GTST ... <niets zeggen anders spoiler>

@Femke Fataal wrote:

Okee, het is misschien nutteloos, maar ook ik kan me wat info herinneren waar je normaal niet op zit te wachten :mrgreen: . Scala was eerst die tent met ook een bios zaaltje er achter. Ik weet zo niet meer precies van wie het was. Bing het het toen over genomen en het Teluma genoemd. Wat de reden was weet ik niet meer maar het is toch afgebrand, ik dacht dat Lorena het aangestoken had, of ze had iets met bewijsmateriaal gedaan ofzo, in ieder geval geen zuivere koffie. Toen stond iedereen op straat die daar boven woonden en die hebben andere ruimte gezocht, dat werd toko.

Inderdaad. Charlie, Noud en Sjors (en mss Danny) geloof ik hebben het gevonden.

@mandy_d. wrote:

@Sweet-Love wrote:
Waarom heeft toko dan een eigen voordeur buiten?

Dat kan toch? Een oud industrieel pand kan 2 ingangen hebben, 2 voordeuren. Achter die deur kunnen trappen zitten. Elke keer als ik de bel hoor in die kamer,drukken ze op een knop om mensen binnen te laten. Ze komen altijd via een gang binnen en heb de indruk zelfs via een trap.

In de kelder van hetzelfde pand kan toch evengoed Dansetoria zitten?

Dat is toch bij Rock thuis? Dat ze dan op een knop drukken en wachten tot er iemand boven komt? Niet bij Toko volgens mij…

Zoooo Lucas was lekker bezig!! :lol: Goed geacteerd zeg! :thumbup:

Of niet lekker hard gaan op de golfbaan :mrgreen:

@Rooike wrote:

Of niet lekker hard gaan op de golfbaan :mrgreen:

Hahahah ja :lol:

Prima 8)

@Mariiyelle wrote:

Zoooo Lucas was lekker bezig!! :lol: Goed geacteerd zeg! :thumbup:

Zeker goed geacteerd :thumbup: hoe die naar die midget-club keek! haha.

Prima :mrgreen:

Ik vind Lucas zo leuk altijd, hij is de laatste maanden wel ineens verwijfd bezig vind ik maar hij behoort echt tot 1 van mn favorieten bij GTST.

:inlove:

@Femke Fataal wrote:

@mandy_d. wrote:
Lees in een zeer uitgebreid verslag van alle personages dat Rikkie geboren is boven de dansgelegenheid Scala. Was Dansetoria niet voorheen Scala?

http://mijngoedetijdenslechtetijden.jouwweb.nl/familie-de-jong

Okee, het is misschien nutteloos, maar ook ik kan me wat info herinneren waar je normaal niet op zit te wachten :mrgreen: . Scala was eerst die tent met ook een bios zaaltje er achter. Ik weet zo niet meer precies van wie het was. Bing het het toen over genomen en het Teluma genoemd. Wat de reden was weet ik niet meer maar het is toch afgebrand, ik dacht dat Lorena het aangestoken had, of ze had iets met bewijsmateriaal gedaan ofzo, in ieder geval geen zuivere koffie. Toen stond iedereen op straat die daar boven woonden en die hebben andere ruimte gezocht, dat werd toko.

Aha, dan stamt dat uit de zeer lange periode dat ik GTST helemaal niet keek. Teluma zegt me helemaal niets.

Wel knap dan,dat ze van Toko vrijwel dezelfde woonkamer hebben gemaakt als dat vorig pand.

En zielig dat Bing en Sjors even weglopen naar Dansetoria en beide kids helemaal alleen thuis laten,hihi…

Ik geloof het allemaal. Achter de schermen zal er wel oppas geregelt zijn,toen Sjors die hele weg met rozenblaadjes moest volgen,naar de plek waar ze ten huwelijk werd gevraagd.

Gut, die kleine foutjes kunnen je wel bezighouden…

Lucas is inderdaad de laatste maanden meer een drama queen geworden, ook voor de coma al. Niet leuk…

Teluma was die tent met die trap naar boven naar woningen, waar een gaslek is geweest waardoor oa. Nina die handicap heeft.

Teluma bestaat niet meer. (Teluma was eerder scala).

In mijn hoofd zit dat noud, Bing en Charlie (Danny kan ook nog) toko hadden gevonden, en daar een woning van hebben gemaakt. Volgens mij was dansatoria een andere locatie.

Sjors laat wel vaker die kids alleen lijkt wel. Elk geval soms hoor je de oppas maar vaak hoor je dat zniet en zijn ze wel weg…

Goed zo Danny! Hihi, nog even en ik zit er helemaal in…

Danny :inlove: :inlove:

Stomme vraag hoe heet t ziekenhuis…azm is hier in maastricht :mrgreen:

Trouwens wanneer zouden ze eens erachterkomen dat maxim onschuldig is :think:

Ohohhhhh ben benieuwd

13 tot 17 februari

13 februari 2012

Nuran geeft toe aan wat ze echt voor Danny voelt. Lorena heeft verhuisplannen. Ze laat Jack de meest extravagante villa’s zien. Lucas is blij als Noud hem helpt bij een nachtelijke zoektocht. Danny laat zich van zijn charmantste kant zien om van Aysen af te komen.

14 februari 2012

Danny doet een schokkende ontdekking over het verleden. Bing en Sjors proberen dichter tot elkaar te komen, maar de kloof is groot. Janine vindt het ongepast dat Lucas een feest voor Edwin wil geven. Tussen Bing en Aysen ontstaat een gespannen situatie.

15-februari 2012

Jack helpt Sjors als Bing haar niet meer wil zien. Aysen blijkt Bing eigenlijk heel goed te begrijpen en dat zet hem aan het denken. Anton ergert zich groen en geel aan jankende Bram. Lorena vindt het ideale huis, maar moet toch nee zeggen.

16 februari 2012

maxime probeert een genant geheim te verdoezelen.

Het lijkt erop dat Rikki haar draai begint te vinden met Bram.

Jack moet alle zeilen bijzetten om Lorena uit een diepe dip te halen.

Anton is bang dat Bianca zijn affaire in de gaten krijgt.

17 Februari 2012

Rikki krijgt de schrik van haar leven en vlucht het huis uit. Danny heeft een stalker. Maxime voelt zich gebruikt en wil dat niet. Lucas stort zich op de organisatie van Edwins feest. Bianca voelt zich eenzaam, maar vindt steun bij Bram.

wat zou er nou zijn tussen Nuran en Danny?

zou ze een kind van hem gekregen hebben ofzo na die one-night stand?

Die vraag wilde ik ook net stellen :mrgreen:

Ik denk niet dat we er vandaag achter gaan komen, maar ben wel erg benieuwd… Er is dus na de one-night stand iets gebeurd?

Ik ben ook zo benieuwd wat dat voor verhaal wordt :mrgreen:

Mlk, het zou maar zo eens jouw spoiler kunnen zijn hoor dan zou ze het kindje dus afgestaan hebben ofzo…?

Na wat Zusje zegt net : Ik weet wie jij bent: Je hebt het leven van mn zusje verwoest…

zou t inderdaad dan toch? Ben erg benieuwd, maar gaat vast weer even duren voor we erachterkomen!

Wat is de oma trouwens lief voor Bram en Rikki en Sjoerd… Opa bouwhuis is wel een beetje en hork vind ik!

lees ik nou serieus ergens dat Danny eruit gaat??? En ik las nog meer spoilers op de site van gtstfanclub, maar weet even niet meer welke er nu wel/niet kloppen