Arme Rikki…hij is zo jong nog…3 maanden en al fruit!!!
Klinkt zo bekend die onzekerheid…
Oh nu krijgt bianca t ineens in haar hoofd…pfff
Ze hebben Bram toegewezen gekregen omdat ze een stabiele thuissituatie hebben. Ja hoor, opa gaat vreemd en oma raakt geobsedeerd :?
Eigenlijk ben ik deze verhaallijn over Bram wel weer zat :shifty:
Nina en Naud hebben ook niet echt een interessante rol nu. Rick al helemaal niet.
Danny vind ik een watje. Kom op zeg :roll:
Er mag van mij wel weer een beetje pit in de serie. Een ontvoering, een moord, weet ik veel. Ik bedoel… waar is de tijd gebleven dat Helen Helmink door haar zoon werd begraven in een boekenkist, Suzanne ontvoerd werd, Dorothea, Laura en Barbara Een man levend begraven, Bowien van een klif viel, er gekaart werd over wie Ludo zou vermoorden, etc. Dat waren nog eens spannende (overigens niet meer realistische) tijden :mrgreen:
@Matsjo wrote:
Ze hebben Bram toegewezen gekregen omdat ze een stabiele thuissituatie hebben. Ja hoor, opa gaat vreemd en oma raakt geobsedeerd :?
Daar was toen toch nog geen weet van?
En wat heeft dat dan weer met het kind te maken, dat opa vreemd gaat? :think: :mrgreen:
Daar word het kind niet slechter van toch?
@Rooike wrote:
@Matsjo wrote:Ze hebben Bram toegewezen gekregen omdat ze een stabiele thuissituatie hebben. Ja hoor, opa gaat vreemd en oma raakt geobsedeerd :?
Daar was toen toch nog geen weet van?
En wat heeft dat dan weer met het kind te maken, dat opa vreemd gaat? :think: :mrgreen:
Daar word het kind niet slechter van toch?
Nee, ik bedoel ook maar te zeggen dat het een beetje voorspelbaar is allemaal. Natúúrlijk moest het mis gaan :roll:
En het lijkt mij, dat als iemand in het gezin vreemdgaat, het hele gezin daar last van gaat hebben (kindjes voelen die sfeer toch aan). En aangezien Bram daar woont....
Je hoort mij toch niet zeggen dat Bram daar slechter van wordt? Alleen om het nou stabiel te noemen...
De rechter wist ook dat er net een overlijden in de familie was. Sjoerd heeft meerdere malen iemand aangevallen waar de rechter bij was. Dus tja, ze had best kunnen zien dat er veel aan de hand was.
Ach waar maak ik mij eigenlijk druk om... het is een soap :lol:
@Ikke31 wrote:
Arme Rikki…hij is zo jong nog…3 maanden en al fruit!!!
Klinkt zo bekend die onzekerheid…
Daar moest ik ook aan denken. Rikki zegt, ik prureer zijn fruit en dat hoeft zelfs niet. Zo oud is Bram toch niet, dat ie al fruit mag ?
3 maanden zeiden ze een paar afleveringen terug. (erg grote baby voor 3 maanden )
Help, hoe kan ik via niet RTL4 naar de gemiste afleveringen kijken ?
(hier hebben ze daar een blokkade opstaan)
Ik zoek dus een soort omweg, via U-tube staan alleen maar oudere afleveringen…
En ik verveel me suf in de avond…
@Gab: tvopjepc en dan het bekende nl erachter? Ik weet alleen niet zeker of dat niet wordt doorgelinkt naar rtl, maar is altijd het proberen waard…
Gab, sorry weet geen oplossing. Ik kijk het terug op mn telefoon via sizz…
Ik zit er weer klaar voor :mrgreen:
Ben benieuwd. Ik hoop niet teveel Jack en Lorena, vindt het een beetje een saaie verhaallijn :shifty:maar wel een lekker vent 8)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat Bing toch allemaal gaat doen.
De reactie van hem gisteren tegen Sjors, zet toch wel een hoop vraagtekens op.
Jack en Lorena wordt inderdaad wel een beetje saai.
Ik kan mij Bing zijn gevoel we een beetje voorstellen eigenlijk…
Sjors heeft toch nog wel eitjes? Of niet?
Grrr Bianca :naughty: :naughty:
Ze is een beetje door aan het draaien geloof ik :thumbdown:
Geloof het ook… Niet zo gek dat Rikki zo reageert dan… En die is al zo onzeker als ik weet niet wat. (Wat helemaal niet gek is, ook al ben je ouder en je krijgt je 1e kindje, dan ben je ook onzeker. Zelfs bij mijn 2e ben ik nog steeds onzeker af en toe)
Oh ohhh Bianca :roll: :naughty:
Ben blij dat Rikki zo reageert, komt weer een beetje pit in 't meissie :mrgreen:
Ben dus niet de enige die jack en lorena niet zo veel aan vindt.
Irriteer me ook echt aan haar :shifty: zo dom en verwend…
:shock: :shock: haha, ja ze gaat wel ver, leuke wending, nieuwe obsessie van Bianca.
Maarre als mijn sm dat zei :twisted: :twisted:
Wil Bing wraak op Sjors nemen… Draagmoeder nemen en als er eenmaal een kindje is, sjors zo laten wennen om vervolgens gedumpt te worden?
En ik verstond niet zo goed met wat Bianca zei… Maar wat zei ze nou? :think:
Iets van domme mama, ze kan er ook niks van
of zoiets :think: