GTST ... <niets zeggen anders spoiler>

@Ikke31 wrote:

hij gaf zijn verhouding toe en als Bianca daar mee zat had ze pech, want ze had er niks mee te maken. Zoiets was het, maar dan erg gemeen gezegd door hem.

Nouja :shock: hoe kan je nou vinden dat je vrouw daar niks mee te maken heeft? Grrrrr…

Dankje voor vertellen!

Het eerste wat bij mij opkwam was Bianca zoek een goede advocaat en ga van hem scheiden. Zo behandel je je vrouw (of man uiteraard) niet.

Zou al eerder bij hem weggegaan zijn, continu met een andere vrouw aan de gang zijn in je moeilijkste tijd uit je leven. :hand:

@Chelleke wrote:

Zou al eerder bij hem weggegaan zijn, continu met een andere vrouw aan de gang zijn in je moeilijkste tijd uit je leven. :hand:

Dat zeer zeker…

Maar zoals hij reageerde :shock:

Gelijk een trap in ze lende verkopen! Vind sowieso dat ze het raar aanpak.

Ze weet wat hij doet en met wie en gewoon der mond houden. Niet mijn karakter :silenced:

Sjonge jonge dat rick en nuran gedoe irriteert me mateloos…stel kleuters.

Wat een bagger verhaallijn zeg :hand:

Ik ging ook scheiden van die kwal :wall:

Dat irriteert mij ook. Ze weten dat ze elkaar leuk vinden. Draai er niet zo om heen…

Net ff de shortie gekeken…

Niet normaal joh, hoe die Anton Maxime een klap verkoopt… Had ik niet hoeven staan, had ie er zo een terug gekregen!

Hehe, eindelijk lijkt Anton wat te ontdooien.

Wat zou het allemaal zijn rondom Nina? Zou Mike haar zo bang maken dat ze helemaal doordraait en zelf weer in behandeling moet…?

@EstHe wrote:

Wat zou het allemaal zijn rondom Nina? Zou Mike haar zo bang maken dat ze helemaal doordraait en zelf weer in behandeling moet…?

Dat denk ik inderdaad ook, dat Mike er achter zit.

@Femke Fataal wrote:

@EstHe wrote:

Jaa denk ik ook, die Mike is echt wat freaky.

Ik denk dat de stalker uit een hele onverwachtse hoek komt. Ik denk Amy. Dat zij een dagboek heeft gevonden of zo van haar moeder.

Ik vind Mike ook zo voor de hand liggend. En iedere keer als er iets met Nina gebeurt is Mike elders

Ik denk ook iets uit een onverwachtse hoek, maar weet niet wat :think:

Ik denk dus…

Amy, ze is weer ‘’ zomaar ‘’ aanwezig in gtst, terwijl ze al even niet genoemd was.

Mike ligt te voor de hand!

Ja, dat is ook weer zo. Wel erg voor de hand liggend :think:

En toch, hij is zo aan 't vissen steeds.

Vind het ook wel opvallend dat je Amy ineens weer ziet… Het zou natuurlijk ook kunnen, en dat is wel een erg onverwachte hoek!

@Sennapen wrote:

@Femke Fataal wrote:
@EstHe wrote:

Jaa denk ik ook, die Mike is echt wat freaky.

Same here :thumbup:

Zou Bing de volgende vreemdganger worden :think:

@EstHe wrote:

Vind het ook wel opvallend dat je Amy ineens weer ziet… Het zou natuurlijk ook kunnen, en dat is wel een erg onverwachte hoek!

Wie is Amy ook alweer :oops: en wat deed ze voorheen in de serie en waarom ging ze er toen uit?

@cees77 wrote:

@EstHe wrote:

Wie is Amy ook alweer :oops: en wat deed ze voorheen in de serie en waarom ging ze er toen uit?

Amy is de dochter van Ludo en Isabella. Toen Isabella overleed, heeft Maxime de voogdij gekregen, maar sinds Maxime niks meer had en ook geen huis, woont ze nu weer bij haar vader in huize Sanders.

Ze is er veel niet door die wet met werktijden voor kinderen.

Ik blijf toch echt bij Mike als de ‘stalker’ :mrgreen:

Gaat toevallig zn telefoon halen uit de auto, net op dat moment is diegene weer ‘aanwezig’ en wordt ze gebeld. En hij kijkt ook steeds zo raar :eh:

Schat de kans dat het bijv Amy is, erg klein…Die zal daar niet in dr eentje rondlopen in 't bos denk ik…