GTST ... <niets zeggen anders spoiler>

Nouja eerlijk is eerlijk, Sjors beslist zoiets belangrijks zonder daarin Bing te kennen…

Ik bedoel, vind Bing op het moment niet zo heel leuk, maar kan me wel voorstellen dat hij enorm boos op haar is. Ze heeft hem wel (voor zijn gevoel) “zijn zoon” afgenomen.

Vind het natuurlijk wel goed dat hij terug is bij Rikki, daar hoort hij!!

@ren0t0 wrote:

Nouja eerlijk is eerlijk, Sjors beslist zoiets belangrijks zonder daarin Bing te kennen…

Ik bedoel, vind Bing op het moment niet zo heel leuk, maar kan me wel voorstellen dat hij enorm boos op haar is. Ze heeft hem wel (voor zijn gevoel) “zijn zoon” afgenomen.

Zijn zoon? Ze zijn pleegouders. Het was niet eens officieel dat hun de ouders zouden zijn.

En Sjors had al paar keer signaal afgegeven dat Bram naar rikkie en Sjoerd moest maar Bing moest er niks van weten omdat hij alleen maar aan zichzelf dacht. Hij toonde met niks begrip. Zelfs niet toen Sjoerd even Bram moest zien nadat Edwin overleed… En daarbij weet Sjors hoe het is om moeder te zijn… Bing weet helemaal niets van gevoelens af want hij heeft er zelf geen…

@Mariiyelle wrote:

@ren0t0 wrote:

Zijn zoon? Ze zijn pleegouders. Het was niet eens officieel dat hun de ouders zouden zijn.

En Sjors had al paar keer signaal afgegeven dat Bram naar rikkie en Sjoerd moest maar Bing praatte steeds haar om. Hij toonde met niks begrip. Zelfs niet toen Sjoerd even Bram moest zien nadat Edwin overleed… En daarbij weet Sjors hoe het is om moeder te zijn… Bing weet helemaal niets van gevoelens af want hij heeft er zelf geen…

Ik weet wel dat het niet officieel zijn zoon was, maar hij voelde dit wel zo… En natuurlijk heeft ook hij wel gevoel hierover…

@ren0t0 wrote:

@Mariiyelle wrote:
@ren0t0 wrote:

En Sjors had al paar keer signaal afgegeven dat Bram naar rikkie en Sjoerd moest maar Bing praatte steeds haar om. Hij toonde met niks begrip. Zelfs niet toen Sjoerd even Bram moest zien nadat Edwin overleed… En daarbij weet Sjors hoe het is om moeder te zijn… Bing weet helemaal niets van gevoelens af want hij heeft er zelf geen…

Ik weet wel dat het niet officieel zijn zoon was, maar hij voelde dit wel zo… En natuurlijk heeft ook hij wel gevoel hierover…

Maar ondertussen Lana niet willen accepteren in het begin… Haha!

@Mariiyelle wrote:

@ren0t0 wrote:
@Mariiyelle wrote:
@ren0t0 wrote:

Maar ondertussen Lana niet willen accepteren in het begin… Haha!

Maar inmiddels accepteerd hij die volledig als zijn eigen dochter. Dus dat is oude koeien uit de sloot halen hihi

Ik vind het ook een boerenl.l maar ben het wel met Renata eens. Hij voelde zich natuurlijk echt vader over Bram en hield/houd van hem. Dat word zo hopsa in 1 keer door zijn lief afgepakt (al heeft hij ook haar veel afgepakt) zonder overlef of wat dan ook (niet dat hij er mee in zou stemmen) maar des ondanks vind ik hem :sick:

Als mijn man zoiets zou doen zonder overleg zou ik hem er ook uit schoppen en niet met hem verder willen. Hoe haalt ze het in der hoofd :silenced: Bing zag bram natuurlijk wel als zijn zoon en met sjors en Lana als gezinnetje. Nu is alles in 1 keer weg, geen kindje meer met sjors.

Mja, wel leuke wending voor de serie, we wisten het natuurlijk ook al :inlove:

Vind het wel goed dat Bram bij Rikki en Sjoerd is toegewezen, maar wel minder van Sjors om het zonder overleg met Bing te doen.

Daar komt ze nu achter, ze mag haar spullen pakken en vertrekken,d us huwelijk tussen Sjors en Bing

Ik loop wat achter, maar wij dachten hier ook gelijk dat die twee nieuwe meiden geen zusjes zijn maar geliefden…

Vraag me af, woonde Sjors niet veel eerder in Toko dan Bing en is hij toendertijd niet bij haar ingetrokken? :think:

@Marieke_5000 wrote:

Vraag me af, woonde Sjors niet veel eerder in Toko dan Bing en is hij toendertijd niet bij haar ingetrokken? :think:

Ja want bing woonde boven de Koning :thumbup:

Dacht ik ook meteen :mrgreen:

Dan kan zij hem eruit zetten :mrgreen:

Je zet een moeder met kind toch niet op straat :evil:

Maar volgens mij is Bing de huis eigenaar van toko toch…

@Marieke_5000 wrote:

Maar, het pand incl de tent er onder is dat niet van Bing en Lucas?

@mandy_d. wrote:

@Marieke_5000 wrote:

Maar, het pand incl de tent er onder is dat niet van Bing en Lucas?

Dans dinges zit er niet onder? Dat was Teluma waar woning boven zat.

Toko ligt toch naast café de Koning?

En voor zover ik weet is Toko niet van Bing en Lucas :think:

Geen idee waar toko is, maar niet boven een tent.

Ik dacht dat Bing het toen had gekocht. (of gevonden?)

Oke, eerlijk is eerlijk.

Sjors had dit natuurlijk niet zo mogen en moeten doen.

Maar Bing zeg :sick:

“jij hebt nooit van bram gehouden” ??? gelukkig ook niet te zien hoe moeilijk ze het vond, en mag ook even gezegd worden, wat een moedig iets van haar om te zeggen en toe te geven.

Verder irriteer ik me steeds aan vanalles en iedereen, maar blijf ik toch stug kijken :mrgreen:

Ik heb het gisteren weer eens even 10 minuten kunnen zien, maar hoe komt Maxime opeens in de koning? dacht dat ze had gesolliciteerd in de rozenboom.

En Sjors, vind haar dapper. Ze heeft de goede keuze gemaakt, al denkt die kwal er anders over natuurlijk.

@Mutsie86 wrote:

Ik heb het gisteren weer eens even 10 minuten kunnen zien, maar hoe komt Maxime opeens in de koning? dacht dat ze had gesolliciteerd in de rozenboom.

En Sjors, vind haar dapper. Ze heeft de goede keuze gemaakt, al denkt die kwal er anders over natuurlijk.

Door Ludo is ze daar weer weg, ze heeft zelf Jef gevraagd of ze in de Koning mocht komen werken :wink: