GTST

hmmm, vanavond gemist, was er wat spannends te zien (voorzover gtst natuurlijk spannend genoemd kan worden :lol:)

Oh… ik viel in slaap :frowning: :zzz:



Dan zal het vast wel niet zo spannend geweest zijn denk ik :lol:

het is sill :shock:

@hendrika wrote:

het is sill :shock:




Ja zo zat ik ook :shock: die had ik helemaal niet verwacht.

Nope… het is echt degene die hierboven al voorbij kwam…

:wink:

Het moet nu lijken alsof het Sil is, maar dat is dus niet zo.





Jeff dus…

denk dat sill dat ding heeft weggenomen van de crime scene :smiley:

misschien dacht ie dat laura het gedaan had en neemt haar in bescherming



had eigenlijk al lang gedacht dat het…(uit de spoiler) was :mrgreen:

de telegraaf. ma 13 dec 2010, 21:51
Twitter-explosie door GTST

Het antwoord op de vraag 'Wie vermoordde Rutger Goedhart?' blijft de fans van GTST flink bezig houden...


Maandagavond vond er na de uitzending van de populaire RTL-soap een ware explosie van tweets plaats, nu alle bewijzen in de richting lijken te wijzen van niemand minder dan Sil Selmhorst (Rik Witteveen), zoon van Laura (Jette van der Meij).
Al weken wordt er gespeculeerd over de identiteit van de moordenaar van het personage dat werd gespeeld door Edwin Rutte, maar de vaste kijkers zullen nog éven geduld moeten hebben voordat er antwoord wordt gegeven op die prangende vraag.
Geconcludeerd mag in ieder geval worden dat de spannende verhaallijn de soap geen windeieren heeft gelegd: met kijkcijfers rond de 1,5 miljoen is GTST mateloos populair bij het kijkerspubliek.

Ja tuurlijk… en business meeting bij de kapper… haha…

@~Marion~ wrote:

Ja tuurlijk… en business meeting bij de kapper… haha…




My thoughts whaha! :roll:

Rutten lacht om tumult GTST-rol



AMSTERDAM - Edwin Rutten is in zijn nopjes met alle commotie rond het personage dat hij speelde in Goede Tijden, Slechte Tijden. Al weken wordt gespeculeerd over de moordenaar van zijn personage Rutger Goedhart, maar Rutten houdt zijn lippen stijf op elkaar.

© ANP



“Het is een van de meest gestelde vragen”, vertelt Rutten vrijdag in Koffietijd. “Ik vind het zo vreselijk leuk als mensen die vraag stellen, en dan reageer ik met: wie denk jij dat het heeft gedaan?”



De 67-jarige acteur, wiens personage eind november om het leven kwam in Goede Tijden, Slechte Tijden, speelde in de soap een oplichter.



De acteur laat niks los over de moordenaar, maar verklapt wel dat er uitsluitsel komt. “Er komt op een gegeven moment een aflevering waarbij je ziet dat het gebeurt en wie het gedaan heeft”, licht Rutten een tipje van de sluier op. “Maar ik zeg niet wanneer.”



Ome Willem



Rutten, die van 1974 tot 1990 op tv kwam met De Film van Ome Willem, vond het ‘machtig leuk’ dat hij een gastrol mocht vertolken in GTST. “Het was een grote, nieuwe ervaring.”



De acteur kreeg veel reacties op zijn rol. “In de supermarkt kwam een oud vrouwtje naar me toe dat zei: ome Willempje, wat ben jij een oplichtertje.”



Rutten is binnenkort te zien in de musical Dr. Dolittle, die zondag in première gaat. Ondanks zijn jarenlange ervaring blijft de acteur het spannend vinden om op de planken te staan. “Je wil dat het een succes wordt en je voelt het als een verantwoording”, legt hij uit. “Er werken toch een hoop mensen aan.”

Maandag 20/12

Rikki schrikt van Sil. Lucas ontdekt de keerzijde van zijn opdringerige gedrag. Jef ergert zich aan het gedrag van Lorena en dat heeft gevolgen. Charlie en Rik nemen een verdrietige beslissing over de toekomst.



Dinsdag 21/12

Charlie vliegt iemand aan als de waarheid haar teveel wordt. Noud verheugt zich op een leuke avond, maar raakt verzeild in een date from hell. Maxime is aangenaam verrast als ze Danny hoort spreken over hun relatie.



