Misselijk mens ja :wall: :evil:
Mijn zus vertelde een keer dat ook zij haar kind vergat mee te nemen toen ze ff snel boodschappen ging doen. Wel lag het kind te slapen…
Het moest enorm wennen zijn om ineens een baby te hebben.
Mike is op geld uit en gaat het via Fam… Sanders doen. Janine ziet hem wel zitten :lol:
Bah, ik irriteer me ook mateloos aan die Aysen :sick:
Wat een ontzettend misselijk type zeg.
En alsof een rechercheurtje zich op die manier bezig houdt met kleine vergrijpen :roll: en dan dat opwachten…
idd een heel irritant typje die Aysen.
Misschien is ze IRL wel heel leuk :lol: :mrgreen: net als Bing (kan je je niet voorstellen he ) :mrgreen:
dat zal best wel idd, alleen het personage dat ze speelt is heeeeeel irri
@Sennapen wrote:
Misschien is ze IRL wel heel leuk :lol: :mrgreen: net als Bing (kan je je niet voorstellen he ) :mrgreen:
Haha, nee kan 't me niet voorstellen :lol: Maar dat zal idd best wel
@zonnetje01 wrote:
idd een heel irritant typje die Aysen.
indd zeg. Mag van mij heeel snel uit de serie.
Ze is idd heel irritant, maar wel weer een leuke verhaallijn!
Vanmorgen zat ik gtst terug te kijken van gisteren, zag Noelle Mike voorbij komen; he dat is toby, wat doet die daar nou? Haha…
Kheb ook maar meteen die van vanavond alvast gekeken! Ideaal!
ze speelt gewoon erg goed irritant :mrgreen:
je zou zo’n rol maar hebben zeg,
vindt het wel knap,
zeker weten dat ze op straat nu aangesproken word…
en idd miss. is ze real live wel Normaal/leuk ect…
Lijkt me ook wel eens lekker zo’n rol…gewoon ongeneerd de b*tch uithangen :mrgreen:
mmmm… dit krijgt nou allemaal toch wel een erg ‘typische’ wending :think:
Kan iemand mij vertellen wat er gister is gebeurd, met Sjors? Aangereden door Aysen?
@Flier wrote:
Kan iemand mij vertellen wat er gister is gebeurd, met Sjors? Aangereden door Aysen?
Ja, door Aysen idd. En die had 't allemaal niet in de gaten door het spul wat ze toegedient had gekregen door Lucas en Lorena.
Over Lorena gesproken :sick: ik vind dr echt steeds vervelender worden…
Bah, wat is Aysen toch een vervelend mens! Zit me er echt rot aan te ergeren :evil:
En nu weer dat ‘ontvoeren’ van Lucas, en vervolgens gaat Jack doen of er niks aan de hand is?! Pfff…
Vond trouwens ook wel knap dat Mike de auto van Nina gemaakt had, zonder dat zij het wist, en de auto dus dicht was…?
@EstHe wrote:
Bah, wat is Aysen toch een vervelend mens! Zit me er echt rot aan te ergeren :evil:
En nu weer dat ‘ontvoeren’ van Lucas, en vervolgens gaat Jack doen of er niks aan de hand is?! Pfff…
Vond trouwens ook wel knap dat Mike de auto van Nina gemaakt had, zonder dat zij het wist, en de auto dus dicht was…?
Ze wist het wel, hij kwam het melden en liep daarna weer naar buiten om de auto te maken,maar nam geen sleutels mee. Hij was dus wel eerst binnen geweest, ze wist het wel.
Sjors verlamd.
Ik kreeg meteen een flashback, Charlie was 10 jaar geleden ook aangereden en verlamd. Was Robert toen ook niet onder invloed?
Een beetje van hetzelfde dus.
@mandy_d. wrote:
@EstHe wrote:Bah, wat is Aysen toch een vervelend mens! Zit me er echt rot aan te ergeren :evil:
Ze wist het wel, hij kwam het melden en liep daarna weer naar buiten om de auto te maken,maar nam geen sleutels mee. Hij was dus wel eerst binnen geweest, ze wist het wel.
Oh dat heb ik dan net gemist toen ik drinken pakken was denk ik…
zei Bianca dat nou echt? Sjoerd moet r nou toch niet meer serieus nemen?
Maf wijf…die moet eens met iemand gaan praten over dr overleden zoon.