Grieperig voelen en dan zwanger zijn?

:pray: :thumbup: :thumbdown: :-*

@Bella wrote:

Nou T jou een beetje kennende en al die dingen heus zelf wel uit elkaar kunnen halen en dat ik die dingen wel herken klinkt het toch wel een beetje alsof…



Ik had precies hetzelfde vanaf innestel periode 10 tot 6 dagen voor NOD wist ik het al dat het op zich raak was geweest.



EN over die borsten - heb jij Arwen bv gegeven?? Voor ik zwanger werd van Lasse en tijdens die zwangerschap voelde ik aan mijn borsten die meer dan een week van tevoren zeer gingen dat ik heel pril zwanger was (wat vaak uiteindelijk meerder keren vroegtijdig ten einde kwam maar ok)



Bij mijn pogingen voor nr twee geen enkele keer mijn borsten gevoeld maar ja die zijn wel slapper geworden door 6 maanden bv. Na enige tijd werden ze wel wat gevoeliger maar niet zo als toen.



Meid ik tel de dagen met je af en zou het super vinden een deel samen zwanger te zijn. Kan jij mij op het laatst aanmoedigen en tegen de tijd dat ik weer kom kijken sta ik bij jou aan de finishlijn.



:-




Je bent een schat :-! Het zou idd zoooo leuk zijn om weer samen zwanger te zijn :mrgreen:!

Mijn borsten zijn vandaag wel wat gevoeliger :roll:… En net, na peutergym, had ik me toch stéken in mijn baarmoeder :?.. En nu… ik ben zoooo moe… En mijn temp is nog steeds hoog! Maar ik durf gewoon niet te hopen dat het zo is…

@Williewortel wrote:

hey trying,



ik heb echt letterlijk precies het zelfde! Vlagen van misselijkheid en allerlei krampjes en steekjes in mn buik, alleen zo nu en dan heb ik inderdaad wel weer dat gevoel van TSR…maar geen pijnlijke gevoelige zwaarder wordende borsten… dus wel dat grieperige gevoel en ook verkouden sinds van de week



maar goed ik duim met je mee en ik hoop dat het raak is!!!




Thanx :-*! En ik duim voor jou :thumbup:!!!

@Danielle_M wrote:

Ik ben ook opeens erg grieprig en dat was ik dus ook toen ik zwanger van Lucas bleek te zijn… nou misschien is het wel een voorteken…




Ik hoop het!!! :thumbup:

@Bella wrote:

Komen jullie ook in dit topic vertellen als je ‘griep’ een zwangerschap bleek te zijn :mrgreen:




Natuurlijk :mrgreen:!!!

@renzosmam wrote:

:lol: Wordt steeds spannender hierzo :mrgreen:

Lekker dan…dat wordt dagen aftellen dan met zijn alle…irritant hé dat de griep ook écht heerst en er geen pijl op te trekken is…

Alhoewel…ik heb nog nooit tsr gehad bij een gewoon griepje :lol:

:wink:




:lol:



Het is idd spannend hier… Ik hoop zoooo dat het voor iedereen raak is!!! :pray:

Gerda, Bianca, Claudia :-* :-* :-* :-*

Vera,



Zou jij al niet stilletjes aan een testje gaan kopen meis? :wink:

Als ik al die symptomen zo lees, dan raak ik hoe langer hoe meer overtuigd dat je echt wel zwanger bent ! :pray:



:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



liefs

Gerda

Nee joh niet gaan testen - heeft ws geen enkele zin. Het is gewoon nog een weekkie afwachten.

Nou, met de misselijkheid valt het nu wel weer mee… eigenlijk nauwelijks… soms, een vlaagje… mijn borsten zijn wel gevoelig. Ik word er gék van :lol:! Ik was vergeten hoe erg die wachtweken zijn :frowning: :wall: :doh: :lol:



Enne, Gerda, de testen liggen klaar, hoor :wink:

:thumbup: :-*



Kus Moon

:mrgreen: :-*

Ik ben nu thuis van mijn werk en kapot… temp is 38,1… :think:

Bella, Ik schreef wel degelijk … stilletjes aan gaan KOPEN… ik zei niet dat ze al moest gaan testen, meis. :wink: :-*

Tuurlijk is het even te vroeg.

Vera, verzorg je meis en let toch maar op als je medicatie zou nemen voor dat grieperig gevoel. Stél dat je zwanger bent… :pray: :pray:



liefs

Gerda

Sorrie niet goed gelezen!



Nog maar 6 dagen T :?



:thumbup:

Ik heb voor Jim 3 dagen voor NOD positief getest met een Kruitvat test dusss misschien een optie om stiekem vast te proberen? Ik was er van overtuigd dat ik zwanger was en ik wilde hubbie even laten zien dat ik echt gelijk had :mrgreen:



Succes!

ik ook voor de nod 3 dagen een positiefe test



:pray: :pray: :pray: ik ga heel hard duimen

Gerda, ik let zeker op met medicijnen :wink:. Mijn overbelaste schouder speelt ook weer op, maar ik heb geen ontstekingsremmers gepakt. Alleen toen ik er ook nog hoofdpijn bij kreeg heb ik wel 2 molletjes genomen. Maar dat mag.



Ik heb bij Arwen ook 2 dagen voor mijn NOD positief getest, dus mijn plan is om zondag (3 dagen voor mijn NOD) te gaan testen! Maandag en dinsdag moet ik werken en is de oppas om 7.30 uur hier, dus dat vind ik sowieso niet zo’n geschikte dagen. En woensdag, dat is mijn NOD… Overigens speelt bij mij ook mee dat ik een schildklieraandoening heb, waarvoor ik iedere dag medicijnen slik. Op het moment dat ik weet dat ik zwanger ben moet ik meteen meer gaan nemen. Dus het is van groot belang om z.s.m. te weten of ik zwanger ben! Maar nog 2 daagjes wachten dus…



Ik vind het moeilijk… mijn borsten lijken nu ook groter. Maar de misselijkheid gaat… soms een lichte vlaag… verder wel: pijn in de onderrug, moe, rode handpalmen, steken in de buik, gevoelige borsten… vergeet ik nou iets :think:…



Mijn man is er dus helemáál niet mee bezig… die denkt dat de wens de vader van de gedachte is… maybe so, maar sommige dingen kan ik toch echt niet negeren :naughty:



Maar goed, de tijd zal het leren :wink:



Dank jullie wel voor jullie steun, jullie slepen me echt hierdoor, hè :mrgreen: :-*

Veer :-* :hug: :-* :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Bianca :-*



Ooooh, ik ben toch ook een trut :oops: :(… Ik voel me dus écht niet lekker, ben kapotmoe, heb pijn aan mijn rug, ben misselijk, heb het warm… Ik wilde dus gaan liggen tijdens Arwen’s slaapje… Maar juffie heeft het gepresteerd om nét vandaag uit te zoeken om maar een half uurtje te slapen :(… Hubbie heeft na het werk een borrel/etentje en komt dus pas laat thuis. En net vandaag voel ik me echt helemaal tuk :thumbdown:. Ik baal gewoon als een stekker. En nu zit hij vanalles te mailen vanaf zijn werk (over een cursus, hoe het met onze dochter gaat, wanneer we kunnen testen, over vanavond…). En dat laatste hoef ik nou ff niet te horen. Wrijf het er nog ff in, pffff. Dus ik heb een beetje pinnig gereagereerd, geloof ik :oops: … Nou, aan de andere kant… so what… hij heeft er niet echt veel aandacht voor hoe ik me voel, mag hij ook wel wat meer interesse in tonen. Zó! 8) Maar goed, ik wil zijn avond ook niet verpesten of zo, maar ik hoef het ook niet ingewreven te krijgen. Ik heb liever dat hij me gewoon met rust laat dan… Mmmmzzzz :think:, hoezo sjaggie :oops: (en dit is só not me…)…