GTST! (wel spoileren!)

ik hoorde op de radio van iemand die bij gtst-live was dat inderdaad mike dood gaat

@Femke Fataal wrote:

ik zag vandaag op RTL365 foto’s van gtst live en het viel me op dat Mike er niet bij was :think:

ik las ook dat het al uitgelekt is, mensen twitterden er over

Vandaag op de app is de eerste aflevering te zien van het seizoen

Dus sommigen van jullie weten het nu…

Dan wordt het vooral spannend wie het gedaan zou hebben, genoeg mensen met motieven; Lorena, Ludo, Nina en nog wel meer. Ludo heeft natuurlijk al aan de telefoon een keer gezegd ‘dat alles regelend zou worden’.

maar kloppen de beweringen???

Begint vanavond het nieuwe seizoen?

Nee, volgende week!

Ik Like GTST op FB, en lees daar reacties van mensen.

Ik heb de app zelf niet, teveel gedoe en vind mezelf daar net iets te oud voor :wink:

Maar ik lees inderdaad ook dat het Mike zou zijn, en dat hij de parachute van Lucas gepakt zou hebben.

Van wat ik lees, lijkt het Aysen te zijn geweest die de parachute van Lucas onklaar zou hebben gemaakt, maar Mike hem dus uiteindelijk heeft genomen.

En dan heb je natuurlijk nog het stukje van Ludo aan de telefoon wat Lucas heeft gehoord.

Dus Lucas gaat Ludo verdenken, of het is ook echt Ludo geweest, dat kan natuurlijk ook nog.

Moet zeggen dat ik het ergens wel jammer vind, zo’n app.

Had het leuker gevonden als er in die 8 weken ook niets bekend zou worden gemaakt.

En wat ook vaag schijnt te zijn, volgens de mensen die dus naar dat Live gebeuren zijn geweest.

Je ziet bij de cliffhanger iemand in een open stuk neervallen, terwijl je dus in de nieuwe aflevering iemand bij bomen ziet vallen, of zelfs de parachute die in een boom blijft hangen.

Beetje apart dus…

De eerste nieuwe aflevering circuleert al rond op fb…

En wat ook vaag schijnt te zijn, volgens de mensen die dus naar dat Live gebeuren zijn geweest.

Je ziet bij de cliffhanger iemand in een open stuk neervallen, terwijl je dus in de nieuwe aflevering iemand bij bomen ziet vallen, of zelfs de parachute die in een boom blijft hangen.

Beetje apart dus…
[/quote]

Dat is indd erg vaag, maja zo klopt er wel vaker iets niet bij gtst! Ik heb de 1ste aflevering al gezien ook indd via FB

Als je het niet wilt weten Anneke, dan hoef je het niet te lezen :wink: :mrgreen:

Dat klopt ook Cees.

Ik vind het ook geen ramp, maar qua spanning was het denk ik leuker als er niets over was losgelaten.

En ik heb bijv ook de app van Nu.nl, daar was zelfs te lezen wie er in bleven. Dus dan had ik 8 weken onder een steen moeten gaan zitten. :wink:

Als ik het hier niet had gelezen, dan had ik dus onder die steen gezeten :angel: 8)

de aflevering staat nu zelfs al op internet… Heb hem dus al gezien. Eigenlijk wel jammer maar ja… kon mezelf niet tegenhouden :x

Waar is die aflevering te vinden? Ik ben aan het zoeken maar vind hem niet.

Ik ben 'm nu aan het downloaden via een payserver. Ik kan mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen :oops: En ik kan maandag niet kijken :angel:

op mn facebook circuleerde hij dus, ik denk dat iemand hem gekocht heeft via payserver en toen geplaatst…

maar is die (ex)vriendin van bing nou nog zwanger? dat dacht ik vandaag op te pikken…

@mlk1982 wrote:

maar is die (ex)vriendin van bing nou nog zwanger? dat dacht ik vandaag op te pikken…

Jaja, absoluut. Je ziet haar op het einde het hotel uit lopen met hand op haar (zichtbaar bollende) buikje. Ze is nooit niet zwanger geweest, loog er alleen steeds over.

Spoilers 02/09 - 06/09

Maandag 2 september:

Langzaamaan wordt duidelijk wie het slachtoffer van het ongeluk is. De schok is groot als ook in de rest van Meerdijk bekend wordt dat er een dode is gevallen bij de parachutesprong. Rik probeert anderen tot steun te zijn. Waarom hij zelf te laat was voor zijn sprong, houdt hij wijselijk voor zich.

Dinsdag 3 september:

Als blijkt dat het geen ongeluk was maar sabotage, vliegen de verdachtmakingen alle kanten op. Bianca en Janine komen in conflict. Menno zal het onderzoek leiden naar de moord.

Woensdag 4 september:

De eerste verhoren vinden plaats. Ook al sprong ze niet mee, toch gaat Menno nogal diep op Laura’s alibi in. Rik kan zijn emoties niet meer de baas. Lucas raakt vertwijfeld als Menno ook de familie Sanders verdenkt. Jef wil weten waarom Bing iedereen van zich afstoot.

Donderdag 5 september:

Bianca twijfelt in het openbaar aan Ludo’s onschuld. Anton maakt hier handig gebruik van door Julia aan te raden niet meer met Ludo om te gaan. Janine geeft goede raad aan Bianca, maar dat pakt verkeerd uit.

Vrijdag 6 september:

Rik schrikt als hij bezoek krijgt. Julia laat zich niet kennen en zoekt Ludo op. Anton is gefrustreerd door Ludo. Jef zoekt nieuw personeel voor De Koning. Tim vindt dat afleiding de beste manier is om traumatische gebeurtenissen achter je te laten.

Spoilers 09/09 - 13/09

Maandag 9 september

Nina kan het niet aan als Noud haar vader verdenkt. Als ook Lucas opbiecht dat hij Ludo niet vertrouwt, moet Nina iets ondernemen. Lorena is vastbesloten De Rozenboom terug te krijgen. Bianca krijgt nog meer mensen tegen zich.

Dinsdag 10 september

Bianca meent dat ze sterk genoeg is om naar de crematie te gaan. Rik en Nuran zijn geschokt als Aysen hen niet met rust laat. Rikki beweert dat het heel goed met haar gaat, maar haar vrienden betwijfelen dat. Ludo is geïnteresseerd in een vrouw.

Woensdag 11 september

Lucas probeert stiekem te achterhalen of de politie Ludo verdenkt en ontdekt dat er bewakingsbeelden zijn. Wat staat daar op? Als Nuran doordraait, probeert Rik haar te kalmeren. Nina is bloednerveus als ze wordt opgeroepen voor verhoor.

Donderdag 12 september

Lorena is gefrustreerd als Bianca niet van plan lijkt De Rozenboom terug te geven. Lucas is van slag door zijn ontdekking. Tim is blij als Rikki eindelijk toegeeft aan haar ware gevoelens. Anton maakt zich zorgen om het obsessieve gedrag van Bianca.

Vrijdag 13 september

Rik vindt het moeilijk om Rikki te laten gaan. Lorena hoopt door haar verhaal eerlijk te vertellen, dat ze Nina aan haar kant krijgt. Julia is aangenaam verrast als Ludo plotseling voor haar deur staat.