GTST ... <niets zeggen anders spoiler>

Bas Muijs voorlopig niet in GTST

Grote teleurstelling voor fans van Goede tijden, slechte tijden.

Bas Muijs drukt, in een interview met de Spits, de geruchten de kop in en zegt voorlopig niet terug te keren in de soapserie.

‘‘Ik zal niet zeggen dat ik nooit meer zou willen terugkeren in Goede tijden. Maar dit moment is daar niet geschikt voor. Het gaat de laatste tijd veel over mijn eventuele terugkomst, maar dat is nu niet aan de orde. Ik zeg met name: nu niet’’, aldus de acteur.

@Greetje14 wrote:

Bas Muijs voorlopig niet in GTST

Grote teleurstelling voor fans van Goede tijden, slechte tijden.

Bas Muijs drukt, in een interview met de Spits, de geruchten de kop in en zegt voorlopig niet terug te keren in de soapserie.

‘‘Ik zal niet zeggen dat ik nooit meer zou willen terugkeren in Goede tijden. Maar dit moment is daar niet geschikt voor. Het gaat de laatste tijd veel over mijn eventuele terugkomst, maar dat is nu niet aan de orde. Ik zeg met name: nu niet’’, aldus de acteur.

Jammer hoor…

Is Bram pas 3 maanden??? Dan is hij groot of niet?? :shock:

Dat viel me laatst ook op, toen hij in de box op zijn buik lag te tijgeren en zijn knietjes onder zijn lijfje zetten. Ik ken geen baby van 3 maanden die dat op die manier doet :stuck_out_tongue: Maar ja, het is soap. Nina zou volgens mij nu ook pas iets van 10 of 12 zijn :roll:

@cees77 wrote:

Dat viel me laatst ook op, toen hij in de box op zijn buik lag te tijgeren en zijn knietjes onder zijn lijfje zetten. Ik ken geen baby van 3 maanden die dat op die manier doet :stuck_out_tongue: Maar ja, het is soap. Nina zou volgens mij nu ook pas iets van 10 of 12 zijn :roll:

Hahaha wij zeiden ook al tegen elkaar: hee dat is knap, dat kan Ruben nog niet :lol:

Die leeftijden af en toe in die serie :roll:

Nouja, Nina gedraagt zich af en toe nog wel als een kind van 12 :wink: hoewel dat sinds ze een getrouwd vrouw is wel stukken minder is moet ik zeggen

Dat viel mij gisteren ook al op, hij is zowat zo groot als us Wessel :lol: :lol: :lol:

@Sennapen wrote:

@Mutsie86 wrote:
Ik heb het gisteren weer eens even 10 minuten kunnen zien, maar hoe komt Maxime opeens in de koning? dacht dat ze had gesolliciteerd in de rozenboom.

En Sjors, vind haar dapper. Ze heeft de goede keuze gemaakt, al denkt die kwal er anders over natuurlijk.

Door Ludo is ze daar weer weg, ze heeft zelf Jef gevraagd of ze in de Koning mocht komen werken :wink:

Ok dank je wel! Tja soms val je er gewoon weer in, maar snapte nu niet meer hoe het zat :lol:

@Marieke_5000 wrote:

Toko ligt toch naast café de Koning?

En voor zover ik weet is Toko niet van Bing en Lucas :think:

Even mijn theorie over of Sjors en Bing boven de Dansetoria (whatever) wonen.

Toen Bing Sjors ten huwelijk vroeg, liep er een spoor van rozenblaadjes haar woonkamer uit en die stopte in de danstent. Zowel Sjors als Bing liepen zonder jas. Ze wilden gaan trouwen bij begin lente,dus dit speelde zich af een koudere periode, sterker nog, Bing haalde later kerstballen tevoorschijn (in die week meen ik). Kortom, je loopt zonder jas,via een rozenblaadjes spoor naar de danstent? Enne, wil niet knullig doen,maar volgens mij liet ze de kids alleen thuis. Dat doe je toch niet als je verder moet lopen dan alleen maar naar beneden? Althans, bij mij zou zelfs dat niet opkomen.

Kortom, woont Bing nu toch BOVEN zijn eigen tent,ergo, is het dan misschien zijn eigendom?

Zo. Ik kijk dus GTST met een half oog en niet elke dag en nee, veel zaken kloppen niet,maar heb helaas een erg goed geheugen, te goed voor dit soort nutteloze zaken.

Wat denken jullie? Bing is eigenaar,dus logisch dat Sjors er uit moet.

Nou, toen die ene van die twee zussen vandeweek met haar auto vol spullen stond ivm de verhuizing liep ze naar de buren omdat er niemand thuis was en dat was toch echt de Koning en niet de danstent.

En dat zonder jas etc… ach het is soap he, zijn wel meer dingen die me afentoe verbazen :wink:

Ik heb zelfs op Wikipedia gezocht naar wie de eigenaar is van Toko maar kan het niet vinden.

@Marieke_5000 wrote:

Nou, toen die ene van die twee zussen vandeweek met haar auto vol spullen stond ivm de verhuizing liep ze naar de buren omdat er niemand thuis was en dat was toch echt de Koning en niet de danstent.

