GTST

Denk niet dat Jef er vrijwillig voor op zal draaien, die gaf al duidelijk aan dat hij net binnen kwam en hij al dood was,denk dat dat na verder onderzoek ook wel naar voren zal komen. Iedereen kan het gedaan hebben…Charlie niet denk ik, ik heb een beetje een vermoeden dat het Laura is en dat Noud en Lucas haar betrapt hebben…die weten er dus ook meer van.

Yesss domme Lorena valt door de mand met dr ingesproken voicemail op

Rutgers telefoon…!



Heeft ze eindelijk Jack aan de haak geslagen, ben ik bang dat ze hem nu kwijt raakt hahahaha!

@Rooike wrote:

Yesss domme Lorena valt door de mand met dr ingesproken voicemail op

Rutgers telefoon…!



Heeft ze eindelijk Jack aan de haak geslagen, ben ik bang dat ze hem nu kwijt raakt hahahaha!


Nee, 't zijn smsjes die ze verstuurd heeft! :wink:

@Mariiyelle wrote:

@Rooike wrote:
Yesss domme Lorena valt door de mand met dr ingesproken voicemail op

Rutgers telefoon…!



Heeft ze eindelijk Jack aan de haak geslagen, ben ik bang dat ze hem nu kwijt raakt hahahaha!


Nee, 't zijn smsjes die ze verstuurd heeft! :wink:




Nee dit berichtje stond op zijn voicemail.

Ja klopt wel, was zn voicemail…en Jack kreeg het als uitgeschreven tekst op een vel papier idd…

Vind haar echt dom… Ze had gewoon eerlijk moeten zijn, nu kan ze straks weer janken dat Jack haar dumpt…

Heh?! Ik dacht dat ze alleen maar smsjes verstuurde… naja, dan was het de voicemail maar :mrgreen:

maar je zag wel een emo kant van jack toen hij het aan haar liet merken dat hij iets wist.

Sowieso dom dat Jack deze zaak mag doen, aangezien hij alle ‘verdachten’ privé kent.



Denk eerder dat die Laurens het gedaan heeft, aangezien papieren verbrand zijn en z’n laptop gewist is. Wie heeft daar nu belang bij.

@Pimpernella wrote:

Sowieso dom dat Jack deze zaak mag doen, aangezien hij alle ‘verdachten’ privé kent.



Denk eerder dat die Laurens het gedaan heeft, aangezien papieren verbrand zijn en z’n laptop gewist is. Wie heeft daar nu belang bij.






Dat denk ik ook idd…

Everon Jackson Hooi keert vanaf 1 december weer terug in Goede tijden Slechte tijden. De acteur was enige tijd niet te zien in de soap, in verband met de beruchte Flexwet.



Jackson Hooi zal vanaf bovengenoemde datum weer in de huid kruipen van alterego Bing Mauricius. Hiermee lijkt het spanningsveld tussen Danny, Sjors en Bing weer centraal te komen staan. Of zou Bing besloten hebben om een punt te zetten achter zijn relatie met Sjors?

Jammer dattie weer terug komt.Van mij mag hij wegblijven :oops: :mrgreen:

Misschien houd dat gedraai tussen Danny en Sjors dan onderhand eens op.

Ben overigens wel benieuwd of hij met haar verder wil.

@Corry wrote:

Jammer dattie weer terug komt.Van mij mag hij wegblijven :oops: :mrgreen:




Helemaal mee eens.

Yessssss ik weet voor 100% zeker wie Rutger heeft vermoord!!!

Ik lees het net in de Weekend.



En zoals ik al eerder vermoedde had ik het bij het juiste eind:





ik had vanavond meer en meer het idee dat het sjoerd was :think:

De verdenking moet natuurlijk nu bij iedereen liggen…

Das om het zgn. spannend te houden hahahaha!

@Pimpernella wrote:

@Corry wrote:
Jammer dattie weer terug komt.Van mij mag hij wegblijven :oops: :mrgreen:




Helemaal mee eens.




Gisterenavond had ie ook weer bar weinig toe te voegen. Ben benieuwd of wat nu zijn verhaallijn wordt, nu hij z’n keuze gemaakt heeft.



@Rooike wrote:
Yessssss ik weet voor 100% zeker wie Rutger heeft vermoord!!!

Ik lees het net in de Weekend.



En zoals ik al eerder vermoedde had ik het bij het juiste eind:









Je bent een echte Sherlock Holmes!!! :mrgreen: :thumbup:

Die had ik nu niet meteen verwacht, zeker nu bij iedereen wel iets verdachts ligt en bij die persoon weinig gerept wordt.

@Pimpernella wrote:

Je bent een echte Sherlock Holmes!!! :mrgreen: :thumbup:

Die had ik nu niet meteen verwacht, zeker nu bij iedereen wel iets verdachts ligt en bij die persoon weinig gerept wordt.








Hahahaha ja een echte Sherlock! :mrgreen:



Enne… Dus Bing kan het nog steeds niet allemaal aan, hij maakt het dus uit…

Hmmm ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Sjors weer met Danny is. :mrgreen:

Ik vind het gelijk weer stukken minder nu Bing weer terug is.Altijd dat moeilijke gezicht wat hij opzet.Hij heeft het ook altijd zo moeilijk…zucht… :sick:

@Rooike wrote:

Yessssss ik weet voor 100% zeker wie Rutger heeft vermoord!!!

Ik lees het net in de Weekend.



En zoals ik al eerder vermoedde had ik het bij het juiste eind:









knap hoor!!!

Ik dacht dat het



Sil



was!!!