@Pattycoat wrote:
Vind het wel lullig voor Bianca hoor. Hoe geflipt ze momenteel is, vind het echt niet kunnen van Anton.
Heerlijke reactie, zó oprecht en dat om een soap :lol: :lol:
Ik had het kunnen schrijven! :oops: :mrgreen:
@Pattycoat wrote:
Vind het wel lullig voor Bianca hoor. Hoe geflipt ze momenteel is, vind het echt niet kunnen van Anton.
@Huggie wrote:
@Pattycoat wrote:
Heerlijke reactie, zó oprecht en dat om een soap :lol: :lol:
Ik had het kunnen schrijven! :oops: :mrgreen:
Zo geflipt, en dán je vent met een van je vriendinnen zien. Het lijkt mij kei-en-keihard.
maar wel beter voor Rikki zo nu ze bij Rik zit
Inge Schrama (26) gaat tijdelijk GTST verlaten. De soap-actrice die Meerdijkbewoonster Sjors Langeveld speelt, verdwijnt drie maanden uit de serie. Dit onthulde haar ‘echtgenoot’ Everon Jackson Hooi woensdag in RTL Boulevard. “Ik heb slecht nieuws voor de vaste kijkers. Inge Schrama is toe aan een sabbatical, dus ze gaat drie maanden de serie uit.”
“Hoe ze terug komt, wil ik nog niet vertellen”, aldus de acteur bebend van zijn rol als Bing. “Wat ik wel kan zeggen… voordat we een Cynthia Abma’tje krijgen, is dat ze met de zomercliff terugkomt.”
De 26-jarige Inge speelt al sinds haar 17de de rol van Sjors in de soap. Ze vond het nu een mooi moment om even drie maanden niets te doen en wat van de wereld te zien. Momenteel vertoeft de soapie op de Fillipijnen.
Ik zie anders die connectie tussen mike en wiet nog niet zo, maar dat komt vast snel genoeg…
@tijgertje1982 wrote:
Inge Schrama (26) gaat tijdelijk GTST verlaten. De soap-actrice die Meerdijkbewoonster Sjors Langeveld speelt, verdwijnt drie maanden uit de serie. Dit onthulde haar ‘echtgenoot’ Everon Jackson Hooi woensdag in RTL Boulevard. “Ik heb slecht nieuws voor de vaste kijkers. Inge Schrama is toe aan een sabbatical, dus ze gaat drie maanden de serie uit.”
“Hoe ze terug komt, wil ik nog niet vertellen”, aldus de acteur bebend van zijn rol als Bing. “Wat ik wel kan zeggen… voordat we een Cynthia Abma’tje krijgen, is dat ze met de zomercliff terugkomt.”
De 26-jarige Inge speelt al sinds haar 17de de rol van Sjors in de soap. Ze vond het nu een mooi moment om even drie maanden niets te doen en wat van de wereld te zien. Momenteel vertoeft de soapie op de Fillipijnen.
Misschien hebben Mike en Wiet samen in de kliniek gezeten??? En samen wat bekokstoofd?
Bah bah bah, wat vind ik Aysen toch een stom mens :silenced:
En wel erg vreemd dat er nu weer gelijk in die van Nina laptop is ingebroken, ze heeft em net een uur :roll:
Ik vind geen enkele lijn leuk om te kijken op 't moment geloof ik, allemaal vervelende dingen en nare mensen…
@EstHe wrote:
Bah bah bah, wat vind ik Aysen toch een stom mens :silenced:
En wel erg vreemd dat er nu weer gelijk in die van Nina laptop is ingebroken, ze heeft em net een uur :roll:
Ik vind geen enkele lijn leuk om te kijken op 't moment geloof ik, allemaal vervelende dingen en nare mensen…
@mandy_d. wrote:
@EstHe wrote:Bah bah bah, wat vind ik Aysen toch een stom mens :silenced:
Wel als er een camera ergens is geplaatst (soort van skimmen),waardoor iemand extern haar wachtwoorden e.d. heeft.
Het is wel erg drukjes en negatieve rollen momenteel… Jammer :thumbdown:
@Mariiyelle wrote:
Het is wel erg drukjes en negatieve rollen momenteel… Jammer :thumbdown:
En gtst beweerde dat het erg spannend zou worden… Maar integendeel nu. Er valt niks spannend te vinden. :roll:
Nee op 't moment rommelt 't maar een beetje aan. Zal wel aan 't opbouwen zijn ofzo, naar wat er gaat gebeuren met Nina en Wiet (en ik Mike?)
Maar vind het allemaal een beetje raar wat er gebeurd, ook met Lucas en Aysen, en Rik en Nuran.
Het heeft allemaal niet echt inhoud.
(ik weet 't, t is maar een soap gewoon kijken en niet zeuren )
Jaaa, wat een saaie en drege meuk, maar toch blijven we kijken :lol:
Wat een eikel die Anton!!! Netjes uitgedrukt he…
:shock: :shock: :shock:
Wat is er gebeurd met Anton? Heb de 2e helft gemist…
hij gaf zijn verhouding toe en als Bianca daar mee zat had ze pech, want ze had er niks mee te maken. Zoiets was het, maar dan erg gemeen gezegd door hem.