hoe komt het dat Bram weer bij haar bio moeder is? Sorry ik loop wat achter en was nieuwsgierig
Kort, Sjors en Bing hadden de rechtszaak gewonnen, ze hebben Bram gekregen,maar op de rechtbank heeft Sjors zich bedacht en Bram teruggegeven. Verhaal is uiteraard langer,maar dat was het.
OMG nu gaat Rikki echt te ver … Sorry hoor ook al is het een soap, maar nu vind ik dus echt dat ze Bram echt niet waard is, van mij mogen ze Bram weer weghalen. Ik zit hier mn eigen op te vreten en ik wil dr gewoon ^^&Y&^&^^&…
Laat ze Bram nu alleen? :shock: Ja sorry hoor…vind ik niet kunnen :naughty:
Gebeurt vast veel meer moeders (en vaders) dan je denkt. Ze vergeet hem gewoon even. Kan toch? (mij nog niet gebeurt,maar altijd wel een soort angstbeeld geweest, stel dat ik ze een keer gewoon vergeet?).
OMG nu gaat Rikki echt te ver … Sorry hoor ook al is het een soap, maar nu vind ik dus echt dat ze Bram echt niet waard is, van mij mogen ze Bram weer weghalen. Ik zit hier mn eigen op te vreten en ik wil dr gewoon ^^&Y&^&^^&…
Euh, ik heb de laatste 3 seconden niet gezien,maar deed ze het bewust?
Euh, ik heb de laatste 3 seconden niet gezien,maar deed ze het bewust?
Nee ik denk dat ze zo opgeslokt werd door die condeleance boek …
Euhm, ik zeg ook niet dat ik het goed keur? Het is een soap en uiteraard keur ik het niet goed,maar hou maar in mijn achterhoofd dat ik alleen maar kan hopen dat het mij nooit overkomt. Meer kan je niet. Zal uiteindelijk meer vrouwen een keer gebeurd zijn dan je denkt…ook al kom je er vrij snel of buiten de deur meteen weer achter.