GTST ... <niets zeggen anders spoiler>

Maxime te oud om nog zwanger te raken? Volgens mij was Laura ook al aardig bejaard toen Sil werd geboren 8)

Spoilers 30 April t/m 4 Mei

Maandag 30 April:

Een uitbundig koninginnefeest in de koning loopt uit op een romantische ontmoeting.

Anton voelt zich gecontroleerd door Sjoerd en Bianca en gaat in de tegenaanval. Nina reageert haar stalkerfrustratie af op Amy.

Dinsdag 1 Mei:

De romantische ontmoeting leidt tot een romantische nacht, maar een minder romantisch ontbijt. Lorena gaat Bings wegen na als ze vermoedt dat hij vreemd gaat. Aysen vindt dat Nuran niet zo hysterisch moet doen over Rik.

Woensdag 2 Mei:

Anton verdedigt zijn gedrag bij Sjoerd, maar dat werkt averechts. Jack gelooft Bing niet als hij ontkent iets met Aysen te hebben.

Bing en Aysen broeden op een plan om van Jack af te komen.

Donderdag 3 Mei:

Nina is er heilig van overtuigd dat de stalker haar in huis belaagd heeft, ze gaat gewapend op pad. Als Rikki voor haar vader opkomt, krijgt ze ruzie met Mike. Rik wil alles weten van het opvallende gedrag van Nuran.

Vrijdag 4 Mei:

In een gevaarlijke confrontatie dreigt Nina door te draaien.

Anton en Bianca hebben aanvankelijk het gevoel dat ze hun huwelijkscrisis aan het bezweren zijn, totdat Anton zijn situatie nader beschouwt.

@Mutsie86 wrote:

Maxime te oud om nog zwanger te raken? Volgens mij was Laura ook al aardig bejaard toen Sil werd geboren 8)

Ja das ook weer zo, :lol:

Maar ja Sil is nu toch ook een jaar of 20? en laura blijft maar een jaar of 50 volgens mij in de soap :lol:

Dus als je berekent was Laura nog maar 30 :wink: :lol: :lol: :lol:

ja maar laura was wel wat ouder al toen ze zwanger werd van sil. Hij is haar aan het inhalen, over een tijdje is hou ouder dan zijn moeder :mrgreen:

wb die spoiler

nou dat zegt genoeg over de stalker niet? en wat moet mike ineens met rikki? :think:

Maaruhm… wat anders, wanneer krijgen jef en maxime iets met elkaar?

Hahahaha :lol: wat zijn jullie heeeerlijk aan 't verzinnen en speculeren :thumbup: :mrgreen:

@EstHe wrote:

Hahahaha :lol: wat zijn jullie heeeerlijk aan 't verzinnen en speculeren :thumbup: :mrgreen:

ja lekker he, speculeer je mee? Gaat zo heerlijk nergens over, heerlijk tijdens een middagje onderuit :lol:

@femmie wrote:

@EstHe wrote:

ja lekker he, speculeer je mee? Gaat zo heerlijk nergens over, heerlijk tijdens een middagje onderuit :lol:
net zoals de soap zelf overigens :roll: :oops:

@femmie wrote:

ja maar laura was wel wat ouder al toen ze zwanger werd van sil. Hij is haar aan het inhalen, over een tijdje is hou ouder dan zijn moeder :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Zie je Laura nog steeds hetzelfde en dan komt Sil langs oud en bejaard :mrgreen:

wb die spoiler

nou dat zegt genoeg over de stalker niet? en wat moet mike ineens met rikki? :think:

Ik zou het niet weten, het is wel familie ( oke van Sjoerd dan, maar toch)

Maaruhm… wat anders, wanneer krijgen jef en maxime iets met elkaar?

Uhhh denk dus de 30ste zie spoiler

@femmie wrote:

@femmie wrote:
@EstHe wrote:

net zoals de soap zelf overigens :roll: :oops:

Tja naar buiten toe kennen we hier niet, regen, regen, regen.

En Jaimy kijkt lekker languit op de bank film te kijken en Dylan ligt in de box lekker te kraaien, dus heb ff tijd om mee te kletsen :mrgreen:

ff gelezen op gtst forum:

Wil je eerlijk weten waarom ik denk dat het Martine is, omdat ik denk dat Mike door haar is ingehuurd. Waarom? Om 3 redenen:

• Mike te geintreseerd in de familie Sanders.
  • Mike is te geintreseerd in Sjors? Hij behoed zich ook over Sjors en heeft Sjors leven al gered.
  • En sinds hij in die serie is, wordt Nina een bedreigd.

Zou het kunnen, wat denken jullie ervan???

@anjella80 wrote:

Wil je eerlijk weten waarom ik denk dat het Martine is, omdat ik denk dat Mike door haar is ingehuurd. Waarom? Om 3 redenen:

• Mike is te geintreseerd in Sjors? Hij behoed zich ook over Sjors en heeft Sjors leven al gered.

op diezelfde site lees je dat het bericht dat martine terug zou komen afkomt van wikipedia en dat dat een zeer onbetrouwbare bron is. Martine zou zelf onlangs nog gezegt hebben dat ze voorlopig niet terugkeert in de serie.

@femmie wrote:

@anjella80 wrote:

op diezelfde site lees je dat het bericht dat martine terug zou komen afkomt van wikipedia en dat dat een zeer onbetrouwbare bron is. Martine zou zelf onlangs nog gezegt hebben dat ze voorlopig niet terugkeert in de serie.

Ja klopt had ik ook gelezen idd, maar ja het zou wel kunnen :mrgreen:

En ja Martine ken wel zeggen idd dat ze niet terugkomt, maar straks zit ze er wel ineens weer in :wink:

Heerlijk al dat gespeculeer :lol:

@anjella80 wrote:

Ow hihi ja tuurlijk, dat had ik dan weer niet aan elkaar gelinkt

@femmie wrote:

@anjella80 wrote:

Ow hihi ja tuurlijk, dat had ik dan weer niet aan elkaar gelinkt

:lol: :lol: Ja het zou zo maar kunnen natuurlijk :wink:

ja dat is ook zo anjella, dacht ook van, kan ook om de tuin leiden zijn voor een verrassingseffect straks natuurlijk, we zullen zien (of niet want ik zit hier nu wel heel de tijd vanalles te posten maar zie het maar de helft van de tijd :lol: )

:lol: :lol:

Ik probeer toch eigenlijk wel altijd te kijken, meestal luk het me ook aardig moet ik zeggen en anders de volgende ochtend wel, als ik een stukkie gemist heb. :lol:

Scheelt dak nog lekker in mn verlof zit dus ja hoef nog niet te gaan werken ofzo

@femmie wrote:

ja dat is ook zo anjella, dacht ook van, kan ook om de tuin leiden zijn voor een verrassingseffect straks natuurlijk, we zullen zien (of niet want ik zit hier nu wel heel de tijd vanalles te posten maar zie het maar de helft van de tijd :lol: )

:lol: :lol:

O ik geniet hiervan op deze druilerige vrijdag middag :mrgreen:

Ja dat heb ik dus ook idd :lol:

Ik probeer ook elke dag te kijken en anders of 's morgens of ik kijk naar aflevering gemist :mrgreen:

Soms kijk ik weleens de preview 's morgens en kijk ik 's avonds nog een keertje.

Hoezo verslaafd :oops: (Heb de 1e 3 seizoenen ook op dvd, lekker af en toe op de bank zitten en naar Arnie en Peter kijken :mrgreen: )

@Pattycoat wrote:

Ik probeer ook elke dag te kijken en anders of 's morgens of ik kijk naar aflevering gemist :mrgreen:

Soms kijk ik weleens de preview 's morgens en kijk ik 's avonds nog een keertje.

Hoezo verslaafd :oops: (Heb de 1e 3 seizoenen ook op dvd, lekker af en toe op de bank zitten en naar Arnie en Peter kijken :mrgreen: )

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tja hier helaas geen rtl lounge, maar wat zou ik dan veel kijken :lol: :lol: