GTST ... <niets zeggen anders spoiler>

@Chelleke wrote:

Iets van domme mama, ze kan er ook niks van

of zoiets :think:

Dit wilt geen enkele moeders horen. :naughty:

Nee niet echt :frowning:

:lol: maatje 4?

:shock:

@Kittycat wrote:

haha ik schoot ook al in de lach. Mijn oppaskindje van anderhalf heeft maat 4 . Lijkt mij een tikkeltje groot voor een kind van 3? maanden.

@purpled82 wrote:

@Kittycat wrote:

haha ik schoot ook al in de lach. Mijn oppaskindje van anderhalf heeft maat 4 . Lijkt mij een tikkeltje groot voor een kind van 3? maanden.

Een week in GTST gaat snel, Bram is nu toch echt wel een maand of 5 hoor.

Dan nog, maatje 4 is inderdaad enorm. Mijn boys gingen snel,maar niet zo snel…

Lol, ik dacht ook gelijk :shock: maatje 4, bram is echt een reuze baby dan. Maatje 4 is bij pampers vanaf 7kg

@Dynasty wrote:

Lol, ik dacht ook gelijk :shock: maatje 4, bram is echt een reuze baby dan. Maatje 4 is bij pampers vanaf 7kg

Hmm, als Bram nu 4 maandjes zou moeten zijn,dan ga ik even kijken wat mijn bovenmaatse beren wogen…

Aha, het kan wel!

Jo geboren 23-8-05 (3560 gram) woog 3 maanden later nov. 2005 7830 gram!

Het kan.

Eli geb. 30-08-07 (3840 gram) woog 3,5 maand later (half dec,) 7350 gram!

Zal me niets verbazen dat maatje 3 a 4 hier ook al in huis was.

Het waren beren beide, niet dik,maar groot!

Nu zijn het 2 kleine latjes…

Maatje 4 moest ik ook wel om lachen.

Mijn meisje is nu 10 maanden en heeft maatje 3.

@mandy_d. wrote:

@Dynasty wrote:

Hmm, als Bram nu 4 maandjes zou moeten zijn,dan ga ik even kijken wat mijn bovenmaatse beren wogen…

Aha, het kan wel!

Het kan.

Hail was met 4 á 5 maanden ook 7kg maar dan nog vond ik dat 4 volgens mij erg ruim zat… (of ze zit nu gewoon al bijna 2 jaar in 4/4+), hmm het lijkt zo groot :think:

Je knippert even vlug met je oogleden en hij is alweer gegroeid :lol:

Ik vind Bram er best groot uitzien voor zijn 3 maanden. Hij is ongeveer net zo groot als mijn mannetje, zelfs iets groter. En mijn mannetje heeft wel maat 4. Dus op zich niet zo raar eigenlijk :think:

Hier zitten we maatje 3, best al ruime tijd, nu met (ruim) 4 maanden weegt meneer 7430

Tja, hoe oud zal Bram nu voor moeten stellen. 3,5 week geleden was ie 3 maanden, zou dat dan nu 5maanden zijn ofzo?

Ene keer gaat de tijd onmogelijk snel, andere keer juist niet.

Het kan wel hoor, mijn zoontje Liam woog 3 weken geleden 8,5 kilo en zit nu ook in maatje 4… Maatje 3 kan nog wel net maar 4 zit iets ruimer, dus voor hem fijner…

Vond het vreemder dat Danny die maat zo noemde, dit is ons 3e kindje maar over 1 jaar weet ik echt niet meer welke maat bij welke leeftijd hoort hahahahaha

Wat een zwaargewichten :shock:

Lana is trouwens ook door de soap-verouderings wasmachine geweest viel me laatst op, die is eigenlijk van aug/sept 2010.

@Dynasty wrote:

@mandy_d. wrote:
@Dynasty wrote:

Aha, het kan wel!

Het kan.

Hail was met 4 á 5 maanden ook 7kg maar dan nog vond ik dat 4 volgens mij erg ruim zat… (of ze zit nu gewoon al bijna 2 jaar in 4/4+), hmm het lijkt zo groot :think:

De mijne hebben heel lang in 4+ gezeten. Ze schelen 2 jaar,maar beide om een andere reden in 4+. De een vanweg het bolle buikje, de ander had wel een kont (die de bolle buik dus niet had). Nu zijn we redelijk snel over gegaan op broekjes,omdat verschonen een drama was en de heren bijv. op hun buik/knieën sliepen,waardoor de plas omhoog liep. Een normale luier ging wijken, een broekje met goed elastiek,hield wel droog.

De ene 4 of 4+ is de andere niet, Huggies vond ik altijd smaller dan andere merken,maar dat is misschien mijn ervaring. Huismerken leken vaak groter. Panpers vond ik ook niet groot. Beide hadden geen heupen (en 1 een platte kont),dus na 1 plas zakte de kleinere maten al teveel af.

Maarre, waar is gezegd dat Bram echt maar 3 maanden is? Tussen 3 maanden en 3 maanden en 3 weken zit voor een kind best verschil.

Ik had grote baby’s,maar niet abnormaal. Gewoon bolle BV-baby’s.

Bram was een tijdje terug 3 maanden, kan best snel gaan dus.

Oke, Lucas is officieel het meest irritante mannetje. Die blik en reacties,alsof hij continue aan de speed zit. Voorheen was hij intelligent en zakelijk, nu is het soms een kleuter en drama queen.

Oeeeps! Hoorde het vanmiddag al op de radio, maar wist niet dat hij meteen dood zou zijn :shock:

Wtf is dit? Oke hij heeft grove dingen gezegd maar hoop dat dit w**f gestraft gaat worden :evil: :evil:

Is hij echt dood?

:shock: :shock: :shock:

Vrijdag 24 jfebruari zal Danny’s ongeluk plaatsvinden. De spoilers van die dag melden:

Danny krijgt Aysen nog meer tegen zich. Ondanks Nurans bemiddelingspogingen escaleert de situatie en loopt het helemaal mis.

Maandag 26 en dinsdag 27 februari is Meerdijk in diepe rouw. Danny de Jong is overleden. De spoilers melden:

Aysen probeert haar toekomst te redden. Jack begint een onderzoek naar het ongeluk van Danny. Nuran heeft hulp nodig als Nina na een domme actie kwaad op haar wordt. Ondanks de familievete komen Lucas en Maxime nader tot elkaar.

Lorena zet de aanval in op Aysen. Ook probeert ze Jack ervan te overtuigen dat Aysen achter hem aan zit. Rikki is totaal verslagen door het slechte nieuws. Rik wil tot in detail weten wat er met Danny gebeurd is en gaat op onderzoek uit.

Wat heeft Aysen met Danny’s dood te maken? Je ziet het binnenkort in GTST!