GTST

ja maar dat komt dan weer omdat we “dat” weten van Jeff.maar anders zou je daar heel anders tegen aan kijken.

En ach die arme lorena werkt zich ook altijd in de ensten haha

Maar hoe komt sil dan aan het moord wapen als jef het heeft gedaan???



En waarom zegt sil dan dat hij het heeft gedaan ik snap het geloof ik ff niet meer hahaha

Corry en kletsmiep: Misschien was het wel zo leuk geweest om dat even

in een spoiler te zetten… :?

@Corry wrote:

En ach die arme lorena werkt zich ook altijd in de nesten haha








Ja das nou echt de schuld van Jeff dan!

Dan had hij zn mond dicht moeten houden tegen Laura… 8)

@janet76 wrote:

Corry en kletsmiep: Misschien was het wel zo leuk geweest om dat even

in een spoiler te zetten… :?


ik heb niks verklapt lijkt me zo

Toch niet Jeff.

Gaat Sil eruit dan?

ik zit toch te twijfelen of sil t wel gedaan heeft… Gtst kennende komt er meer achteraf.

of jeff heeft toen hij sochtends kwam, rutger vermoord? En dat blijkt dat sil het niet was ofzo…

Ik snap er ook weinig meer van, zat echt met een andere moordenaar in mijn hoofd :mrgreen:



Weetje wat ik wel grappig vond.



Ik keek, uit verveling, bureau kruislaan. Ik kende het niet, maar is een of ander saai politieserie uit 1992. (Tja uit verveling kijk je alles :shifty: )

En in een aflevering speelde marjolein keuning een gastrol. En hoe heette ze daar van haar achternaam? Ook Sanders. Vond het wel grappig :slight_smile:

Sil gaat er niet uit, Jeff heeft het gedaan, dit alles is om ons op een dwaalspoor te zetten.



Ik heb laatst een stukje in een spoiler geplaatst, wat er in een tijdschrift stond, daar staat dat Jeff het gedaan heeft.

Hij gaat in maart dit jaar Derek de Lint vervangen in een theaterproductie dus dat kwam goed uit met de verhaallijn.








We wachten af, ik had diegene dus ook in mijn hoofd, nou ja nog steeds :lol:

Ik roep het hier ook steeds als we aan het kijken zijn maar niemand gelooft het! Ik zei gisteren al dat dit veel te voor de hand ligt zoals het nu is, er zal heus wel weer wat anders gevonden worden, maar hoe ze dat dan gaan doen daar ben ik wel benieuwd naar! Want ze hebben natuurlijk nu de “dader” gevonden en hij heeft geslagen met dat ding…

Die informatie stond toch in een roddelblad??? Is dat wel geloofwaardig?



Het zou trouwens best wel kunnen hoor.

@Elka wrote:

Die informatie stond toch in een roddelblad??? Is dat wel geloofwaardig?



Het zou trouwens best wel kunnen hoor.




Zo dacht ik ook.

Het is niet voor niets een roddelblad.



Het zou wel beter zijn voor de verhaallijn als het alsnog iemand anders is dan Sil.

Ik denk die nieuwe huisarts ?

Die kijkt altijd zo creapy :shock:

@Gab wrote:

Ik denk die nieuwe huisarts ?

Die kijkt altijd zo creapy :shock:




Ja daar is ook iets vreemds mee aan de hand, maar dat vond ik al vanaf de 1ste x dat ik hem zag dat hij altijd zo vreemd doet…

Waarom zou Sil dan toegeven dat hij hem heeft vermoord, en het ‘moordwapen’ weggooien…



Of Rutger was nog niet helemaal dood toen Sil hem sloeg met dat ‘ding’ en toen kwam Jef en heeft hem helemaal van het leven beroofd ofzo :?

Ik denk gewoon sil.

Zie zou er toch ook uit gaan?

lijkt er toch echt wel op dat Sil het heeft gedaan…

Jack (weet zijn echte naam even niet) gaf gister in een intervieuw aan dat gister bekend zou worden wie de moordenaar is.



dus lijkt me dat het dit ook gewoon is dan…

@romata wrote:

@Gab wrote:
Ik denk die nieuwe huisarts ?

Die kijkt altijd zo creapy :shock:




Ja daar is ook iets vreemds mee aan de hand, maar dat vond ik al vanaf de 1ste x dat ik hem zag dat hij altijd zo vreemd doet…




Oh zo keek die al in vrouwenvleugel :lol:

@Mutsie86 wrote:

@romata wrote:
@Gab wrote:
Ik denk die nieuwe huisarts ?

Die kijkt altijd zo creapy :shock:




Ja daar is ook iets vreemds mee aan de hand, maar dat vond ik al vanaf de 1ste x dat ik hem zag dat hij altijd zo vreemd doet…




Oh zo keek die al in vrouwenvleugel :lol:




nee joh, in Spijkerhoek toch ook al? :mrgreen: