GTST ... <niets zeggen anders spoiler>

Hij raapte die telefoon toch ook op voor dat ie naar Nina ging? Ik blijf ook bij Mike.

Ja, het wijst er wel heel erg op hè :think:

@Chelleke wrote:

Ja, het wijst er wel heel erg op hè :think:

En juist daarom heb ik ook af en toe mn twijfels, het wordt wel heel erg zo in beeld gebracht, hoe hij kijkt ook enzo.

Maar blijf er toch bij!

las dat ze vrijdag doorheeft wie het is, ben benieuwd

spoiler 23 t/m 27 april

Anton en Bianca vinden het moeilijk hun huwelijk te redden. De stalker van Nina komt steeds dichterbij. Ludo en Janine verrassen elkaar. En Ludo heeft een grote verrassing voor zijn familie. Lees snel verder…

Maandag 23 april:

Nina probeert Noud ervan te overtuigen dat ze weet wie de stalker is. Janine krijgt een dossier over Maxime in handen. Ludo weet Janine te verrassen ( en andersom ook.) Mike krijgt allerlei verwijten over zich heen.

Dinsdag 24 april:

Rik vraagt door als hij merkt dat er iets met Bing aan de hand is. Ludo verliest zijn geduld bij Janine. Aysen moet Nuran een geheim opbiechten. Door Jack krijgt Nina hoop op een oplossing in de stalkerzaak.

Woensdag 25 april:

Anton verwijt Bianca dat zij hem niet steunt in zijn pogingen hun huwelijk te redden. Maxime zoekt afleiding bij een andere man als zij Anton niet uit haar gedachten kan bannen. Mike heeft de hulp van Sjoerd nodig. Bing belooft open kaart te spelen tegen Sjors, maar verbindt daar wel voorwaarden aan.

Donderdag 26 april:

Bianca wil dat Anton haar alle details vertelt over zijn affaire. Lorena vangt een ruzie tussen Bing en Aysen op en gaat op onderzoek uit. Maxime kan een ontmoeting met Anton niet voorkomen. Nuran baalt enorm dat zij steeds moet liegen voor haar zus.

Vrijdag 27 april:

Het tijdstip van de doodsbedreiging van Nina kruipt steeds naderbij. Maxime kan zich niet langer groot houden en zoekt steun bij Rik. Bianca weet echt niet meer wanneer Anton liegt of de waarheid spreekt. Ludo heeft een grote verrassing voor de hele familie.

@kim86 wrote:

spoiler 23 t/m 27 april

Anton en Bianca vinden het moeilijk hun huwelijk te redden. De stalker van Nina komt steeds dichterbij. Ludo en Janine verrassen elkaar. En Ludo heeft een grote verrassing voor zijn familie. Lees snel verder…

Maandag 23 april:

Nina probeert Noud ervan te overtuigen dat ze weet wie de stalker is. Janine krijgt een dossier over Maxime in handen. Ludo weet Janine te verrassen ( en andersom ook.) Mike krijgt allerlei verwijten over zich heen.

Dinsdag 24 april:

Rik vraagt door als hij merkt dat er iets met Bing aan de hand is. Ludo verliest zijn geduld bij Janine. Aysen moet Nuran een geheim opbiechten. Door Jack krijgt Nina hoop op een oplossing in de stalkerzaak.

Woensdag 25 april:

Anton verwijt Bianca dat zij hem niet steunt in zijn pogingen hun huwelijk te redden. Maxime zoekt afleiding bij een andere man als zij Anton niet uit haar gedachten kan bannen. Mike heeft de hulp van Sjoerd nodig. Bing belooft open kaart te spelen tegen Sjors, maar verbindt daar wel voorwaarden aan.

Donderdag 26 april:

Bianca wil dat Anton haar alle details vertelt over zijn affaire. Lorena vangt een ruzie tussen Bing en Aysen op en gaat op onderzoek uit. Maxime kan een ontmoeting met Anton niet voorkomen. Nuran baalt enorm dat zij steeds moet liegen voor haar zus.

