GTST ... <niets zeggen anders spoiler>

Wat is het hier rustig…

Iedereen inmiddels van de schrik bekomen of zijn we allemaal in diepe rouw?

Ik had niet verwacht dat het zo zou eindigen. Had het idee dat hij inderdaad naar Canada zou vertrekken of gewoon een wereldreis zou gaan maken.

Moet er wel even aan wennen dat we hem straks niet meer zullen zien en dat hij ook nooit meer terugkomt. Zal moeders nu weer even naar Meerdijk komen?

ik vind het een beetje jammer hoe het is gegaan.

Ben wel benieuwd wanneer mega Toby zijn opwachting maakt. En welke oud personages nog even terug komen voor de uitvaart.

Het zal wel een verhaallijn krijgen met Rikkie, gezien haar reactie.

Die reactie van Rikke heb ik waarschijnlijk net gemist.

Zo maar even terugkijken.

@MamavanThijs wrote:

Die reactie van Rikke heb ik waarschijnlijk net gemist.

Zo maar even terugkijken.

op het eind laten ze zo een vooruitblik zien van de volgende aflevering toch (een shorty van de shorty :wink: ) daarin zag je het.

Heb het even teruggekeken (gelukkig laten ze ook de vooruitblik zien) en tja, het is net alsof ze er niets van wil weten.

Alhoewel ik ook niet zo weten hoe te reageren in zo’n situatie.

Vraag me ook wel af welke gevolgen dit heeft voor Sjors en Lana, zou Bing nu Lana gaan adopteren?

Heb even verder gegoogled (ben niet meer in het bezit van een TV-gids en ben wel benieuwd hoe het verder gaat):

28 februari: Lorena zet de aanval in op Aysen. Ook probeert ze Jack ervan te overtuigen dat Aysen achter hem aan zit. Rikki is totaal verslagen door het slechte nieuws. Rik wil tot in detail weten wat er met Danny gebeurd is en gaat op onderzoek uit.

29 februari: Rikki wil Bram meenemen naar Danny, maar Bianca heeft daar grote bezwaren tegen. Als hun ruzie oploopt gaat Bianca veel te ver… Janine is bang dat Lucas door Maxime ingepalmd wordt. Bing raakt gefrustreerd als Sjors en hij het oneens blijven over draagmoederschap.

1 maart: Sjoerd moet kiezen wie hij gelooft: zijn meisje of zijn moeder. Anton flirt met Maxime. Ludo ontdekt dat Anton tegen hem liegt. Nuran weet niet wat ze moet beslissen als Rik haar uitnodigt. Rikki en Rik nemen afscheid van Danny.

2 maart: Nuran is bang dat Rik haar niet vertrouwt en dat verwijt ze Aysen. Ludo liegt tegen Bianca om Anton’s affaire te verdoezelen, maar krijgt Anton toch tegen zich. Anton blijft achter Maxime aan jagen: hij wil haar, hier… nu… overal!

@Natascha1975 wrote:

Eigenlijk vind ik het maar een idiote verhaallijn om danny eruit te werken…had veel simpeler gekund.

Dat vind ik ook. Maar het is wel weer even spannend. Hoe ver ook van de werkelijkheid :mrgreen:

Bleh, ik irriteer me echt aan die Aysen, vind het ook helemaal niet leuk om naar de verhaallijn te kijken hoe Danny dood is gegaan, ik zit me op te vreten en hoop dat ze door de mand gaat vallen.

@Femke Fataal wrote:

Bleh, ik irriteer me echt aan die Aysen, vind het ook helemaal niet leuk om naar de verhaallijn te kijken hoe Danny dood is gegaan, ik zit me op te vreten en hoop dat ze door de mand gaat vallen.

Dat hoop ik ook

@Pattycoat wrote:

@Femke Fataal wrote:

Dat hoop ik ook

Ik ook, wat een hork van een vrouw is dat :hand: :eh:

Ik ook :wink:

Bianca vind ik nu ook irritant.

Wow Rikki moet daar heel snel weg, anders wordt het helemaal grote ruzies. Lekker bij Rik intrekken met Bram

Ze zei… Edwin blijft bij mij! Blijkbaar ziet ze Bram als vervanger voor Edwin…

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Zo waar is die vrouw mee bezig joh…

Ik hoop echt dat Rikki en Bram daar heel snel weg zijn en idd wat pattycoat al zeg, bij Rik gaan wonen.

Das toch niet normaal meer zon reactie…

@Flier wrote:

Ze zei… Edwin blijft bij mij! Blijkbaar ziet ze Bram als vervanger voor Edwin…

Ja… Ook mijn gedachten! Pfoe… Wordt wat… :lol:

Ohh :shock:

Ja ze ziet edwin in Bram, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Misschien nog klagen bij jeugdzorgen etc dat ze het niet goed doen, en zo hoopt Bram te krijgen ofzo.

Vind het wel weer spannend :thumbup:

Bianca gaat wel wat ver hierin, je zal maar zo’n sm hebben :hand:

Goed gespeeld. Vooral dat Danny zo stil lag in tegenstelling tot Edwin waarvan je hem zag ademen.

Ik moet ook niet aan zo´n schoonmoeder als Bianca denken. Denk dat ik daar heel snel klaar mee zou zijn! Niemand bepaald wat er gebeurd met mijn kind haha

En ik vond Bianca altijd 1 van de leukere moeders/vrouwen.

Vandaag maakt Mega Toby zijn intreden!! :mrgreen:

Ik heb al de hele middag dat liedje in m’n hoofd… toby toby ik heb vlinders in m’n buik 't is alsof ik in een vat vol liefde duik

:wall: :wall: :wall: