GTST ... <niets zeggen anders spoiler>

@Karin1981 wrote:

hoe komt het dat Bram weer bij haar bio moeder is? Sorry ik loop wat achter en was nieuwsgierig

Kort, Sjors en Bing hadden de rechtszaak gewonnen, ze hebben Bram gekregen,maar op de rechtbank heeft Sjors zich bedacht en Bram teruggegeven. Verhaal is uiteraard langer,maar dat was het.

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

OMG nu gaat Rikki echt te ver :hand: … Sorry hoor ook al is het een soap, maar nu vind ik dus echt dat ze Bram echt niet waard is, van mij mogen ze Bram weer weghalen. Ik zit hier mn eigen op te vreten en ik wil dr gewoon ^^&Y&^&^^&…

:frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

@Natascha1975 wrote:

Laat ze Bram nu alleen? :shock: Ja sorry hoor…vind ik niet kunnen :naughty:

Dat is inderdaad wel heel dom :naughty:

@Natascha1975 wrote:

Laat ze Bram nu alleen? :shock: Ja sorry hoor…vind ik niet kunnen :naughty:

Gebeurt vast veel meer moeders (en vaders) dan je denkt. Ze vergeet hem gewoon even. Kan toch? (mij nog niet gebeurt,maar altijd wel een soort angstbeeld geweest, stel dat ik ze een keer gewoon vergeet?).

@anjella80 wrote:

OMG nu gaat Rikki echt te ver :hand: … Sorry hoor ook al is het een soap, maar nu vind ik dus echt dat ze Bram echt niet waard is, van mij mogen ze Bram weer weghalen. Ik zit hier mn eigen op te vreten en ik wil dr gewoon ^^&Y&^&^^&…

Euh, ik heb de laatste 3 seconden niet gezien,maar deed ze het bewust?

Dat denk ik niet om eerlijk te zijn, maar ik vind gewoon niet kunnen.

Ik dacht eerst toen ze met die rozemarijn ad foon zat dat er toen iets zou gebeuren met Bram. Maar dit had ik niet verwacht.

( ook weet ik dat het "kan "gebeuren maar dan nog. )

@mandy_d. wrote:

@anjella80 wrote:

Euh, ik heb de laatste 3 seconden niet gezien,maar deed ze het bewust?

Nee ik denk dat ze zo opgeslokt werd door die condeleance boek …

Je kind vergeten…nee vind ik niet kunnen…zal zeker gebeuren maar ik keur t niet goed.

Ik toch ook niet hoor. Ook al doet ze het niet bewust, onervaren en emoties.

Euhm, ik zeg ook niet dat ik het goed keur? Het is een soap en uiteraard keur ik het niet goed,maar hou maar in mijn achterhoofd dat ik alleen maar kan hopen dat het mij nooit overkomt. Meer kan je niet. Zal uiteindelijk meer vrouwen een keer gebeurd zijn dan je denkt…ook al kom je er vrij snel of buiten de deur meteen weer achter.

Zeg ik ook niet dat jij dat goedkeurt…zeg alleen dat ik het niet goedkeur. :mrgreen:

Omdat bram een verhaallijn is, moeten Rikky hem wel alleen laten zodat er wat gaat gebeuren de komende weken. Vreet je je niet zo op meiden :wink:

Ach ja kan gebeuren, ze is nog jong en onervaren en dr hoofd loopt over met verdriet en drukke dingen?

Gebeurt IRL ook toch?

Zal wel met een sisser aflopen.

Maarre wat zit ik me te ergeren aan die agente zeg bah die mag van mij dus echt gauw weg uit de serie!

ja me too…wat een :silenced:

Het eerste dat ik dacht: Rikki wat doe je nou?? Hopelijk gebeurt er niks :pray:

En idd die Aysen :wall: :wall: (mis de smiley met hamertjes van hyves)

Ik vraag me ook af wat Aysen van Lucas moet? Danny heeft ze weten af te maken… Ik ben erg benieuwd wat er komen gaat met die 2…

Ik vind die Aysen ook maar een stom mens :silenced: (heb nog wel een ander woord maar dat mag je zelf invullen :wink:)

En vanaf moment 1 zeg ik al, wat acteert zij slecht zeg!! Vind alles zo opgelezen en ongeloofwaardig klinken…

Oh, en Rikki :shifty: dom dom dom… Ook mijn angst, dat ik een moment ineens niet aan mn kind zou denken.

Zal je zien dat ie met zn 4maanden ineens nu gaat staan en uit de box valt ofzo…

@EstHe wrote:

Zal je zien dat ie met zn 4maanden ineens nu gaat staan en uit de box valt ofzo…

Dacht ik ook meteen aan…

Nou ja, we zien het morgen… :mrgreen:

Spoiler van shortie.

Rikki komt er nog voor ze op de plek van bestemming is achter, door Sjoerd, en ze vertelt het ook eerlijk

‘’ Ik ben veel te snel vertrokken, ik heb helemaal niet aan hem gedacht’’

Sjoerd en Rikki praten samen. Ze geeft toe dat ze makkelijk er over dacht een kind, en probeert er aan te werken.

Mike zet zijn zinnen op Nina

Die Aysen jeminee, is er al een petitie om haar weg te krijgen :mrgreen: :angel: ?