Grieperig voelen en dan zwanger zijn?

Veer je mag Arwen wel hier brengen hoor, kun jij ff tukken :-*

:mrgreen: Je bent een schat :-*



Hangt aan de telefoon en boekt de concorde :lol:

@Trying wrote:

:mrgreen: Je bent een schat :-*



Hangt aan de telefoon en boekt de concorde :lol:




Landingsbaan in gereedheid gebracht :wink:

:lol: Landing is ingezet!

@Bella wrote:

Komen jullie ook in dit topic vertellen als je ‘griep’ een zwangerschap bleek te zijn :mrgreen:




Ik heb een nieuwe ticker… :stuck_out_tongue: JA dus…

Ooh spannend hoor :mrgreen:



Ik hoop dat het raak is :pray: :pray: Ik wil zelf ook zo graag





:-* Esmie

Nou als je zwanger bent maak dan je borsten maar nat met sjaggie zijn omdat je eigenlijk rust nodig hebt maar ja dat kan niet he met zo’n tweevoeter.



Zwanger zijn met een tweede is effu een portie anders dan de eerste keer kan ik je vertellen.



En net toen bij mij de lucht leek op te klaren kwa moeheid en misselijkheid werd ik aan de lopende band met lasse ziek, die van alles meenam van GO. Zit nu twee weken thuis wegens ernstige verkoudheid en alles bij elkaar geblaft.



Ik heb je gewaarschuwd :wink:

@Danielle_M wrote:

@Bella wrote:
Komen jullie ook in dit topic vertellen als je ‘griep’ een zwangerschap bleek te zijn :mrgreen:




Ik heb een nieuwe ticker… :stuck_out_tongue: JA dus…




Jaaaa, super :mrgreen:! Van harte gefeliciteerd, Danielle :-*

Bella :shock:… Ik realiseer me dat idd nu al, dat het niet zo gemakkelijk gaat als je er al eentje hebt rond lopen. Maar als je dan nog ziek bent erbij… pffff…



Nou, ik heb dus vanmorgen om 5.30 uur getest (toen werd ik wakker, omdat ik erg moest plassen). Ik kon natuurlijk weer niet wachten tot morgen, en heb getest. Helaas negatief… Het is vier dagen voor mijn NOD, dus ws weer veel te vroeg om te testen :oops: (maar ja, bij Arwen testte ik 2 dagen voor mijn NOD al een duidelijke streep, dus ik had de hoop nu een vaag streepje te zien…). Nou wacht ik ook tot minstens dinsdag… en als ik het op kan brengen zelfs tot woensdag 8). To be continued…

Ik ben zo lichtgeraakt als een bliksemschichtje . Ontplofte zowat toen hubbie al de voordeur open deed, terwijl de tussendeur naar de huiskamer nog open stond en ons poezebeest dus bijna de (heel drukke) straat op vloog. Ik ergerde me vantevoren al aan vanalles, dus dit was ff de druppel, maar dan nog… ik ben niet zo snel zo sjaggie . Verder moe, pijn in mijn onderrug, aan mijn borsten, opgezet gevoel, temp is volgens mij nog steeds hoog (niet getempt, maar heb het warm zat) en een opgezette buik… WAAROM DUREN DIE WW TOCH ALTIJD ZO LANG?!

Nog heeeeeeeeel even geduld.

Ik hoop voor je dat het, het wachten waard is!



Kus Moon

@Trying wrote:

Ik ben zo lichtgeraakt als een bliksemschichtje . Ontplofte zowat toen hubbie al de voordeur open deed, terwijl de tussendeur naar de huiskamer nog open stond en ons poezebeest dus bijna de (heel drukke) straat op vloog. Ik ergerde me vantevoren al aan vanalles, dus dit was ff de druppel, maar dan nog… ik ben niet zo snel zo sjaggie . Verder moe, pijn in mijn onderrug, aan mijn borsten, opgezet gevoel, temp is volgens mij nog steeds hoog (niet getempt, maar heb het warm zat) en een opgezette buik… WAAROM DUREN DIE WW TOCH ALTIJD ZO LANG?!





Leuk he - denk je ik heb wel zin om nog een keer zwanger te worden maar na een paar keer van die wachtweken is de lol er wel vanaf en bij jou geloof ik al na 1 keer :wink:



Hebben jullie trouwens een idee hoeveel kinderen jullie uiteindelijk zouden willen. Twee of meer?



Nog even doorbijten - je bent er bijna.

Ondertussen heb ik al 4 x getest :oops:. Het heeft geen zin, dat weet ik, maar dan ben ik de spanning even kwijt :oops:. Maar ik ga nu echt wachten tot dinsdag of woensdag 8)!



Bella, idd… na 1 ronde heb ik het alweer gehad, geloof ik :lol:! Ik moet er echt weer ff inkomen :oops:. We hebben ook gewoon teveel aan ons hoofd nu, dus die extra spanning kan ik eigenlijk wel missen :?.



We willen graag 2 kinderen, al hebben we het ook al over 3 gehad… Maar ja, we moeten wel reëel zijn… ik ben natuurlijk al 36, en we moeten nog aan een 2e beginnen! Daarbij vind ik het met 2 kinderen goed te doen qua financiën, woning, auto, etc… Maar ik kom zelf uit een gezin van 3 en dat is ook wel erg leuk! Maar ik denk dat we het bij 2 houden, zoals het er nu naar uit ziet. Tenminste… ik hoop :pray: dat ons een 2e gegeven is! En jullie?

Misschien krijg je straks als kadootje voor het wachten wel een tweeling :lol: :silenced: :angel: 8)



:wink:

Nog even doorbijten mop…

En anders nieuwe rondes nieuwe kansen hoor :shifty:

Al ben ik ook nooit goed in dat wachten geweest :roll: hoe snel was je zwanger van je :: :: en Arwen?

Nou hier is het def stoppen bij twee. Ik ben nu 40 en nr twee heeft me net als nr 1 het nodige gedoe gegeven dus heb het nog een keer goed kunnen meemaken. Zwanger zijn van een tweede is pittiger met nr 1 erbij dus die ervaring heb ik nu ook. En ik zie met niet op mijn 42e ofzo nog een keer een half jaar of meer bezig zijn om zwanger te worden.



Bovendien is ons huis niet groot genoeg en groter wonen ws pas over langere tijd. En ik vind mijn werk ook leuk en wil me nog ontwikkelen en dat gaat toch niet samen met in deze vermoeiende jaren zitten.



Mocht ik ooit al een fantasie hebben gehad over een derde dan is deze nu door de realiteit verdwenen en denk ik dat ik oprecht kan zeggen twee is genoeg voor mij.



Ik testte trouwens nooit voor ik overtijd was, want menigmaal ondanks verschijnselen toch ongi geworden of tekenen ervan. Overtijd betekent bij mij ook echt overtijd en dan werd het tijd om te testen.



Nog effu geduld hebben - je kan die streep of plus er niet opkijken.

Ik duim voor je hoor, ik moet stiekem ook wel om je lachen. Zoo ongeduldig, heerlijk !



En je wordt bedankt :D, ik voel me een beetje terug gezet in de tijd dat ik ook nét zo ongeduldig was als jij en ik voel even weer hoe het was om 10 keer per dag aan mijn borsten te sjorren (jaa, ze doen pijn, YES !) en 100 keer naar de wc te rennen (YES, mijn string is nog schoon :dance: ) en het helemaal niet erg vinden dat ik moodswings had (kom maar op !!!)



Ik vond het een spannende tijd en ik weet gewoon dat ik dat nooit meer mee ga maken en dankzij jou voel ik het weer een beetje 8)



Succes, nog 2 nachtjes en 3 dagen sjorren en rennen :wink:

Ja als je er midden in zit is het niet leuk maar achteraf zal het ongetwijfeld nog vele jaren reden geven voor nostalgisch terugblikken.

@Bella wrote:

Ja als je er midden in zit is het niet leuk maar achteraf zal het ongetwijfeld nog vele jaren reden geven voor nostalgisch terugblikken.




Nee dat is zeker waar, ik heb ook heel vaak huilend op het toilet gezeten en heb ook een paar mk gehad. Maar het gevoel van die spanning, wel niet zwanger, vergeet ik toch nooit meer.

En ook het meeleven van alle forumdames vergeet ik ook nooit weer !

Hoi meiden!



Ff snel vanaf mijn werk!



Ik had het id al zowat opgegeven, omdat de kwaaltjes ineens een stuk minder zijn. Maar onder de douche werd ik me toch ineens misselijk vanmorgen :?! Ik weet het nu écht niet meer, hoor! Bij mij is “geen koffie lusten” altijd wel een goede indicatie, maar dat drink ik dus wel nog… Ik kan me ook niet herinneren vanaf welk moment dat de vorige keren was… (ik ben 3 x zwanger geweest; heb helaas 2 mk’s gehad).



Nog 2 dagen…



Renzosmam, de eerste x dat ik zwanger was was het gelijk raak! Toen ging het dus mis en hebben we 15 maanden (!) moeten wachten :(! Waar dat aan lag… geen id! Maar ook dat werd helaas een mk… Toen we daarna weer gingen proberen, was het weer de eerste x raak! Dus tja… of heel snel of heel lang :eh: :wink:.



Bella, duidelijk :D! Geen derde meer voor jullie… Het is goed dat je het voor jezelf zo duidelijk op een rijtje hebt!

En ja, ik weet dat ik moet wachten :oops:…



Karin, lief van je dat je zo meeleeft! Ik zit idd vaak tegen mijn borsten te duwen :lol:!



Ik moet weer verder met werken :oops:!



:-



:-

Ik duim nog voor je hoor!! Laat maar komen wat er komen moet… je kunt het niet afdwingen, alleen maar hopen. En wij hopen met je mee :-*



Enne… Bella heeft helaas wel gelijk, een tweede zw.schap is zwaarder :oops: . Vooral door de dreumes die je al hebt rondlopen.