Ja Bianca zei dat inderdaad. Ben benieuwd hoe Rik en Sjoers daarop gaan reageren.
Zo, dat is er dan eindelijk uit!
Krijg helemaal de kriebels van Bianca.
Wie zal de stalker van nina zijn??
@Tammy wrote:
Zo, dat is er dan eindelijk uit!
Zeiden wij ook gelijk, zo hehe, dat is eruit! Heeft de rest 't ook es gehoord.
Ik denk wel te weten wie die stalker is
Wiet is al maanden bekend dat ze weer terug komt
Ja creapy Bianca :mrgreen: , wel goed gespeeld hoor. Het zal je sm maar zijn :silenced:
Tis eigenlijk best zielig te noemen…denk dat ze nu zelf ook gaat inzien dat ze een probleem heeft…fijne vent ook die man van haar :wall:
Jaaaa, vreselijk he Natas, moet je toch niet aan denken dat je zoiets gebeurd met je man :?
@EstHe wrote:
@Tammy wrote:Zo, dat is er dan eindelijk uit!
Zeiden wij ook gelijk, zo hehe, dat is eruit! Heeft de rest 't ook es gehoord.
Ik denk wel te weten wie die stalker is
Wiet is al maanden bekend dat ze weer terug komt
Klopt, mn kraamverzorgster had de aflevering van maandag gezien en daar komt Wiet in voor…
En om eerlijk te zijn dacht ik ook meteen aan haar, maar ik denk dat Mike er ook mee heeft te maken want die heeft toch aan die laptop lopen sleutelen??
Mike wil Nina.
Misschien doet hij nu die berdreigingen wel zodat hij vervolgens haar held kan uithangen?
Wat een talent heeft die man… financieel manager, automonteur, verstand van computers en kan ook nog eens voor dokter spelen bij een aanrijding.
Wiet terug… gatver :silenced:
Ik denk dat hij een arts/verpleger is die tijdens zijn werk Wiet heeft leren kennen…vrienden ofzo zijn geworden en haar nu helpt bij een wraakactie…
Ik dacht ook Mike… ivm dt laptopgedoe…
maar Wiet kan ook natuurlijk en een samenwerking tussen die twee helemaal goed! :mrgreen:
Bianca speelt heel goed de mesjokke sm. Hysterie kan ze prima overbrengen…
Of men wil dat we Mike verdenken en is het toch Wiet… :think:
Dames, ik heb een hele tijd gtst niet gevolgd en heb eigenlijk dat gedoe met die Wiet gemist, kan iemand mij een beknopte uitleg geven wie die Wiet is en wat ze tegen Nina heeft?
Wiet is het zusje van Jack en Sjors. Wiet is/was verliefd en Noud en wilde hem hoe dan ook krijgen. Ze dacht met haar dode vader Frits van Houten te spreken en die zei steeds, Nina moet dood. Tijdens het huwlijk van Nina en Noud heeft zij op Nina geschoten. Ze heeft toen Janine geraakt, Lucas in coma en Rosa dood. Zij heeft TBS gekregen. Maar ze komt weer terug in GTST en nu denken we dat zij er weer achter zit. Nou ja, zoiets was het gegaan
Dankje wel angel…nu begrijp ik t beter…dan weet ik bijna wel zeker dat mike haar helpt…hij schrok zo vanwege Sjors…hij weet natuurlijk dat ze de zus is.
O dat zou zo maar eens kunnen inderdaad
@Natascha1975 wrote:
Wiet is en wat ze tegen Nina heeft?
Wiet is hotelbotel op Noud… En is jaloers dat Noud voor Nina heeft gekozen. Daardoor heeft ze wraak geprobeerd te nemen door Nina dood te schieten uit de hoop dat zij Noud kon krijgen. Ipv Nina schoot ze op Rosa en haar moeder.
Vind 't idd ook wel aannemelijk klinken dat Mike er iets mee te maken heeft.
Dit is wel weer leuk, zo’n vreemde wending die je niet echt aan ziet komen.
Ben ook blij dat Sjoerd toch ook wel inzag dat zn moeder te ver ging en doordraaide.
het gehuil van de kleine Bram… het ging me toor merg en been…
Ik vind Wiet nu niet bepaald overkomen alsof ze binnenkort ineens ‘beter’ verklaard kan worden :shifty:
Nee idd. Ze is nog aardig ver heen.
Vind het wel lullig voor Bianca hoor. Hoe geflipt ze momenteel is, vind het echt niet kunnen van Anton.