GTST! (wel spoileren!)

Ik denk dat het Mike is.

Hoe rustig Maxime telefoneert naar Jef en je daarbij ook Janine heel rustig op de achtergrond hoort en zegt: heeft hij het al gehoord. Denk ik niet dat het Nina is.

Maar ja…ik kan er ook goed naast zitten :mrgreen:

Mike kan, die gaat iets met mega mindy Doen? of zo…

Maar dat ligt zo voordehand… :wall:

Denk zelf dat er dit jaar niemand uit de casting dood gaat,

• of degene is zwaar gewond, hoe gtst het kan verzinnen na zo’n val !

• Of een hele knappe instructeur…

Ik denk als het iemand is dat het Mike is idd.

En de optie dat iedereen het overleefd staat bij mij ook nog open :slight_smile:

Mike gaat er 3 maanden uit, dus ik denk niet dat hij er uit gaat. Ik las dat het Aysen zou zijn, maar ik vind het allemaal zo’n gepuzzel dat ik maar gewoon afwacht tot het weer begint… dan zien we het vanzelf! :mrgreen:

IK denk ook niet Mike…dan zou dat hele overtrokken gedoe met Lorena geen staartje meer krijgen…zou een beetje onlogisch zijn.

Ik heb ook geen APP, dus ben benieuwd.

Ik hoorde vandaag op het werk dat Nina uit de serie gaat, dus zou zij het zijn??? Iemand had ook een foto op internet gezien van haar in een doodskist :think:

@cees77 wrote:

Ik hoorde vandaag op het werk dat Nina uit de serie gaat, dus zou zij het zijn??? Iemand had ook een foto op internet gezien van haar in een doodskist :think:

Die foto is gemaakt toen Ludo een droom had een jaar of 4 geleden. Dus dat is niet de foto van Nina na de sprong uit het vliegtuig. Je ziet op die foto ook nog het huis voor de verbouwing.

Misschien is het Aysen wel, waar was Monica ook alweer? Kan zij het gedaan hebben?

Morgen wordt waarschijnlijk de volgende bekend wie de volgende overlevende is…

heb even gegoogled en inderdaad het kan ook zomaar zijn dat er niemand dood gaat. Las een stuk over iemand die een parachutesprong had gedaan en bij hem ging ook de parachute niet open. Ook de reserve niet. Alleen op de laatste 250meter ging de reserveparachute iets open en deze man heeft het overleefd. Wel zwaargewond.

Dus het kan nog.

Ik vind Mike gewoon zo doorzichtig als hij inderdaad degene is die neerstort. Heel voorspelbaar ook.

Aysen is het ook niet. Blijven er nog 2 over. Ik ben echt benieuwd

Op internet gaat al dat het een droom van Rik is, die dan wakker schrikt en toch op tijd is om te springen

Dat zou helemaal super zijn! En dat hij dan ook niet vreemd is gegaan

Wanneer begint het eigenlijk ?? :oops:

en idd ik denk nog steeds dat er dit seizoen niemand dood gaat

Vanaf 26 augustus krijg je de laatste week herhalingen en vanaf 2 september het nieuwe seizoen.

@Gab wrote:

Wanneer begint het eigenlijk ?? :oops:

en idd ik denk nog steeds dat er dit seizoen niemand dood gaat

Weet je… ik nu ook eigenlijk. Als ik de reclames zo doorkijk ‘mis’ ik niemand.

Ik denk toch wel dat Rik echt vreemd is gegaan met zijn zatte kop omdat deze dame een rol in de serie heeft nu :wink:

@Marieke_5000 wrote:

Ik denk toch wel dat Rik echt vreemd is gegaan met zijn zatte kop omdat deze dame een rol in de serie heeft nu :wink:
eikel :snooty: :silenced: :twisted:

De Naam zegt toch al genoeg ??? :mrgreen:

SPRING LEVEND

Mag ik even zeggen dat ik het een beetje vreemd vind dat je als app-gebruiker/speler zondag de eerste aflevering kan bekijken op de app, terwijl er ook heel veel mensen naar dat GTST-live gaan? Betalen 35 euro pp om die aflevering te zien en dan de acteurs op het podium te zien? Vind ik zelf veel te veel geld :oops:

@Gab wrote:

De Naam zegt toch al genoeg ??? :mrgreen:

SPRING LEVEND

Kan dat niet een samenloop van de app zijn? De start is de sprong en dan per week zie je 1 persoon levend neer komen?

een collega komt net met het verhaal dat Mike dood zou gaan volgens Veronica Magazin

ik zag vandaag op RTL365 foto’s van gtst live en het viel me op dat Mike er niet bij was :think: