Hoi meiden!
Een vraagje: toen ik net zwanger was van Arwen had ik de griep. Maar dat ging maar niet over… met name bleef ik hoge temp houden en misselijk… 2 dagen voor mijn NOD heb ik toen getest, en jawel, positief!
Nu zijn we dus voor een tweede aan het proberen. En weer voel ik me grieperig… misselijk, pijn in de onderrug, moe, etc. en verhoging (37,7/37,8 ). Logisch dus dat ik me afvraag of dit niet betekent dat ik zwanger ben… Helaas moet ik nog zo’n 9 dagen wachten eer ik kan testen.
Maar nu is mijn vraag… zijn er meiden die dit grieperige gevoel ook hadden, waarna bleek dat jullie zwanger waren?
Ik had echt de griep…
Denk juist dat dat kwam omdat mijn weerstand zakte…
Toen ik met koorts in de supermarkt stond af te rekenen kreeg in ineens het toeschietreflex…dat was nog een dag of 7 voor mijn NOD maar toen wist ik het wel zeker hoor…en de test bevestigigde dat al 2 dagen voor mijn NOD :inlove:
Ik weet dat ik me bij Renzo ook niet lekker voelde…ik dacht juist dat dat kwam door mijn verminderde weerstand door (wat dan achteraf bleek) mijn zwangerschap…
Dus om concreet antwoord te geven…ja ik heb me 2x grieperig gevoeld en bleek zwanger :shifty:
Maar voel me nu ook grieperig :lol: zal toch zeker niet :think:
ooh moeilijk om te zeggen hoor. Ik vind het altijd knap dat vrouwen een gevoel of herkennen dat ze zich anders voelen voor de NOD. Ik voel nooit wat voor NOD… en van mij krijg je dan ook het vreselijke antwoord: nog een week wachten voordat je het echt zeker weet ( duuh hihi).
ik heb geen antwoord voor je maar ik duim wel voor je dat het raak is
ik was ook grieperig in het begin van mijn zwnagerschap…(nog voor ik het wist
Ik weet het nog dat je misselijk was en toen bleek je zwanger te zijn.
Ik was bij lasse al een beetje misselijk de dag na bevruchting.
Dat grieperige herken ik verder niet zo - wel warm gezicht en veel dorst.
Spannund!
:-*
Herken zelf alleen het warm zijn, normaal altijd koude handen en voeten en toen ik zwanger bleek totaal warm…ik schopte ook ineens de dekens van me af midden in de nacht. Sterkte met het lange wachten :silenced:
Ik wil geen spelbreker zijn… maar als er al vrouwen zijn die ook grieperig zijn nog voor de NOD, dan zegt dat toch niks… Uiteindelijk moet je gewoon nog een week wachten en dan testen, al heb je nog zo de griep.
Want anders denk je straks ‘hoera, ik ben grieperig en dus misschien zwanger’, en dan blijkt het toch niet zo te zijn en dat je gewoon griep had… da’s ook niet leuk lijkt me?
Hoi meiden!
Dank jullie wel voor jullie reacties!
Renzosmam… ik had deze week ook een druppel melk :D. Nu heb ik dat nog wel heel lang gehad na de geboorte van Arwen, maar de laatste tijd eigenlijk niet meer, en zeker niet romig wit. Ach ja… misschien is ook wel de wens de vader van de gedachte :oops: :lol:…
Bella, hier ook een warm gezicht :mrgreen:!
Natuurlijk hebben jullie gelijk, meiden die zeggen… nog een week wachten! Maar je bent er toch mee bezig :oops:. Mijn gevoel is heel dubbel… aan de ene kant wel wat kwaaltjes (met name misselijk), aan de andere kant heb ik bv. totaal geen last van mijn borsten. Ach ja, het antwoord weet ik over een week of zo :lol:!
@GroeneVrouw wrote:
Ik wil geen spelbreker zijn… maar als er al vrouwen zijn die ook grieperig zijn nog voor de NOD, dan zegt dat toch niks… Uiteindelijk moet je gewoon nog een week wachten en dan testen, al heb je nog zo de griep.
Want anders denk je straks ‘hoera, ik ben grieperig en dus misschien zwanger’, en dan blijkt het toch niet zo te zijn en dat je gewoon griep had… da’s ook niet leuk lijkt me?
