GTST ... <niets zeggen anders spoiler>

Anjella is de persoon voor de hand liggend? :angel:

Nee…

:liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :lol: :lol: :lol: :lol:

maar daarom zei ik al, eerst zien of hij het ook echt is

Weet je waar ik net aan dacht…aangezien ze toch continu in herhaling vallen…De ene vreemdganger na de ander. Ik zou nog geloven dat die Aysen zwanger raakt van Bing

@Chelleke wrote:

Weet je waar ik net aan dacht…aangezien ze toch continu in herhaling vallen…De ene vreemdganger na de ander. Ik zou nog geloven dat die Aysen zwanger raakt van Bing

Zo ver had ik nog niet eens gedacht joh…

Maar dan heeft Bing nog zn eigen gewenste kind…

@anjella80 wrote:

@Chelleke wrote:

Wat denken jullie van Maxime en Anton dan? Maxime zou dan wel geen kinderen kunnen krijgen, maar het blijft een soap natuurlijk en wonderen zijn de wereld nog niet uit.

nou nou nou dames, jullie kunnen soapschrijfster worden, wat een fantasie :lol:

(maar die van bing en aysen zie ik idd nog vlot gebeuren ook gezien de verhaallijn)

@Pattycoat wrote:

@anjella80 wrote:
@Chelleke wrote:

Wat denken jullie van Maxime en Anton dan? Maxime zou dan wel geen kinderen kunnen krijgen, maar het blijft een soap natuurlijk en wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Maxime is te oud :wink: ( maar ken natuurlijk altijd nog… )

Maar dan denk ik nog verder eigenlijk, namelijk dat bianca nog een kind wil ivm Edwin, zodat ze ipv Bram voor haar eigen kindje weer kan gaan zorgen…

Of denk ik nou weer teveel en te diep door??

ik denk dat mike zich gaat bekeren en moslim wordt en zo iets met nuran gaat krijgen

En dan blijkt het rik die niet achter nuran aanzit maar achter nina en nuran gebruikt als schuilmiddel zodat het niet opvalt waar hij mee bezig is.

En rik en mike werken samen zodat mike stiekum ook een kijkje in huize toko kan nemen en zo niet alleen nina maar ook nuran bespiekt wordt.

als we dan toch bezig zijn met onzin te bedenken :lol:

@Pattycoat wrote:

@anjella80 wrote:
@Chelleke wrote:

Ja inderdaad :wink:

@femmie wrote:

ik denk dat mike zich gaat bekeren en moslim wordt en zo iets met nuran gaat krijgen

En dan blijkt het rik die niet achter nuran aanzit maar achter nina en nuran gebruikt als schuilmiddel zodat het niet opvalt waar hij mee bezig is.

En rik en mike werken samen zodat mike stiekum ook een kijkje in huize toko kan nemen en zo niet alleen nina maar ook nuran bespiekt wordt.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@femmie wrote:

De schrijvers van GTST zouden hier af en toe moeten meelezen… Komen ze misschien op ideeën:lol:

@Pattycoat wrote:

@femmie wrote:

De schrijvers van GTST zouden hier af en toe moeten meelezen… Komen ze misschien op ideeën:lol:

Dan krijgen ze tenminste geen herhalingen en dingen die vaker terugkomen :lol: :lol: :lol:

Straks komt Sil ook weer vrij en dan wordt het vechten om Rikki.

hahahaha geweldig dit!! Ik zei ook meteen, zul je zien dat Aysenmuts zwanger wordt…

Grote rampbruiloft tijdens 4500ste GTST

We zijn allemaal net pas bekomen van de rampbruiloft tussen Nina en Noud, die dramatisch afliep, staat ons de volgende bruiloft die niet over rozen gaat alweer te wachten. Tijdens de 4500ste aflevering van Goede Tijden Slechte Tijden, die op 1 juni 2012 wordt uitgezonden zullen weer twee personages in het huwelijksbootje stappen.

Caroline de Bruijn lichtte al een tipje van de sluier op dat het wel eens een heel heftige 4500ste aflevering kon worden. Marjolein Keuning bevestigde dit afgelopen zondag in Life4You. “Ik mag daar natuurlijk niet te veel over zeggen. Maar er komt een bruiloft aan en dat gaat natuurlijk helemaal mis. Zoals mijn dochter altijd zegt: ‘Het heet Goede Tijden Slechte Tijden maar ik zie alleen maar slechte tijden’.� aldus Marjolein.

Dat Marjolein’s personage Maxime Sanders niet om het leven komt blijkt wel uit het feit dat zij nog steeds met heel veel plezier werkt bij de soapserie. Ze wil nog lang niet weg. Maar wat er dan wel staat te wachten op ons in deze zinderende aflevering. En wie gaan er trouwen op 1 juni 2012? De geruchtenstroom komt alweer op gang. Zijn het Ludo en Janine die nogmaals trouwen? Hertrouwen Bianca en Anton om hun ellende te vergeten? Komt Sjors terug voor een groot huwelijksfeest? Of zullen Lorena en Jack elkaar het ja-woord geven? We zullen het allemaal zien over anderhalve maand…

@Sweet-Love wrote:

Grote rampbruiloft tijdens 4500ste GTST

We zijn allemaal net pas bekomen van de rampbruiloft tussen Nina en Noud, die dramatisch afliep, staat ons de volgende bruiloft die niet over rozen gaat alweer te wachten. Tijdens de 4500ste aflevering van Goede Tijden Slechte Tijden, die op 1 juni 2012 wordt uitgezonden zullen weer twee personages in het huwelijksbootje stappen.

Caroline de Bruijn lichtte al een tipje van de sluier op dat het wel eens een heel heftige 4500ste aflevering kon worden. Marjolein Keuning bevestigde dit afgelopen zondag in Life4You. “Ik mag daar natuurlijk niet te veel over zeggen. Maar er komt een bruiloft aan en dat gaat natuurlijk helemaal mis. Zoals mijn dochter altijd zegt: ‘Het heet Goede Tijden Slechte Tijden maar ik zie alleen maar slechte tijden’.� aldus Marjolein.

Dat Marjolein’s personage Maxime Sanders niet om het leven komt blijkt wel uit het feit dat zij nog steeds met heel veel plezier werkt bij de soapserie. Ze wil nog lang niet weg. Maar wat er dan wel staat te wachten op ons in deze zinderende aflevering. En wie gaan er trouwen op 1 juni 2012? De geruchtenstroom komt alweer op gang. Zijn het Ludo en Janine die nogmaals trouwen? Hertrouwen Bianca en Anton om hun ellende te vergeten? Komt Sjors terug voor een groot huwelijksfeest? Of zullen Lorena en Jack elkaar het ja-woord geven? We zullen het allemaal zien over anderhalve maand…

Misschien wel Sjoerd en Rikki en op het moment dat ze het ja-woord geven, komt Sil binnenstormen

Moet wel zeggen dat dat ook niet meer origineel is :think: De bruiloft van Anita verliep ook al dramatisch, weet alleen niet of dat nou met Dennis of Rik was. Even vergeten :oops:

:lol: :lol: :lol:

Ik hang maar wat rond op het net, net ff op het forum van gtst gekeken en daar gaat het over de cliffhanger, nou denk dat de scriptschrijvers beter daar mee kunnen lezen, deze persoon heeft me een partij fantasie :lol: :lol: :lol:

Dit is overigens een idee wat de cliffhanger zou kunnen zijn, wat het echt is is nog niet bekend zegt dat topic :wink:

Ja. Zoals de vorig cliffhanger die was super spannend. Als de sommige verhaalijn nu nog uitloopt tot de zomercliffhanger. Dan denk ik:

Anton en Bianca gaan eindelijk scheiden. En Sjors komt terug met…? Martine Hafkamp. En Martine neemt wraak op Aysden omdat zij de ongeluk veroorzaakt heeft. En Sjors ontdekt dat Bing in die tijd met iemand naar bed is geweest en gaat uitzoeken wie het is. Nina komt erachter Martine is de stalker. En Anton krijgt hartaanval. En Sjoerd en Bianca krijgen medelijden en ze komen dichterbij elkaar. Maar de dokters hebben slecht nieuws. Anton overleeft het niet.

Dan het eind:

Aysden schiet Martine neer. En we zien Martine bloedend en een schoen achter Martine haar hoofd. Dan is de vraag: Wie heeft Aysden betrapt? En zal Sjors erachter komen met wie Bing naar bed is gegaan? En zal Anton het overleven of gaat hij dood? Dat zou spannend worden. Ik hoop wel dat meer mensen de hoofdrol spelen hoor maar dan verschillende verhaal.

Dat klinkt ook spannend :lol: :lol:

Ik zit daar op dat forum te lezen, die persoon heeft ook een heel relaas over de bruiloft, echt grappig, al is het niet origineel, want het lijkt wel op de cliffhanger van vorig jaar, de manier waarop het geschreven is :lol:

Ohhhh keispannend allemaal zeg!!!

Maare die verhaallijn op forum van GTST is ook heerlijk, vooral:

Stukje over martine hahaha