GTST ... <niets zeggen anders spoiler>

Nou ben benieuwd :mrgreen:

September 17:

Nina heeft een schokkende mededeling voor haar familie. Sjoerd wil dat zijn ouders gaan scheiden. Anton probeert Tim over te halen, maar dit mislukt compleet. Mike weet Ludo te verrassen.

September 18:

Bing krijgt een aanval van claustrofobie. Bianca raakt, weer, diep teleurgesteld in Anton. Nuran vraagt door als ze Lucas en Bilal samen ziet. Aysen ziet een grote kans om Jack terug te pakken. Sjoerd weet niet wat hij hoort als hij erachter komt wat Anton gedaan heeft.

September 19:

Rik en Yvon doen een zwangerschapstest. Lucas daagt Bilal uit en is tevreden over het resultaat. Huwelijksproblemen staan aan de basis van een ruzie tussen Nina en Nuran. Mike denkt Ludo en Janine voor zich te kunnen winnen, maar hij wordt gedwarsboomd door Laura.

September 20:

Anton weet Sjoerd te verrassen. Aysen probeert het vertrouwen van Sjors te winnen om te achterhalen of Jack en zij meineed hebben gepleegd. Bing roept Jack bij zich in zijn cel, hij heeft belangrijke informatie. Nuran confronteert Bilal met wat Lucas beweert.

September 21:

Mike probeert haast te maken met Nina’s scheiding. Sjoerd begrijpt niet dat zijn moeder nog iets te maken wil hebben met Anton. Bianca vertelt Janine alles wat ze heeft ontdekt over Anton’s affaires.

Yvons geheim: Rick is een geschikte vader om een kindje mee te krijgen. Haar ex man kan geen kinderen krijgen

Hahaha en toch altijd de spoiler weer lezen he :mrgreen: :doh:

Maandag 24 September:

Bianca haalt het uiterste uit de kast om haar gezin niet uit elkaar te laten vallen en eist commitment en medewerking van alle partijen.

Mike en Nina zijn het niet eens over Nina’s scheiding. Als Rikki negatief is over de vriendinnenkeuze van Rik, heeft ze heel wat uit te leggen aan Yvon.

Dinsdag 25 September:

Janine heeft een plan om Nina’s huwelijk te redden, maar Ludo verbiedt haar dit uit te voeren. Nina heeft tijd nodig maar Mike kan haar die niet geven. Bianca probeert een nieuwe start voor het gezin in goede banen te leiden. Anton doet een poging om nader tot Tim te komen.

Woensdag 26 September:

Bilal wordt kwaad op Lucas omdat hij een geheim verklapt heeft. Aysen bewerkt Sjors in de hoop dat zij toegeeft dat Jack een valse verklaring heeft afgelegd.

Jack betrapt Aysen hierbij. Bing zet zijn vriendschap met Jef op scherp.

Donderdag 27 September:

Bilal worstelt met wat er tussen hem en Lucas gebeurd is. Rik probeert Rikki ervan te overtuigen dat Nuran hem niets meer doet. Nuran schrikt enorm als Yvon ingrijpend nieuws voor haar heeft.

Vrijdag 28 September:

Rik is sprakeloos als hij Nuran in haar bruidsjurk ziet. Sjoerd en Tim kunnen niet door een deur, totdat Rikki een oplossing eist. Aysen’s acties hebben gevolgen voor de gevangenschap van Bing. Jack word gesommeerd om naar het politiebureau te komen.

Maandag 1 oktober

Mike voelt zich verraden na een bekentenis van Nina. Jack neemt zijn lot in eigen hand. Bing neemt geen genoegen met hoe Sjors hem behandelt. Ludo en Janine staan lijnrecht tegenover elkaar in een liefdeskwestie.

Dinsdag 2 oktober

Sjors verwijt zichzelf wat ze Bing heeft aangedaan. Aysen ontdekt dat Rik nog steeds gevoelens heeft voor Nuran.Lucas probeert Bilal zo ver te krijgen dat hij de uitdaging van het leven aangaat.

Woensdag 3 oktober

In Sjoerds ogen maakt Tim een grote fout. Sjors zoekt troost en stort haar hart uit bij Mike. Nina wordt er helemaal gek van dat iedereen zich maar met haar scheiding bemoeit. Bing verkeert in tweestrijd.

Donderdag 4 oktober

Lucas raakt zwaar teleurgesteld in Bilal. Yvon maakt kennis met een ongemakkelijke kant van Rik. Nuran vindt dat Aysen zich te veel met haar privéleven bemoeit en wil hart niet meer als getuigen bij haar huwelijk

Vrijdag 5 oktober

Nuran en Bilal gaan trouwen. Door Riks eerlijkheid komen Yvon en hij in een crisis. Sjoerd en Tim maken grappen ten koste van Anton. Mike wil niet dat Bianca zich met zijn liefdesleven bemoeit.

@pooh wrote:

Yvons geheim: Rick is een geschikte vader om een kindje mee te krijgen. Haar ex man kan geen kinderen krijgen

Ja zoiets dacht ik al weg. Maar dan vind ik trouwen toch wel ver gaan.

En begin een beetje kriegel te worden dat gedraai of er wel/niet een huwelijk komt. Zou zonde zijn als ze echt gaan trouwen, maar volgens mij komen Lucas en bilal en Nuran en Rik echt wel bij elkaar.

@romata wrote:

En begin een beetje kriegel te worden dat gedraai of er wel/niet een huwelijk komt. Zou zonde zijn als ze echt gaan trouwen, maar volgens mij komen Lucas en bilal en Nuran en Rik echt wel bij elkaar.

Dat gedraai word ik ook wel zat nu…

Ik hoop dat lucas en bilal en ook nuran en rik gewoon bij elkaar komen :thumbup:

Heb de spoilers voor de komende 2 wk gelezen :mrgreen: :smiley: maaaar ik zeg niks :silenced:

Zag net de shortie van maandag…oehoehoeh…Bing een mes in zijn buik, hoppa!! Bing spoort ook niet hoor. :roll: We kunnen het zo goed hebben samen…vlieg op man, haal die plaat voor je kop weg!!!

dat einde :mrgreen: Spannendddddd

Ik schrok wel :o

ik ‘gun’ het Bing (oooh klinkt dat heel lullig? ja he :oops::angel:) maar dat betekent ook dat Sjors de cel in gaat/etc…

Weet je waar ik me ZO aan irriteer steeds? Hoe Bing de naam van Sjors uitspreekt :shifty: :sick: “sWors” zegt ie (of hoor ik, kan ook) Grrrr

Ik vind 't echt een misselijk,vervelend type…

Sowieso wel een beetje bing moe en ook wel beetje sjors moe, sorry :angel:

@Sennapen wrote:

Sowieso wel een beetje bing moe en ook wel beetje sjors moe, sorry :angel:

Haha ja ik ook wel, maar dan toch liever Sjors hoor :wink:

Ik ben echt wel blij dat Rik nog op tijd op de bruiloft was :mrgreen:

En ben ook wel benieuwd hoe het nu zal gaan met Lucas en Bilal.

Heb ik nu gemist wat die arts tegen Bing zei, of word daar expres niet de nadruk op gelegd?

Je zag hem iets vertellen, je zag het gezicht van Bing, en daarna is er niet meer op verder gegaan, toch?

Of heb ik nu een deel gemist?

Vond gisteren wel een leuke aflevering met Nuran die eindelijk haar haren liet zien.

En wat een mooie bos haren heeft ze!!

Nou! :thumbup:

Echt om jaloers op te zijn!

Ineens een hele andere meid ook.

Jaaa mooi he, :inlove: , had dat bij ik kom bij je eten al gezien.

Was een relletje op fb he van een meiske dat had geklaagd over bilal dat ie geen wchte moslim was en dat gst moslims ten schande maakte etc. Etc.

ik kan mij wel voorstellen dat echte Moslims denken van

dat hun geloof ter schande word gelegd…

ook al is het maar een TV serie…

Ik kan het me ook wel voorstellen dat Moslims er niet blij mee zijn, maar aan de andere kant denk ik dan weer van hoeveel moslimmannen of -vrouwen zijn wel niet gay, zonder dat iemand het mag weten. Denk meer dan we kunnen vermoeden.