Vrijdag 27 april:

Het tijdstip van de doodsbedreiging van Nina kruipt steeds naderbij. Maxime kan zich niet langer groot houden en zoekt steun bij Rik. Bianca weet echt niet meer wanneer Anton liegt of de waarheid spreekt. Ludo heeft een grote verrassing voor de hele familie.

Ben weer benieuwd! :smiley:

zo ik zal me ook even laten horen in dit topic, ik denk ook dat het mike is, maar vind het er ook wel te dik bovenop liggen, dus dat maakt het wel wat twijfelachtig. Vlgs mij was het toen met die “moord” op “ome willem” (wie speelde hij ook al weer???) ook anders dan dat het naar voren werd gebracht toch? Toen werden we ook op het verkeerde been gezet geloof ik, nou we zullen het zien komende weken.

Ah Rutger… Ja toen werden we ook op het verkeerde been gebracht.

Bah bah Bing

@EstHe wrote:

@kim86 wrote:
spoiler 23 t/m 27 april

Maandag 23 april:

Dinsdag 24 april:

Woensdag 25 april:

Donderdag 26 april:

Vrijdag 27 april:

Ben weer benieuwd! :smiley:

Begrijp ik nou goed dat Ludo er een week over gaat doen om de verrassing kenbaar te maken of heeft hij er elke dag 1? Haha…

@cees77 wrote:

Bah bah Bing

Idd, wat is dat toch ineens met die overspelige mannen :naughty:

En pfff, wat ben ik die Aysen toch ontzettend zat zeg :evil: die mogen ze van mij snel de serie weer uitschrijven…

@EstHe wrote:

@cees77 wrote:
Bah bah Bing

Idd, wat is dat toch ineens met die overspelige mannen :naughty:

En pfff, wat ben ik die Aysen toch ontzettend zat zeg :evil: die mogen ze van mij snel de serie weer uitschrijven…

Ja wat een goor wijf is dat :oops: :mrgreen: , sowieso kan ik niet over zulke vrouwen die zo arrogant zijn en zich voor een ander haar man werpen :sick: En Bing :shifty: :sick: :mrgreen:

Vandaag komen we het dan eindelijk te weten wie de stalker is, of iig wie Nina denkt dat het is…

@Sennapen wrote:

Vandaag komen we het dan eindelijk te weten wie de stalker is, of iig wie Nina denkt dat het is…

in de shortie kan je dat al terugzien :wink:

@femmie wrote:

@Sennapen wrote:

Ga me dit keer écht inhouden om te kijken :mrgreen:

ben wel erg benieuwd, maar de verrassing is ook wel es leuk…

@EstHe wrote:

@femmie wrote:
@Sennapen wrote:

Ga me dit keer écht inhouden om te kijken :mrgreen:

ben wel erg benieuwd, maar de verrassing is ook wel es leuk…

Jaaa die ga ik niet kijken hahahaha… Zie het vanavond wel.

Ik denk mike! Zo aan dat belgisch accent te horen aan de telefoon.

En Aysen, ohh dat lachje al om dr giechel, vreselijk!

En snap haar zus niet, wel over het geloof ‘zeuren’ maar wel shirtjes met veel bloot dragen :think: :eh:

Ja datr vond ik ook, dat accent aan de lijn

Ik kon het niet laten, heb stiekum de shortie gekeken :lol:

Als iemand het wilt weten wil het best vertellen hoor :wink: :lol:

Maar ja of het hem/haar echt is, is natuurlijk nog altijd de vraag…

Nou ik hoop eigenlijk niet dat het Mike is. Want anders zou hij misschien wel verdwijnen. En zoveel leuke mannen zijn er niet meer in gtst :oops: :mrgreen:

Mike heeft toch meteen een vast contract gekregen, dus hij zal waarschijnlijk niet 123 verdwijnen neem ik aan ??

Ik ben ook wel benieuwd, Mike ligt wel het meest voor de hand, maar of het hem echt zal zijn ??