GTST! (wel spoileren!)

En we gaan hier weer verder!! :mrgreen:

Spoiler



1 tot 5 april:



Maandag 1 april

Tim is niet blij als Rikki hem laat zien hoe druk ze het heeft.

Laura bijt zich vast in een plan om Mike te ontmaskeren en zoekt daarbij de hulp van Sjors.

Om Bianca te overtuigen dat Sjoerd gebruikt, doet Anton een radicale stap. Sjoerd wordt tot het uiterste getergd.



Dinsdag 2 april

Frederiques zangkunsten zijn online een groot succes en dat blijft niet onopgemerkt.

Bianca probeert te achterhalen hoe groot Sjoerds probleem is.

Als Sjoerd weigert mee te werken, onderneemt Bianca een onverwachte actie.

Bing wil graag een kind en sluit een deal met Monica.



Woensdag 3 april

Bing ergert zich als Aysen Monica probeert te intimideren.

Nina wil niet naar buiten met Nola en vertelt Noud uiteindelijk waarom dat is.

Mike wil dat Sjors zich niet met zijn liefdesleven bemoeit.

Laura vindt een bondgenoot in haar strijd tegen Mike.



Donderdag 4 april


Janine wil van Ludo weten of hij het ook moeilijk vindt dat ze geen gezin meer zijn.

Sjoerd doet een goede daad waardoor Bianca positiever naar hem kijkt.

Nina doet stoer, maar Noud doorziet haar ware gevoelens.



Vrijdag 5 april

Anton schrikt als hij van Bianca hoort wat Sjoerd gedaan heeft.

Jef en Frederique zijn zenuwachtig voor een make-overmeeting.

Sjoerd heeft geld en dus gaat het mis.

Rikki en Tim weten het bij te leggen…




8 tot 12 april:

Maandag 8 april

Bianca en Tim zijn het niet eens over de manier waarop ze Sjoerd moeten aanpakken.

Aysen verbaast zich als ze Bing met een nieuw meisje ziet zoenen.

Rikki weet niet wat ze aan moet met een improvisatieopdracht voor school; Wiet wel.



Dinsdag 9 april

Aysen vertrouwt Bing niet en gaat op onderzoek uit.

Lorena en Laura betrappen Mike op een plek waar hij niet hoort te zijn.

Anton wil Bianca ervan overtuigen dat ze professionele hulp nodig hebben als ze Sjoerd willen helpen.

Tim liegt voor Sjoerd, maar eist daar wel iets voor terug.



Woensdag 10 april

Mike doet een poging zijn verdachte gedrag te verklaren.

Jef en Frederique betreden voorzichtig het romantische pad.

Noud wil een keer alleen met Nola op pad, maar Nina is daar niet enthousiast over.

Laura is bang dat ze een grote fout heeft gemaakt.



Donderdag 11 april


Mike komt in een situatie terecht waar hij zich geen raad mee weet.

Aysen achtervolgt Bing en Monica om uit te vissen wat Bings plannen zijn.

Noud heeft pech en krijgt Nina over zich heen.



Vrijdag 12 april


Rikki vindt het vreemd als Bianca nog steeds ‘ziek’ is en krijgt het idee dat er iets speelt in huize Bouwhuis.

Jef heeft het moeilijk als hij slecht nieuws krijgt.

Sjoerd wordt gedwongen om mee te werken aan een onderzoek, anders bestaat de kans dat hij Bram kwijtraakt.

15 tot 19 april.



Maandag 15 april

Rikki doet een schokkende ontdekking en komt meteen in actie.

Jef wordt overrompeld door een voorstel van Frederique.

Aysen denkt Monicas illegale draagmoederschap in haar voordeel te kunnen gebruiken.<br /> <strong><br /> Dinsdag 16 april</strong><br /> Janine mist Lucas en wil daar wat aan doen.<br /> Sjors zoekt de confrontatie met Noud en Nina.<br /> Tim bekent dat hij een geheim heeft voor Rikki.<br /> Bianca laat zich niet tegenhouden als ze Sjoerd wil helpen.<br /> <br /> <strong>Woensdag 17 april</strong><br /> Bing heeft een schokkend nieuwtje voor Sjors.<br /> Mike baalt dat hij Lorenas vertrouwen maar niet kan winnen.

Rikki heeft het gevoel dat ze er helemaal alleen voor staat.

Tim moet een moeilijke keuze maken.



Donderdag 18 april

Noud wil eerlijk zijn tegen Nola en krijgt daarmee Nina tegen zich.

Als Aysen doorgraaft, ontdekt ze wat er speelt bij Bing.

Mike is in verwarring door Sjors. Lorena weet niet wat ze met Mike aanmoet.



Vrijdag 19 april

Anton overtuigt Bianca ervan dat ze Sjoerd in eigen belang veel harder moeten aanpakken.

Frederique weet een gevoelige snaar te raken bij Jef.

Noud kan niet geloven dat Nina zich zo hard opstelt.

Meld!

Vinden jullie het ook zo zielig voor Laura dat ze zo voor de gek wordt gehouden?

Inge Schrama vervangen in GTST

van onze redactie

AMSTERDAM -



Vanaf maandagavond speelt actrice Sanne Langelaar de rol van Sjors in GTST. Inge Schrama gaat eerder met zwangerschapsverlof dan gepland



Sanne Langelaar, die de komende zes weken in de populaire soap te zien is, hoopt dat ze door de GTST-fans geaccepteerd wordt.



“Ik hou er rekening mee dat de trouwe kijkers even moeten wennen”, vertelt de 28-jarige actrice in Metro. “Als je met je hoofd op tv komt, heeft iedereen daar direct een mening over. Ik hoop dat de GTST-fans mild zullen zijn.”



Inge Schrama (27) is vorige week bevallen van dochtertje Betty Sue. Het is het eerste kindje voor de 27-jarige actrice en haar geliefde Daniël Samkalden.

Nog gtst kijkers hier die speculeren over de cliffhanger?

Ja ik :mrgreen: Om de 2 dagen weer een nieuwe clue op mijn app :mrgreen: Ik zomer gewoon mee.



Ik dacht eerst Rikki, maar gelukkig niet. Iedereen denkt Mike of Aysen, maar ik denk dat het geen van beide is. Ik denk Noud of Nina. Al zou ik het enorm jammer vinden als Noud eruit ging. (zou 2e familielid van Laura zijn die te pletter valt, lijkt mij ook niet echt, maar je weet nooit. )

Mike en aysen liggen erg voor de hand hè. Als Ludo er iets mee te maken heeft zou het best Noud kunnen zijn. Maar volgens mij heeft ie een grotere hekel aan Mike. En wie zou Wiet weg willen hebben?

Ik denk dat het wel de bedoeling was dat Mike zou neerstorten, maar dat het flink fout gaat. Per ongeluk de verkeerde parachute ofzo. Zal Ludo in ieder geval niet blij mee zijn.

Ik heb ook echt geen idee, kan me eigenlijk geen een van allen vooorstellen.

Lijkt me raar als er eentje uit gaat haha.

Van mij mag dan Nina er wel uit, irriteer me altijd zo aan haar :silenced:

Ik denk ook dat iemand de verkeerde parachute gepakt heeft, dat werd zo benadrukt door die instructeur… (pak je eigen, enz)

Ik denk dat Aysen gevallen is, en ze het zelf in scene heeft gezet…

Op de laptop (van Bing) gezocht hoe ze een parachute onklaar moet maken en hij krijgt de schuld…

Jet dat kan ook ja. Dat het lijkt op moord, maar eigenlijk zelfmoord.



Morgen tussen 11 en 11.30zouden we naar RTL4 moeten kijken voor een nieuwe hint geloof ik voor de app.

code voor de foto van het kompas is WIND.

Soms snap ik de logica niet van de app.



Als ik naar de plaatjes tot nu kijk van deze week, zou je denken dat Mike zondag veilig neerkomt.

Nieuwe code is 0209…

maar noud en Maxime zijn het iig niet volgend tel gesprek in de app…

Maxime was al bekend door het telefoon gesprek met Jef, in de tweede week.

Maxime was al bekend door het telefoon gesprek met Jef, in de tweede week.

Wie O Wie denken jullie :angel:



Ben heel erg benieuwd, heb geen app, lees gewoon met jullie mee :lol: