GTST ... <niets zeggen anders spoiler>

Zit nu met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen de herhaling te kijken

Meld.

Ik heb het vorige week een paar keer niet gezien, nu maar weer eens proberen om om 20.00 rustig op de bank te gaan zitten.

Ooooowww Lukas :shifty: :doh:

@Matsjo wrote:

Ooooowww Lukas :shifty: :doh:

Zo zat ik ook :o

Respectloos van Lucas :thumbdown:

@Mariiyelle wrote:

idd :shock: :thumbdown:

@kim86 wrote:

@Mariiyelle wrote:

Hij is gewwoon straalbezopen… Weinig mensen die dan no respect kunnen opbrengen hoor!

@Fietje wrote:

@kim86 wrote:
@Mariiyelle wrote:

Hij is gewwoon straalbezopen… Weinig mensen die dan no respect kunnen opbrengen hoor!

Ik vond gister Anton gewoon zielig :frowning:

Dronkenschap doet heel veel, vind het wel goed gespeeld btw.

En Anton… tja… ik denk weetje… zijn vrouw durft niet te zeggen wat ze er van vond… en doet Lukas het maar

Ik kon het niet droog houden hoor… Ik zat met tranen :oops:

Ik kan niet meer over huilende mensen op tv.

Goed gespeeld hoor :thumbup:

Meld

Ik heb vandaag even de herhaling van gisteren gekeken…ook wel met een hele flinke brok in mijn keel hoor!!! :cry:

Vreemde actie van Anton

ow bah anton…

Nou over maxime maar te zwijgen…sjonge jonge :hand:

Ohw moest dit nu weer en waarom met Maxime. Vind hem maar vervelend worden.

Ik lag vannacht wakker en heb even meegeschreven aan het script:

Lucas gaat zo ver in zijn alcoholverslaving dat de club failliet gaat of Bing stapt uit zichzelf op. Bing besluit om in nieuw zeeland of ergens ver weg een andere club te openen. Dag Bing, jammer dat je weg gaat :liar:. Anton besluit dat daar de medische zorg veel meer aan hem heeft en besluit om mee te gaan. Dag Anton, en vergeet Maxime niet :wink:

Bianca leeft helemaal op en ontmoet een nieuwe man met 2-3 kinderen. Welkom nieuw gezin! :mrgreen:

Of draaf ik teveel door met mijn wensen :lol:

Mutsie heerlijk he die laatse loodjes, zet je altijd aan het denken met de meeste vreemde dingen :lol: :lol: , waarom solliciteer je niet naar scriptschrijver 8) :inlove:

@Mutsie86 wrote:

Ohw moest dit nu weer en waarom met Maxime. Vind hem maar vervelend worden.

Ik lag vannacht wakker en heb even meegeschreven aan het script:

Lucas gaat zo ver in zijn alcoholverslaving dat de club failliet gaat of Bing stapt uit zichzelf op. Bing besluit om in nieuw zeeland of ergens ver weg een andere club te openen. Dag Bing, jammer dat je weg gaat :liar:. Anton besluit dat daar de medische zorg veel meer aan hem heeft en besluit om mee te gaan. Dag Anton, en vergeet Maxime niet :wink:

Bianca leeft helemaal op en ontmoet een nieuwe man met 2-3 kinderen. Welkom nieuw gezin! :mrgreen:

Of draaf ik teveel door met mijn wensen :lol:

Ik vind 't wel wat :thumbup: :mrgreen:

@Sennapen wrote:

Mutsie heerlijk he die laatse loodjes, zet je altijd aan het denken met de meeste vreemde dingen :lol: :lol: , waarom solliciteer je niet naar scriptschrijver 8) :inlove:

Om dit altijd te doen lijkt me wat saai, ik heb zo’n gekleurde mening over sommige karakters 8) :wink:

maar soms moet je wat als je wakker ligt en toevallig dacht ik nu eens aan gtst :mrgreen: :lol:

Zit ff terug te kijken, die Lucas met zijn teiltje…

Droog die Anton “hebben jullie gestemd”…

Oh nee, wat erg, nu zie ik de rest…aparte manier van rouwverwerken…BAH!

Ik las net op FB dat er een oude bekende terugkomt naar Meerdijk.

Vanavond bij Boulevard wordt bekend gemaakt wie.

Is er iemand die het misschien al weet?