Hier gaan we verder.
Zal Lucas aan de drank gaan?
Anton nog bij trekken ?
Lorena der kapsalon goed lopen ?
En wat zal er gebeuren met Bram, Bing, Sjors, Rikki, Sjoerd?
En met Danny & Maxime?
Whats next?
Meld
Ik ben er ook weer :mrgreen:
Ben ook wel benieuwd waarom dat meiske voor Danny verstopte :think:
meld
meld
Meld
meld
meld
Meld!
Ik vraag me ook af waarom zij schrok van Danny. Naja al zou het iedere man kunnen zijn gok ik zo.
Zat eerst te denken dat het niet haar zus is, maar haar geliefde en dat dat niet word geaccepteerd in haar cultuur ofzo.
Maar waarom ze dan bang is voor mannen, die link leg ik nog niet :lol:
@Mutsie86 wrote:
Meld!
Ik vraag me ook af waarom zij schrok van Danny. Naja al zou het iedere man kunnen zijn gok ik zo.
Zat eerst te denken dat het niet haar zus is, maar haar geliefde en dat dat niet word geaccepteerd in haar cultuur ofzo.
Dat idee kreeg ik ook
Ja dat vraag ik me ook af waarom ze bang is voor Danny. Zal Danny haar pijn hebben gedaan of verkracht ofzo ( al zou ik dat wel heel STOM vinden, past niet bij hem ) Maar er moet natuurlijk weer een reden zijn om Danny uit de serie te werken.
Ja in de koning kreeg ik ook even het idee dat de zusjes geliefdes waren.
@Chelleke wrote:
Ik ben er ook weer :mrgreen:
Ben ook wel benieuwd waarom dat meiske voor Danny verstopte :think:
Ja ik vroeg het me idd ook al af…
Oke spoiler… (Danny en dat meisje)
Ze kent Danny, ze hebben ‘iets’ gehad… er komt een foto in beeld van hun waar ze zoenen…
Meld!
Meld me ook weer :mrgreen: Lekker verder keuvelen over de langstlopende soap :mrgreen:
@Natascha1975 wrote:
@Mutsie86 wrote:Meld!
Dat idee kreeg ik ook
Dat zei mijn man ook :mrgreen: ,
ik denk dat er iets in haar verleden gebeurd is met mannen.
Maarja wie ben ik
@Sweet-Love wrote:
Ze kent Danny, ze hebben ‘iets’ gehad… er komt een foto in beeld van hun waar ze zoenen…
Ja, ik had het ook gezien, maar kan hem er niet zo goed uithalen, maar denk het wel
@Sweet-Love wrote:
Zou 't stom vinden als hij haar iets aangedaan zou hebben :? dat past helemaal niet bij hem.
Wat Romata ook al zei, zou dan wel zijn om hem ‘eruit’ te kunnen schrijven…
Of zij wordt mishandeld/achtervolgd door haar vader/oom/neef omdat Danny haar grote liefde is en is op de vlucht voor hun en komt daarom in Meerdijk wonen. Danny vind haar en het is liefde tot op het bot!! Samen vluchten ze naar verwegistan :mrgreen:
ik denk dat het wel weer spannend gaat worden