Woensdag 22/12

Ludo krijgt te maken met spoken uit het verleden van Janine. Bing komt onder grote druk te staan als hij geld zoekt om een club te kopen. Nina verwijt Noud onprofessioneel gedrag: door hem is een zakendeal mislukt.



Donderdag 23/12

Tijdens het onderzoek denkt Jack een belangrijke ontdekking te doen. Janine wil van Ludo weten wat hem bezielt om Anton zo onder handen te nemen. Ondanks haar geldgebrek verricht Charlie een goede daad.



Vrijdag 24/12

Charlie zal de Kerst eenzaam in een koude politiecel doorbrengen. Edwin baalt dat het onmogelijk is om Lucas te ontlopen. Danny krijgt het benauwd als hij merkt hoe Maxime met hun relatie omgaat.



Maandag 27/12

Rikki raakt verward door hoe de moordzaak zich ontwikkelt. Nina wil dat Noud en haar vader het samen goed kunnen vinden, dus stuurt ze hen op een gezellig dagje uit. Rik doet er alles aan om Charlie uit de cel te krijgen.



Dinsdag 28/12

Ludo vindt het uitje met Noud maar niks, toch weet Noud hem op de golfbaan te verbazen. In een ultieme poging om Charlie vrij te krijgen, doet Rik een opmerkelijke bekentenis bij Jack. Hij belandt hierdoor in de cel.



Woensdag 29/12

Lucas geniet ervan als hij en Edwin opgesloten raken in een toilethokje. Janine heeft haarfijn door welk spelletje Ludo speelt. Bing baalt als hij met Danny zaken moet doen. Wiet vraagt Lorena om hulp.



Donderdag 30/12

Lorena probeert in Sjors’ computer in te breken. Lucas trekt zich niets aan van Bings protesten als hij een oud & nieuw feest wil organiseren. Bij wie gaat Jack huiszoeking doen vanwege de moord op Rutger?



Vrijdag 31/12

Lorena probeert alle bewijzen tegen haar te laten verdwijnen. Jack doet een goede daad voor Charlie. Danny merkt dat Maxime het moeilijk heeft, belooft haar een bijzondere avond en dat wordt het ook!











En verder ben ik ook overtuigd van het feit dat…



Het Jeff is die het gedaan heeft, want dat heeft al in de bladen gestaan en ook zijn vertrek en reden staan erin. Dus of Sil het heeft bekend en waarom… Zal wel zijn… om Laura in bescherming te nemen…

Jef de serie uit? :shock:

Heb daar niks van meegekregen. Is het ook al zeker dan?

voor even ja… maar dat was toch pas in maart?

Ja klopt, in maart, hij gaat dan Derek de Lint vervangen in het theater voor een x-aantal maanden.

@Diana1980 wrote:



En verder ben ik ook overtuigd van het feit dat…



Het Jeff is die het gedaan heeft, want dat heeft al in de bladen gestaan en ook zijn vertrek en reden staan erin. Dus of Sil het heeft bekend en waarom… Zal wel zijn… om Laura in bescherming te nemen…




En dat geval onder z’n bed dan?

Het zal Jeff idd wel zijn, maar vindt dat dan niet echt leuk, hij is totaal niet verdacht.

@Flier wrote:



En dat geval onder z’n bed dan?

Het zal Jeff idd wel zijn, maar vindt dat dan niet echt leuk, hij is totaal niet verdacht.






Dat is om iedereen een ander idee te geven, hij zal zijn moeder wel willen beschermen.

Ooow nog zo 1, buiten praten over het feit dat het kerst is met op de achtergrond de bomen nog vol in blad! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Nee, ik geloof niet dat Jef ut heb edoan!

Zeker weten van wel…



Geduld is een schone zaak, we zullen het zien.



Vind overigens wel dat Jef lekker aan het stoken is, gaat hij het tegen Laura zeggen die sukkel…

En nu weet iedereen het van Lorena…

Sneu hoor.

Ik vind er niets sneu aan…tis haar verdiende loon :mrgreen:

Nou nee, snap dr ergens wel…

Vind het wel sneu, maar Jeff daarentegen… die moet zonodig “eerlijk” zijn?

Laat hem dan helemaal eerlijk zijn en alles bekennen…