:roll: Dat kan ze heus zelf ook wel bedenken…
Beetje een spelbreker idd…voorpret is toch ook gewoon leuk,lekker gissen enzo…
En toevallig kan je altijd grieperig zijn,maar ze vraagt specifiek naar grieperig gevoel voor de NOD.
Nou ik heb dat dus wél bij beide zwangerschappen gehad en zelfs bij mijn eerste die eindigde in een mk dacht ik dat ik buikgriep had wat dus een zwangerschap bleek.
Ik had trouwens dat TSR gevoel bij Celiza waarschijnlijk op het moment dat ze innestelde :inlove: heb het later die week nog een paar keer gevoeld (misschien HCGpieken ofzo?) en ik wist het gewoon dat het zo was…
Spannend hoor…ik duim voor je iig!! :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup:
Renzosmam :-*
Maarre… wat is TSR-gevoel? :think:
Toeschietreflex :mrgreen:
Ik heb Renzo bv gegeven dus herkende het…duidelijk ‘‘steken’’ in mijn borsten,dus geen zere of zware borsten maar dát gevoel hoort bij een beeb dus toen wist ik het ook zeker :inlove:
Dat mens achter de kassa zal wel gedacht hebben want ik kreeg een enorme glimlach
Dit was geloof ik een dag of 6/7 voor mijn NOD of nog iets eerder…iig heb ik later zitten rekenen en moést dat wel de innesteling zijn :thumbup:
Later die week voelde ik nog eens een paar keer het tsr…en toen had ik nog voor mijn NOD een lichte streep :dance:
Oh natuurlijk :mrgreen:, sorry, ben erg duf :oops:! Zou zo kunnen slapen hier :oops: (ben op mijn werk).
Ik had vandaag wel allemaal steekjes in mijn buik…
Ooooh, ik hoop zo dat het raak is !!!
Geweldig, dat je dat gevoel ineens zo had :mrgreen:!!!
Nou T jou een beetje kennende en al die dingen heus zelf wel uit elkaar kunnen halen en dat ik die dingen wel herken klinkt het toch wel een beetje alsof…
Ik had precies hetzelfde vanaf innestel periode 10 tot 6 dagen voor NOD wist ik het al dat het op zich raak was geweest.
EN over die borsten - heb jij Arwen bv gegeven?? Voor ik zwanger werd van Lasse en tijdens die zwangerschap voelde ik aan mijn borsten die meer dan een week van tevoren zeer gingen dat ik heel pril zwanger was (wat vaak uiteindelijk meerder keren vroegtijdig ten einde kwam maar ok)
Bij mijn pogingen voor nr twee geen enkele keer mijn borsten gevoeld maar ja die zijn wel slapper geworden door 6 maanden bv. Na enige tijd werden ze wel wat gevoeliger maar niet zo als toen.
Meid ik tel de dagen met je af en zou het super vinden een deel samen zwanger te zijn. Kan jij mij op het laatst aanmoedigen en tegen de tijd dat ik weer kom kijken sta ik bij jou aan de finishlijn.
hey trying,
ik heb echt letterlijk precies het zelfde! Vlagen van misselijkheid en allerlei krampjes en steekjes in mn buik, alleen zo nu en dan heb ik inderdaad wel weer dat gevoel van TSR…maar geen pijnlijke gevoelige zwaarder wordende borsten… dus wel dat grieperige gevoel en ook verkouden sinds van de week
maar goed ik duim met je mee en ik hoop dat het raak is!!!
Ik ben ook opeens erg grieprig en dat was ik dus ook toen ik zwanger van Lucas bleek te zijn… nou misschien is het wel een voorteken…
Komen jullie ook in dit topic vertellen als je ‘griep’ een zwangerschap bleek te zijn :mrgreen:
:lol: Wordt steeds spannender hierzo :mrgreen:
Lekker dan…dat wordt dagen aftellen dan met zijn alle…irritant hé dat de griep ook écht heerst en er geen pijl op te trekken is…
Alhoewel…ik heb nog nooit tsr gehad bij een gewoon griepje :lol:
Hier gaan de duimen overuren voor je draaien hoor, Trying !
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
lieve knuffel
Gerda
Veer ik duim heel hard voor je dat het raak is meid! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
:-* :-* :-*