@Natascha1975 wrote:
Ik denk dat Mike echt verliefd is op Sjors en Nina idd interessant vindt ivm haar geld
Dat denk ik ook idd.
@Natascha1975 wrote:
Ik denk dat Mike echt verliefd is op Sjors en Nina idd interessant vindt ivm haar geld
@Natascha1975 wrote:
Geen reactie meer over Mike en Sjors? Wat een eikel zeg…
Heb nu ook de aflevering van maandag gezien en ook daar :naughty: :naughty: Meer zeg ik niet :mrgreen:
Mike :sick:
Wil iemand mij in het kort vertellen wat er donderdag en vrijdag is gebeurd? Alvast bedankr 8) :lol:
Donderdag was geloof ik het onderonsje tussen Mike en Sjors, waarna Mike er gelijk vandoor ging. Vrijdag was de “hernieuwing” van Bianca en Anton. Tim kwam viool spelen en na een speech van Anton riep Tim dat Anton een hypocriete zak was. In die richting :mrgreen:
Anders vanavond even 45 minuten uittrekken om uitzending gemist te kijken?
ok… dat is Tim z’n verhaal dus!
Ok ik ben wel weer bij geloof ik.
Dus toch van Anton he
Idd toch van Anton.
Eerst glashard ontkennen, 2 minuten later dan toch maar toegeven…
Dat stapeltje brieven die Tim bracht, zouden dat brieven zijn die Anton aan zijn moeder had geschreven ofzo? Daar werd helemaal niet meer op in gegaan.
daar werd wel op in gegaan hoor. dat waren brieven die anton schreef toen tims moeder zwanger was
@klavertje4 wrote:
daar werd wel op in gegaan hoor. dat waren brieven die anton schreef toen tims moeder zwanger was
@EstHe wrote:
@klavertje4 wrote:daar werd wel op in gegaan hoor. dat waren brieven die anton schreef toen tims moeder zwanger was
Oh, heb weer es niet helemaal goed op zitten letten dus :oops: :mrgreen:
Ik begin Mike zat te worden :shifty: raar mannetje…
en dat is niet alleen omdat ie sprekend op mn ex lijkt :lol: daar kwam ik eens vorige week achter, zat steeds als te denken, op wie lijkt ie nou :lol:
Nuran en Bilal zullen denk niet gaan trouwen (denk/hoop ik)
een nieuw homo-stel zou wel weer leuk zijn toch
En wie ik trouwens absoluut NIET mis? Lorena!
Die mag wel wegblijven haha
Heb je wel een lekkere ex :silenced: :oops:
Nou inderdaad hihi
@Natascha1975 wrote: Heb je wel een lekkere ex :silenced: :oops:
@Chelleke wrote: Nou inderdaad hihi
Ja klopt wel :oops: ik heb ook heeeel lang een zwak voor em gehad :oops: pfff…
Maar toch, nu vind ik het helemaal niks meer! En Mike dus ook niet :thumbdown:
Zou Yvon echt zwanger zijn?
Denk het wel. Maar denk ook dat ze niet terugkeert van deze reis…
Iemand nog een spoiler van aankomende week?
Denk t wel want heb gelezen dat ze ingrijpend nieuws aan Nuran te vertellen had