GTST ... <niets zeggen anders spoiler>

Ik zou mirjam wel weer s willen zien :slight_smile:

Geen idee… Maar misschien Stefano? Aangezien Lucas er toch totaal niet mee omgaat met het verlies. Misschien dat Janine dan zijn vader te hulp roept?? :pray:

Zou ook wel eens leuk zijn ja. Ik zou ook wel eens willen weten hoe het met Hellen Helmink is.

Maar even to the point: Ik zat aan Stefano te denken ivm Lukas.

@MamavanThijs wrote:

Zou ook wel eens leuk zijn ja. Ik zou ook wel eens willen weten hoe het met Hellen Helmink is.

Maar even to the point: Ik zat aan Stefano te denken ivm Lukas.

Ik denk dat als je het tijdspad ziet,dat Helen Helmink zo’n beetje tegen het einde van haar leven moet zitten of er al niet meer zou kunnen zijn.

Het lijkt mij ook dat het Bas Muijs is, kan zo verder niemand anders bedenken.

Lijkt me leuk als hij weer terug komt :smiley:

Vond 't al gek dat ie niet even kwam checken hoe het met zn zoon ging toen die in coma lag :roll: :mrgreen:

@EstHe wrote:

Lijkt me leuk als hij weer terug komt :smiley:

Vond 't al gek dat ie niet even kwam checken hoe het met zn zoon ging toen die in coma lag :roll: :mrgreen:

precies! Lekker goede vader :wink: :doh:

ik was jullie al kwijt dus hierbij een meld!

Of Robert?? Of was die nou ook al dood?

Oh wiet…saai…in een droom van nina…

Het is bekend:

Wiet komt terug!!! Nina droomt van haar en gaat Wiet opzoeken in de TBS kliniek. Verdere verhaallijn niet bekend, maar wel dat het voor een korte periode is

En wie is het??

Ow hihi tegelijk :thumbup: :wink:

@MamavanThijs wrote:

Het is bekend:

Wiet komt terug!!! Nina droomt van haar en gaat Wiet opzoeken in de TBS kliniek. Verdere verhaallijn niet bekend, maar wel dat het voor een korte periode is

Ik had toch liever Stefano :silenced:

He bah ik had ze gehoopt op Bas :frowning:

@Pattycoat wrote:

@MamavanThijs wrote:
Het is bekend:

Ik had toch liever Stefano :silenced:

Anders ik wel :inlove:

De preview! Het einde zo gaaf! ben benieuwd hoe het afloop!

Kon met moeite me tranen bedwingen toen rikkie dat gebreide dekentje gaf aan sjors :cry:

Ik lees hier wel eens maar schrijf eigenlijk nooit, maar ik dacht dat ik dit al ergens gelezen had:

Dat meisje is stiekem op zoek naar Danny, zij zou een kind van hem hebben???

Weet niet hoor, maar dit hangt mij bij?

En vanavond zitten we weer klaar!!!

Bing was wel heel boos denk ik…

:dance:

Heb de preview gezien

Zo mooi en knap van sjors! Heb respect voor haar maar ook voor rikki !Blijf bing een steeds groter l*l vinden !

Bing :thumbdown:

Bing :evil: