GTST ... <niets zeggen anders spoiler>

Aysen is niet op de mondje gevallen :silenced:

Pff en dan Anton, moet dat nou? Vind 't helemaal niet passen…

@EstHe wrote:

Pff en dan Anton, moet dat nou? Vind 't helemaal niet passen…

Ik walg ervan :sick: :silenced:

Nee niet op der mondje gevallen, leuk :mrgreen:

en ja Anton , mag ik?

:sick: :sick:, dat doe je toch niet je vrouw aan nadat je zoon is overleden… OMG…

Viel de baby nu van tafel??? :shock:

Ik heb net dat stukje gemist :oops:

@Rooike wrote:

ik ook :lol: :lol:

Maar idd volgens mij viel hij van tafel.

Oeps… :shock:

Word lekker aangedikt bij de kinderbescherming natuurlijk, Bing zal daar vast iets mee kunnen… :sick:

@cees77 wrote:

@Rooike wrote:

Hoe kon ie nou van tafel vallen??

He, dat heb ik weer niet gezien, hoorde alleen Bram huilen en Rikki verschrikt kijken, was net thee pakken…

Oh bah idd, dat komt Bing wel weer goed uit :silenced:

Dat lieten ze ook niet zien maar dat zal wel de reden zijn dat rikki morgen uit paniek het huis uitrent.

Ben ik nou de enige die ontzettend moe word van Lorena…ik had haar allanf gedumpt…ontevreden verwend nest :evil: :hand:

@Natascha1975 wrote:

Dat lieten ze ook niet zien maar dat zal wel de reden zijn dat rikki morgen uit paniek het huis uitrent.

Ben ik nou de enige die ontzettend moe word van Lorena…ik had haar allanf gedumpt…ontevreden verwend nest :evil: :hand:

Nee, niet de enige :roll: :evil:

Vreselijk verwend, egoistisch en dom :wall:

@Natascha1975 wrote:

Arme Rikki, ze is al zo onzeker en dan gebeurt dit (al is het natuurlijk niet slim om hem op tafel te laten liggen, terwijl je aan de andere kant bent :think: )

En Anton :sick: :sick: :snooty: :naughty: Meer kan ik er niet over zeggen

Lorena vind ik ook enorm verwend gatverdamme :silenced:

Onze jongste is ook al eens van de commode gevallen en toch heeft jeugdzorg nog niet ingegrepen :mrgreen:

Hmm, ben benieuwd hoe dit afloopt. :think:

En Anton :sick: Net je kind verloren of niet, wat heb ik hier een hekel aan.

@EstHe wrote:

@cees77 wrote:
@Rooike wrote:

He, dat heb ik weer niet gezien, hoorde alleen Bram huilen en Rikki verschrikt kijken, was net thee pakken…

Hij had zich omgedraaid, tenminste hij was opeens op handen en knieën en kon denk ik toen ook opeens kruipen? :mrgreen:

Nee, niet grappig natuurlijk als het echt gebeurd. Maar ik vind dit een beetje snel gaan voor een kind van 1,5 maand.

Gaat Bing er dan nog achteraan?

Ow, ze krijgen vast een onderzoek van jeugdzorg zeker…

@Dynasty wrote:

@EstHe wrote:
@cees77 wrote:
@Rooike wrote:

Hij had zich omgedraaid, tenminste hij was opeens op handen en knieën en kon denk ik toen ook opeens kruipen? :mrgreen:

Nee, niet grappig natuurlijk als het echt gebeurd. Maar ik vind dit een beetje snel gaan voor een kind van 1,5 maand.

Ja Bram is snel voor zn leeftijd :mrgreen:

Hij moet jonger voorstellen dan mn zoontje, maar is toch écht wel groter en meer ontwikkeld :lol:

Arme bram :?

@Rooike: dit zal bij Bing ook net zo goed een x gebeuren. Net als wat er bij Rikkie gebeurde… Vraag me alleen af hoe Bing of kinderbescherming hierachter kan komen. Ze zien hem niet eens elke dag…

@Mariiyelle wrote:

Ik vraag me alleen af wat die kinderbescherming hier te maken heeft. Alsof het ons nooit overkomt :think:

Maar zij lopen natuurlijk al bij de kinderbescherming. Wij (neem ik aan in ieder geval) niet.

@Pattycoat wrote:

@Mariiyelle wrote:

Ik vraag me alleen af wat die kinderbescherming hier te maken heeft. Alsof het ons nooit overkomt :think:

Maar zij lopen natuurlijk al bij de kinderbescherming. Wij (neem ik aan in ieder geval) niet.

Grrr ik had het al aangepast… :lol: :wink:

Maar het zou stom zijn als het daardoor weer van je wordt afgepakt.

Nee, ik loop gelukkig niet bij de kinderbescherming. :slight_smile:

En bedenk me net ineens dat ze niet meer bij de kinderbescherming lopen. Ze zijn toegewezen zonder toezicht… Althans, daar is niets van te zien dat ze nog met de kinderbescherming te maken hebben…

Dan was je te snel voor me :wink:

Ze hebben een half jaar proeftijd.

Bram is volgens de serie nu 3 maanden, nog heeeeeeeeeel snel in zijn ontwikkeling trouwens, ook qua uiterlijk :mrgreen:

Ik heb een vaag vermoeden dat Aysen Bing op ideeën heeft gebracht en dat hij hem naar Suriname ofzo gaat ontvoeren :think:

Bram, Rikki en Sjoerd staan onder toezicht inderdaad . van kinderbescherming.

Alleen veelvoudig langskomen en begeleiden doen ze niet :think:

lekkere toezicht.

Ik hoop voor Rikki dat er niet veel gebeurd m.b.t… uithuisplaatsing e.d

Ze zal wel geschrokken zijn, elke moeder kan het gebeuren, of het nou gebeurde onder haar zicht. Ik heb mijn neefje toen ik veelvoudig voor hem zorgde ook van de commode laten vallen per-ongeluk. Ik stond er gewoon bij… dus ja het kan gebeuren.

@Dynasty wrote:

@EstHe wrote:
@cees77 wrote:
@Rooike wrote:

Ow ja, was even vergeten dat het superbaby is :mrgreen:

Ons meisje viel laatst ook van ons bed af en toch mag ze nog hier blijven wonen :dance: :dance: Maar ja, in soapland kan alles :roll: