GTST ... <niets zeggen anders spoiler>

Jeetje, die had ik niet zien aankomen :shock: :shock: :shock:

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

En ik maar denken dat ie gewoon weer teruggaat naar canada.

:frowning: :frowning: :frowning: die komt ook nooit meer terug helaas

Maar dat mens moet echt gestraft worden

:evil: :evil:

en hopelijk zijn we dan meteen af van 1 van de 2 irritante meiden :silenced: (die ook nog eens slecht acteren)

tis opzich geen moord… hij opent de deur van het huis en duwt haar naar buiten en richting de trap daar weet zij de rollen om te keren en van plaats te wisselen met Danny en doordat ze elkaar al de hele tijd aan het duwen zijn valt hij van de trap af… haar eerst blik is geschrokken…dus dit was haar bedoeling ook niet …misschien had danny haar wel van de trap af geduwd als ze niet met hem van plaats verwisseld zou zijn…

Haar acteren is idd niet zo goed en als ze praat klinkt het allemaal erg opgelezen…maar ik vind der eigenlijk wel cool…meer vrouwen zouden zo voor zichzelf (of voor familie) op moeten komen.

Damn de mooiste man van nederland zomaar van mijn beeldscherm af :cry:

@kim86 wrote:

tis opzich geen moord… hij opent de deur van het huis en duwt haar naar buiten en richting de trap daar weet zij de rollen om te keren en van plaats te wisselen met Danny en doordat ze elkaar al de hele tijd aan het duwen zijn valt hij van de trap af… haar eerst blik is geschrokken…dus dit was haar bedoeling ook niet …misschien had danny haar wel van de trap af geduwd als ze niet met hem van plaats verwisseld zou zijn…

Haar acteren is idd niet zo goed en als ze praat klinkt het allemaal erg opgelezen…maar ik vind der eigenlijk wel cool…meer vrouwen zouden zo voor zichzelf (of voor familie) op moeten komen.

Zo geschrokken vond ik haar er niet uit zien eigenlijk. :wink:

off-topic, 2 dagen overtijd meid…???

Hallo zeg, ook ik had dit even niet zien aankomen! :shock:

Oke, we wisten dat ie eruit zou gaan maar toch.

Vond 't trouwens ook erg ongeloofwaardig en vervelend dat ie nu ineens zn laatste afleveringen als een arrogante eikel neergezet moest worden :eh:

Maar aan de andere kant, als ie zo ‘lief’ had gebleven is er ook geen reden om em van een trap af te gooien…

Had em dan toch liever naar Canada terug zien gaan :inlove: had leuk geweest als zo’n mooie man nog een keertje terug kon komen.

Ze is wel zijn huis ingeslopen, inbraak?

@Marieke_5000 wrote:

Ze is wel zijn huis ingeslopen, inbraak?

Hoe gaan ze dat willen bewijzen?

danny heeft haar ook weer via de voordeur eruit gezet

@Cin. wrote:

@kim86 wrote:

Zo geschrokken vond ik haar er niet uit zien eigenlijk. :wink:

off-topic, 2 dagen overtijd meid…???

@cin: ik moet hem nog aanpassen…de duivels zijn gisteren gearriveerd :frowning: :evil: meteen even aangepast

Oh zat ik even geschokt op de bank :shock:

En ik mocht dat mens al niet :twisted: Vond haar al veel te ver gaan ivm haar beroep. Ik hoop dat ze er nu uitvliegt. Ze voegen ook niets toe in meerdijk.

Heb ik net dat laatste gemist. Ik vind die meiden ook echt mega slecht acteren…

Vind het trouwens best vervelend dat gtst steeds later begint. Vooral op vrijdagavond. Begint tegenwoordig om 10 over 8. Wil je om half 9 iets anders zien mis je of het einde van gtst of het begin van een andere serie.

@Mutsie86 wrote:

Vind het trouwens best vervelend dat gtst steeds later begint. Vooral op vrijdagavond. Begint tegenwoordig om 10 over 8. Wil je om half 9 iets anders zien mis je of het einde van gtst of het begin van een andere serie.

Dat vind ik dus ook inderdaad.

Op donderdag beginnen ze tegenwoordig ook pas na 20u. Normaal krijg je na het weer meteen GTST, maar nu eerst reclame en daarna begint het pas.

Jeetje… Zo eindigd het dus voor Danny… En dat zij turks ging praten in de koning toen ze conversatie had met Danny :eh:

Mag ik zeggen dat ik de zusjes niet leuk vind?

Toen ik hoorde dat ze kwamen dacht ik, leuk wat meer multicultureel in gtst. Maar ik vind Nuran een zeur die Danny aan het stolken was en haar zus een arrogante :silenced: waar ik de kriebels van krijg gatver…

Waarschijnlijk zijn ze in het echt niet zo, het is maar een soap

Baal als een stekker dat Danny niet gewoon geëmigreerd is, maar gelijk zo drastisch. Ik hoop ook dat het eventjes gedaan is met de overlijdens.

Eigenlijk vind ik het maar een idiote verhaallijn om danny eruit te werken…had veel simpeler gekund.

@anjella80 wrote:

@Mutsie86 wrote:

Op donderdag beginnen ze tegenwoordig ook pas na 20u. Normaal krijg je na het weer meteen GTST, maar nu eerst reclame en daarna begint het pas.

Op donderdag viel het ons idd ook al op. Zet altijd dan de timer zodat die precies half 9 op wie is de mol springt. Dan maar geen einde van gtst. Echt zonde als ze zo doen.

Sowieso worden de reclames ook steeds langer. Soms wel bijna 10 minuten.

@Mutsie86 wrote:

@anjella80 wrote:
@Mutsie86 wrote:

Op donderdag viel het ons idd ook al op. Zet altijd dan de timer zodat die precies half 9 op wie is de mol springt. Dan maar geen einde van gtst. Echt zonde als ze zo doen.

Sowieso worden de reclames ook steeds langer. Soms wel bijna 10 minuten.

De reclames langer en GTST korter, meer geld nodig ofzo ivm langere reclames…

@kim86 wrote:

@cin: ik moet hem nog aanpassen…de duivels zijn gisteren gearriveerd :frowning: :evil: meteen even aangepast

:frowning: :hug:

On-topic:

Vind het ook allemaal erg ver weer gaan, qua afsluiter van hem.

Haha ik ben de laatste tijd ook soms weer in too GTST.

Maar vind het zo zwaar to much soms.