En dat zonder jas etc… ach het is soap he, zijn wel meer dingen die me afentoe verbazen :wink:

Ik heb zelfs op Wikipedia gezocht naar wie de eigenaar is van Toko maar kan het niet vinden.

Kan het niet EN EN?

De koning zit naast de Toko en onder/naast de Toko zit die danstent.

Ik dacht onder,maar heb ook wel eens gezien dat Rikki via de achterdeur binnen kwam. Feitelijk zou dat een balkon of groot terras moeten zijn. Tenzij…die danstent in de kelder zit.

Kan me herinneren, ergens ver terug,dat die tent eerder een disco/dancing was,waar ooit brand uit brak (meen periode dat Nina opgesloten zat in de kelder). Boven in de woonkamer waren flink wat mensen aanwezig toen (zal wel oud/nieuw geweest zijn). Was ook een cliffhanger.

Dus. Koning zit naast de Toko en onder de Toko zit dasdinges?

Hihi…

Eigenlijk he, zouden we naar gtst moeten mailen/schrijven en het vragen hihi.

@Marieke_5000 wrote:

Eigenlijk he, zouden we naar gtst moeten mailen/schrijven en het vragen hihi.

Ben je een stap voor,hihi.

Las op een site van “het interieur van” over Toko dat het van Sjors<,Bing,Noud,ect, was. Het is een oud industrieel pand,bla,bla…

Later over het interieur van Dansetoria. “Het is een oud industrieel pand”…

Toeval? Hihi…

http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/lifestyle/cosmo/destijlvan/interieur_dansatoria.xml

Hier kan je alle info over de inrichting van de ruimtes vinden. Ik zoek even verder.

Waarom heeft toko dan een eigen voordeur buiten?

Lees in een zeer uitgebreid verslag van alle personages dat Rikkie geboren is boven de dansgelegenheid Scala. Was Dansetoria niet voorheen Scala?

http://mijngoedetijdenslechtetijden.jouwweb.nl/familie-de-jong

@Sweet-Love wrote:

Waarom heeft toko dan een eigen voordeur buiten?

Dat kan toch? Een oud industrieel pand kan 2 ingangen hebben, 2 voordeuren. Achter die deur kunnen trappen zitten. Elke keer als ik de bel hoor in die kamer,drukken ze op een knop om mensen binnen te laten. Ze komen altijd via een gang binnen en heb de indruk zelfs via een trap.

In de kelder van hetzelfde pand kan toch evengoed Dansetoria zitten?

DAcht niet dat toko een bovenverdieping was, ze hebben toch ook een achteringang met een soort patio-tuintje.

@Pimpernella wrote:

DAcht niet dat toko een bovenverdieping was, ze hebben toch ook een achteringang met een soort patio-tuintje.

Dat zei ik ook. Ik zag dat ook. Alleen KAN het zo zijn (want die indruk heb ik wel) dat Scala/Dansetoria niet op de begane grond zit,maar lager. De kelder dus. Ik zie daar nooit ramen of een ingang.

Anyway. Boeiend. Hihi. Het gaat er om,dat als Toko en Dansetoria wel in 1 pand zitten,dat mogelijk Bing wel eigenaar is van beide delen van het pand,door de aankoop van Dansetoria. Volgens mij woonde Sjors er namelijk eerder,maar toch zet hij haar er uit. Zal vast zijn redenen hebben.

Een patio/tuintje kan ook een groot (dak)terras zijn met trap als opgang natuurlijk… zeker als blijkt dat er wel een hele tent onder zit. Ruimte zat dan lijkt me. Ach, wel grappig speculeren zo…

Toko heeft btw ook een achtertuin… Met die openslaande deuren,

Dus zit er niet boven…

@Sweet-Love wrote:

Toko heeft btw ook een achtertuin… Met die openslaande deuren,

Dus zit er niet boven…

Ja, maar zie alle bovenstaande posten nu eens. Toko heeft een tuin (of patio OF groot dakterras,dat weten we niet, terras kan ook openslaande deuren hebben). Zelfs met tuin kan Toko nog steeds ergens boven zitten. Boven is niet altijd hoog, er kan ook een verdieping onder namelijk.

Anyway, ik ga slapen en me bedenken dat een discussie over Toko wel niet boven/bij danstent niet echt boeiend is. :mrgreen: :zzz:

En toch, blijf wel benieuwd. Heb bepaalde scene’s voor me,die beide panden betreffen en dus niet ver van elkaar vandaan kunnen liggen.

@mandy_d. wrote:

Lees in een zeer uitgebreid verslag van alle personages dat Rikkie geboren is boven de dansgelegenheid Scala. Was Dansetoria niet voorheen Scala?

http://mijngoedetijdenslechtetijden.jouwweb.nl/familie-de-jong

Okee, het is misschien nutteloos, maar ook ik kan me wat info herinneren waar je normaal niet op zit te wachten :mrgreen: . Scala was eerst die tent met ook een bios zaaltje er achter. Ik weet zo niet meer precies van wie het was. Bing het het toen over genomen en het Teluma genoemd. Wat de reden was weet ik niet meer maar het is toch afgebrand, ik dacht dat Lorena het aangestoken had, of ze had iets met bewijsmateriaal gedaan ofzo, in ieder geval geen zuivere koffie. Toen stond iedereen op straat die daar boven woonden en die hebben andere ruimte gezocht, dat werd toko.