GTST ... <niets zeggen anders spoiler>

Overigens, ik vind hem niet leuk om naar te kijken. Heb mooiere exemplaren gezien. Hij is mooi,maar de hype mis ik geloof ik een beetje. Hihi…ga eens kijken hoe oud hij is. Kan me maar zelden vergapen aan jongere mannen,misschien is dat het wel.

Aha, dacht ik al. Jonger dus…

Verder, ik snap het wel hoor,alleen de hype niet zo. Solly… :oops: :shifty:

Ja, dat Belgisch en broer van Bianca kan ik ook niet goed plaatsen :think:

@cees77 wrote:

Ah, ben dus niet helemaal ‘bediel’ geworden.

Nick had daar ook wel last van,maar dat had waarschijnlijk een verklaring, iets met opgegroeid in ander gezin of zoiets…

@anjella80 wrote:

@Natascha1975 wrote:
Ik voel een crush opkomen voor rick bij nuran

Mike hij doet wel vreemd ja :liar:

dat idee had ik ook al en is net nog bevestigd ook dus.

maare ik vond maar een vreemd en raar stukje met die meiden en Mike in de rozenboom. had echt zoiets van :think:

(Ook al is ie leuk om naar te kijken natuurlijk :smiley: )

Hahaha dat vond ik ook en je wil niet weten hoe mijn man reageerde.

Mike is wel een lekkerding hoor.

En ik voelde ook de ‘klik’ bij rik en nuran opeens.

@mandy_d. wrote:

Overigens, ik vind hem niet leuk om naar te kijken. Heb mooiere exemplaren gezien. Hij is mooi,maar de hype mis ik geloof ik een beetje. Hihi…ga eens kijken hoe oud hij is. Kan me maar zelden vergapen aan jongere mannen,misschien is dat het wel.

Even lui, hoe oud is ie dan?

Me likes trouwens wel mannen met stoppels, donker haar, mooie kijkers. Maar he GELUKKIG verschillen smaken haha :inlove: :mrgreen:

@cees77 wrote:

dit snap ik ook totaal niet hoor. maar ja zal vast wel een logische verklaring voor zijn, zoals allerlei dingen bij GTST.

Maar Mandy, wees niet bang. je bent niet de enige zoals je leest met die scene. :wink: :lol:

Ja er is wel iets met met die Mike, maar dat moet ook wel anders past ie er natuurlijk totaal niet bij :mrgreen:

Verder vond ik het ook maar een onzin-scene :? met dat wegdromen. Het had ook anders duidelijk gemaakt kunnen worden, dit duurde veel te lang…

Ja, dat Belgisch en broer van Bianca kan ik ook niet goed plaatsen :think

Als je bijvoorbeeld met je 16de al het huis uit gaat en in belgie gaat wonen kan het toch makkelijk zijn dat je belgisch spreekt en je zus nederlands? als hij al jaren in belgie zou wonen...

Ook een beetje overdreven die droomscene in de Rozenboom…

Maar ook ik vind hem wel errug leuk om naar te kijken, hij heeft iets charmants over zich… :drool:

Ff over iets anders…wanneer komt het nu eindelijk eens uit dat Nick de schuldige is en niet Maxime :think:

Ja mike ziet niet slecht uit maar kan niet tippen aan danny :mrgreen:

@Natascha1975 wrote:

Ja mike ziet niet slecht uit maar kan niet tippen aan danny :mrgreen:

:thumbup: :inlove: Danny was zeker wel leuker ja :drool:

Ik vind die tingel geluiden (belletjes net op spannende momenten) zo enorm irritant. Alsof je elke keer een clou moet onthouden als het belletje gaat. :twisted:

Ma 12-03:

Rikkie krijgt de schrik van haar leven en begint aan haar geschiktheid als moeder te twijfelen. Lucas krijgt hoop als een andere rechercheur zich met zijn zaak bemoeit. Maar laat Aysen hem zomaar gaan?

Di 13-03:

Mike blijft opvallen geïnteresseerd in het huwelijk van Nina en Noud. Bing hoopt Sjors terug te winnen met een romantisch cadeau. Lucas is niet zomaar van Aysen af. En dus gaat hij de confrontatie aan…

Wo 14-03:

Rik en Nuran proberen het gezellig te hebben, maar de situatie is te beladen. Mike maakt kennis met Bing en raakt in de war van Sjors. Anton en Maxime worden betrapt tijdens een broeierig afspraakje.

Do 15-03:

Rikki ergert zich eraan dat Sjoerd haar niet meer vertrouwt met Bram. Rik probeert Jef wijs te maken dat hij niets voor Nuran voelt. Bianca krijgt te horen wat Rikki onlangs met Bram heeft gedaan.

Vrij 16-03:

Lorena stookt Lucas op om Aysen terug te pakken. En ze weet ook precies hoe. Rik vindt dat Maxime veel meer aan het huishouden moet doen. Rikki denkt dat Bianca Sjoerd tegen haar heeft opgezet.

Ma 19-03:

Lucas en Lorena maken zich zorgen over de uitkomst van hun stunt. Aysen is zich niet bewust van wat ze veroorzaakt heeft. Mike improviseert een medische actie. Jack schrikt als hij naar het ziekenhuis wordt geroepen.

Di 20-03:

Bing ontdekt iets verontrustends. Rikki wordt onzeker door Bianca en vraagt Laura om hulp. Janine vindt het vreemd dat Bianca geen idee heeft waar Anton is. Mike probeert indruk te maken op Nina.

Wo 21-03:

Een manipulerende Bianca weet Sjoerd en Rikki uit elkaar te drijven. Anton gaat uit zijn dak als Janine hem beschuldigd van overspel. Aysen dient een klacht in tegen Lorena en Lucas. Lorena begint een tegenoffensief.

Do 22-03:

Aysen gaat in de fout als ze een bekentenis van Lucas wil forceren. Jack zet Lorena onder druk over wat er met Aysen gebeurd is. Bing verrast Sjors, maar zij slaat zijn aanbod af. Mike zit achter Nina aan.

Vrij: 23-03:

Bianca’s wereld stort in door een actie van Rikki. Noud probeert Nina ervan te overtuigen dat ze zich de bedreiging heeft ingebeeld. Anton en Maxime verplaatsen hun geheime affaire naar een afgelegen hotel.

En toch lees ik de spoiler weer :lol: :wall:

Ik vind het wel nu al vervelend dat hij wel echt wordt neergezet als ‘de hunk’.

En alleen daarom al ben ik em eigenlijk alweer zat :angel:

@Sennapen wrote:

@mandy_d. wrote:

Even lui, hoe oud is ie dan?

Me likes trouwens wel mannen met stoppels, donker haar, mooie kijkers. Maar he GELUKKIG verschillen smaken haha :inlove: :mrgreen:

1981. Jaartje of 30 meen ik (zag zijn geboortedatum). Is niet bijzonder jong hoor,was ook overdreven van me,maar zo oogt hij wel.

Idd uit 1981. Valt wel mee. Hij lijkt wel jonger.

Nou idd, had em ook wel jonger geschat.

Nou, ik had m eigenlijk ouder geschat… Ben zelf ook uit 81…

Maar ik ben dat accent en hem idd ook al wel een beetje zat alweer… Dat stomme hunkgedoe…

hoe komt het dat Bram weer bij haar bio moeder is? Sorry ik loop wat achter en was nieuwsgierig

Laat ze Bram nu alleen? :shock: Ja sorry hoor…vind ik niet kunnen :naughty: