las ergens een speculatie dat amy het gedaan heeft, zij was toch ook niet overleden ???
Spoilers 16 t/m 20 september
Maandag 16 september:
Julia blijkt een stuk stouter dan Ludo dacht. Rik en Nuran moeten op het politiebureau komen. Rik doet een bekentenis, maar vraagt Menno dit niet aan Nuran te vertellen. Nina en Lucas raken in een vertrouwenscrisis vanwege Nina’s verleden met Mike
Dinsdag 17 september:
Lorena ontdekt iets verdachts en probeert dit in haar voordeel te gebruiken. Aysen bemoeit zich ongevraagd met het moordonderzoek van Menno. Rik wil dat Femke een verklaring aflegt op het politiebureau, maar femke wil daar wel iets voor terug.
Woensdag 18 september:
Bianca denkt dat Anton het moordonderzoek tegenwerkt. Lucas wordt zenuwachtig als hij hoort welke richting het onderzoek opgaat. Rik wil niet buigen voor chantage. Julia wil haar zoon aan Wiet koppelen.
Donderdag 19 september:
Ludo legt druk op Lucas: hij eist dat zijn familie onvoorwaardelijk achter hem staat. Anton probeert Bianca af te houden van obsessief gedrag. Aysen weet met nieuwe feiten het moordonderzoek een draai te geven.
Vrijdag 20 september:
Na haar ontdekking eist Aysen een actieve rol in de moordzaak op. Janine loopt Ludo tegen het lijf als hij niet alleen is. Als Lorena en Nina ontdekken wat Mike met hen heeft gedaan, is dat voor allebei een shock.
Haatmail voor GTST-actrice Celine Purcell
AMSTERDAM -
Sinds Celine Purcell in Goede Tijden, Slechte Tijden speelt, wordt ze bedreigd door boze kijkers van de soap.
Celine speelt in GTST de rol van Femke Blok, die Ferri Somogyi (Rik) probeert af te pakken van Toprak Yalciner (Nuran).
Op Twitter worden de meest nare dingen over Celine geschreven. Zo zijn er GTST-fans die haar hoofd willen kaalscheren of een frituurpan over haar heen willen gooien.
Celine blijft nuchter ondanks de berichten nuchter. “Ik voel me niet bedreigd door de tweets, want ik snap dat het over mijn karakter gaat. Ik mag altijd een lieverd spelen en nu ben ik een keer de gemenerik. Dat vind ik juist heel leuk”, zegt ze tegen RTL Boulevard.