GTST ... <niets zeggen anders spoiler>

dat dacht ik ook, miss. maakt het wel vele open ogen/wakker ???

Maar ik denk toch echt dat het real live ook zo gaat,

een echte moslim gaat voor 100% voor zijn/haar geloof…

ook al is zijn/haar gevoel anders, nooit zouden ze daar echt voor uitkomen.

Maar Nuran, jeeee wat een mooie vrouw is dat…

denk dat ze nu veel gevraagd gaat worden voor fotoshoots :mrgreen:

moet de aflevering van gister nog kijken, maar wat was maandag een leuke aflevering zeg… Gelukkig ging de trouwerij niet door en eindelijk rik en nuran samen :inlove: Wat een mooie vrouw is ze inderdaad :slight_smile:

Ik vind eigenlijk dat ze het heel respectvol hebben aangepakt. Die problematiek is er gewoon en die was er vroeger in nederland ook.

De twijfels, de problemen, etc vind ik goed benaderd en totaal niet respectloos.

Elka, ben ik het helemaal met je eens. Ik denk dat ze voor het schrijven wel onderzoek hebben gedaan.

En nuran, wat een prachtig haar… Ik vond haar al een mooie vrouw met hoofddoek om (dan sprongen haar ogen er wel een heel stuk meer uit moet ik eerlijk zeggen).

Ik had haar ook al eens in een interview gezien zonder hoofddoekje. Maar ik denk dat iedereen haar op straat zo voorbij zouden lopen.

@Gab wrote:

ik kan mij wel voorstellen dat echte Moslims denken van

dat hun geloof ter schande word gelegd…

ook al is het maar een TV serie…

Precies dat dacht ik ook meteen toen ik hoorde dat een Moslim Homo ging spelen. Heb er wel respect voor !

Nuran en rik samen, leuk !!! En wat een mooi haar zeg :inlove:

Benieuwd hoe het verder gaat met Bilal en Lucas, leuk weer nieuws in GTST dan alleen maar weken gedraai.

Kijk, in Meerdijk heb je zo een andere baan :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: Hij wordt helemaal gek :lol: :lol:

Leuk shirtje ook :mrgreen:

Inderdaad :lol: En hij werkt er dan wel, maar hij krijgt niet betaald. Hij moet juist betalen lol.

Goh… Bing ziek… Geen reactie’s hierover?

Was het bekend dat hij de serie uitgaat of overleeft hij de ziekte?

Denk dat hij het op een of andere manier overleefd, want ik had nergens gehoord of gelezen dat hij eruit zou gaan. Van Jack weten we wel dat hij er uit gaat.

Watik erg knap vind van Everon dat hij dit toch wilt spelen, aangezien zijn beste vriend een tijdje geleden is overleden. Lijkt mij heel erg moeilijk om dan te moeten spelen dat je die ziekte hebt.

Spoilers van volgende week:

Maandag 15 oktober

Sjoerd heeft plannen en stelt Tim een ultimatum. Bing ontdekt dat hij een belangrijke afspraak is vergeten. Nuran en Aysen krijgen ruzie om iets lulligs, maar er zit uiteraard veel meer achter. Rik bereidt een warm welkom voor.

Dinsdag 16 oktober

Uit pure verveling regelt Lucas een spannend afspraakje voor Janine. Aysen is gealarmeerd als ze merkt dat Bing haar met een smoes om de tuin wil leiden. Ze gaat op onderzoek uit. Tim maakt kennis met de sportief-fanatieke kant van Anton.

Woensdag 17 oktober

Sjors beweert dat ze klaar is met Mike, maar haar fantasie gaat op de loop met haar. Bovendien komt ze Mike in de lift tegen. Rikki moet Sjoerd intomen als hij uit zijn dak gaat over zijn familieproblemen. En dus heeft Sjoerd iets goed te maken.

Donderdag 18 oktober

Anton is de ijzige sfeer in huis zat en probeert Bianca voor zich te winnen. Sjors brengt Mike in een lastige positie bij Nina. Jef vindt het geen goed idee dat Jack een ingrijpende verrassing voor Lorena buiten haar om aan het regelen is.

Vrijdag 19 oktober

Bing betrapt Aysen als zij in zijn privézaken neust, maar Aysen vindt dat Bing zich vreemd gedraagt en bijt zich in de zaak vast. Janine is nerveus over haar sentimental journey en is Ludo’s achterdochtige gedrag meer dan zat. Nuran wordt onzeker gemaakt door Rikki’s gedrag.

Spoilers van de week erop:

Maandag 22 oktober

Bing eist dat Aysen haar mond houdt over zijn ziekte. Nuran moet bemiddelen in een conflict tussen Rik en zijn dochter. Mike probeert zich te verzetten tegen zijn ware gevoelens. Anton chanteert Sjoerd als die een origineel verjaardagscadeau voor Bianca wil verzinnen.

Dinsdag 23 oktober

Om Bing te helpen houdt Aysen zich bezig met illegale zaken. Sjors eist dat Mike de waarheid openbaar maakt. Bing reageert zijn frustratie af op Lucas. Janine wordt gevraagd om mee te doen aan een liefdadigheidsproject.

Woensdag 24 oktober

Op haar verjaardag weet Sjoerd Bianca aan het huilen te krijgen. Jack heeft grootse plannen voor als Lorena weer terug is. Sjors neemt het voor Mike op. Nina bijt van zich af. Lucas roddelt, maar weet maar de helft van wat er speelt.

Donderdag 25 oktober

Sjoerd weet Anton met een smoes monddood te maken. Tim is het spelletje van Anton en Sjoerd helemaal zat. Ludo begint Maarten steeds meer te wantrouwen. Nuran voelt zich te kort gedaan door Rikki. Om zijn vriendin te helpen besluit Rik uit te zoeken wat het probleem is.

Vrijdag 26 oktober

Bing neemt teveel verantwoordelijkheid op zich en daar moet hij een hoge tol voor betalen. Omdat hulp vragen niet in zijn systeem zit, maakt hij het zichzelf alleen maar moeilijker. Mike denkt Nina te kunnen charmeren met een romantisch rendez-vous. Lucas bemoeit zich met Jacks privézaken.

Heerlijk die spoilers… Smulsmul!

Thanks! :mrgreen:

Wie zou die Maarten toch ineens zijn, waar ze het al dagen non-stop over hebben plotseling ?

Er gaan al geruchten dat Maxime daarmee te maken heeft… Dat het wel een oude geliefde is van Janine, maar dat Maxime het allemaal geregeld heeft om Janine en Ludo uit elkaar te drijven.

Ik denk ook dat Maxime erachter zit om Ludo en Sjanien uit elkaar te drijven

@Selena wrote:

Wie zou die Maarten toch ineens zijn, waar ze het al dagen non-stop over hebben plotseling ?

Dat vroeg ik me idd ook al af!

Wie is die maarten???

@Pattycoat wrote:

Er gaan al geruchten dat Maxime daarmee te maken heeft… Dat het wel een oude geliefde is van Janine, maar dat Maxime het allemaal geregeld heeft om Janine en Ludo uit elkaar te drijven.

Owwwww :angel:

Nieuwe spoilers van 29 oktober t/m 2 november:

Maandag 29 oktober

Jack krijgt een verrassing en heeft een verrassing voor iemand anders. Anton kan Sjoerd niet over halen om open kaart te spelen over hun stroeve verhouding. Bing zorgt ervoor dat Aysen anders tegen hem aankijkt. Nuran denkt te weten wat er met Aysen aan de hand is.

Dinsdag 30 oktober

Mike zit klem tussen twee vrouwen, een groot cadeau geeft de doorslag. Jack weigert zijn toekomstplannen overboord te gooien. Bianca ontploft als ze erachter komt wat Sjoerd haar geflikt heeft. Sjoerd is alle gezeur zat en laat zijn familie achter zich.

Woensdag 31 oktober

Sjors twijfelt aan de eerlijkheid van Mike. Bing eist van Aysen dat zij hun geheim voor zich houdt. Ludo regelt een ‘toevallige’ ontmoeting met Maarten om hem uit te horen over zijn bedoelingen met Janine. Nina wil weten wat er aan de hand is als Mike haar onredelijk behandelt.

Donderdag 1 november

Bing stelt hoge eisen aan zijn arts. Jack weigert zich te laten chanteren. Janine wil weten waarom Ludo haar niet vertrouwt. Aysen wil haar ware gevoelens tonen, maar twijfelt of dit niet tegen haar gaat werken.

Vrijdag 2 november

Anton hoort een telefoontje dat niet voor zijn oren bestemd is. Sjoerd snapt niets van de beslissing van zijn moeder. Sjors coacht Jack: eerlijkheid is de beste uitweg, maar is dat zo? Mike belandt in een hachelijke situatie.

Denk wel dat Janine erin gaat trappen…