meerdijk. Charlotte Besijn en Joke Bruijs zullen rond het huwelijk van Charlie en Rik beiden aanwezig zijn als respectievelijk Barbara en Maria.



Volgens de blog zal Joke Bruijs al eind januari haar comeback maken in de soap. Joke gaf vorig jaar maart voor het laatst gestalte aan haar personage Maria, die voor de nodige spanningen zorgde tussen Rik en Danny. Charlotte Besijn is daarentegen maar even in de soapserie te zien, waarschijnlijk zal zij pas rond het huwelijk van Charlie en Rik aanwezig zijn en even later weer vertrekken. Op dit moment is Besijn namelijk assistente-opnameleider bij de soap.



Eind november konden wij al exclusief meldden dat er voor de bruiloft op half november 2010 opnames in Amstelveen zijn gemaakt. Een echte trouwzaal was afgehuurd om als decor te fungeren. Een week later werd bekend dat radio-dj Ruud de Wild als stripper op gaat treden tijdens de bruiloft. Het resultaat is waarschijnlijk begin februari te zien in de soap.









Op wikipedia:



Een tijdje waren er geruchten dat acteur Bartho Braat de serie zou gaan verlaten. In november werd bekend dat Braat de serie in maart 2011 tijdelijk gaat verlaten. Bartho kan zijn werk bij GTST niet combineren met zijn rol in het toneelstuk La Cage aux Folles. Samen met actrice Mariska van Kolck vervangt Braat Derek de Lint en Liz Snoyink in het toneelstuk.







Nieuwe vrouw in de serie is: Juliette van Ardenne die Amber de Wilde gaat spelen. Vanaf 11 januari te zien als de nieuwe vriendin van Bing.









dus gaat Jef pas in Maart 2011 weg, zou dit dan voor ons maart 2011 zijn of zou dit voor hem maart 2011 zijn?



In het laatste geval zouden we nog wel heel lang moeten wachten of Jeff wel of niet de dader is…

jaaa dacht haar al te herkennen, zij heeft Marjet gespeeld in Onderweg naar Morgen! :dance:

In Zoop heeft ze ook gespeeld. Sira geloof ik dat ze daar heet.

Kan iemand mij onthullen wat er gebeurd is tussen Charlie en Danny? Heb wel zo’n vermoeden, maar heb die aflevering(en) net gemist, dus begrijp het nu niet helemaal… :slight_smile:

ja danny heeft met charlie een leuk spelletje gespeeld :wink:

@Flier wrote:

Kan iemand mij onthullen wat er gebeurd is tussen Charlie en Danny? Heb wel zo’n vermoeden, maar heb die aflevering(en) net gemist, dus begrijp het nu niet helemaal… :slight_smile:




IDEM… :?

Ze hebben een hartstochtelijk ritje gemaakt op de vloer van de woonkamer, geloof ik als ik me niet vergis…



:mrgreen:

Ooohw ja, zoiets dacht ik al :mrgreen:

Ja maar hebben ze HET ook echt gedaan of zijn ze niet verder gekomen dan hartstochtelijk zoenen, voorspel?

Yep…alles erop en er aan…dus HET ook :mrgreen:

Nou, dan zal charlie over een poosje wel zwanger zijn van danny. Of blijkt over een paar jaar dat het kindje van danny is. Soms is het zo voorspelbaar maar zo leuk om even gedachtenloos te kijken :smiley: