Grieperig voelen en dan zwanger zijn?

Thanx Maja! :-*

Hoi meiden!



Ik ben op mijn werk, dus even heeeel snel een update! Ik heb vanmorgen getest, helaas negatief. Ik ga er dan ook vanuit dat het niet raak is. Ik heb ook behoorlijke buikpijn. Dat heb ik - sinds ik Arwen heb gekregen - niet meer zo erg gehad als ik ongi moet worden. Dan heb ik nl. meer last van mijn rug. En dat is nu weer minder. Ik ken mijn lijf goed genoeg om te weten dat er iig iets is geweest, maar ik denk dat het bij de innesteling fout is gegaan. Ik heb nu vage kwaaltjes die ook op een ongi kunnen duiden en kwaaltjes die ik eerst had (strakke gespannen borsten bv.) nu niet meer. Aangezien ik bij Arwen al 2 dagen voor mijn NOD duidelijk testte en er nu niets te zien was, zelfs geen heel vaag streepje, ga ik ervan uit dat ik niet zwanger ben. :frowning:



Ik ga verder!



:-*

:hug: :hug: :hug:

Heidi :-*, ur sweet!



Ik snap er niets van… ben wel misselijk… :doh:

Meid het zo heel goed kunnen dat je gewoon pril zwanger geweest ben - ik kan daar uitgebreid over mee praten. Wel alle verschijnselen en ik heb in aanloop naar nr 2 zelfs soort van mini miskraampjes ervaren (ik herkende bepaalde dingen van de grotere mk voor lasse)



Misschien heeft ook jou lichaam weer een aanloopje nodig voor het goed en wel zwanger kan worden deze keer.



Het komt vast allemaal wel goed.



:-*

Ik kan toch niet anders doen dan afwachten…



:-*

Hè jammer meid…had je maar een klein luikje waardoor je af en toe kon spieken wat er daarbinnen allemaal gebeurt… :hug: :-*

Zo lang je niet ongesteld wordt, blijven mijn duimen overuren voor je maken hoor.

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



liefs en kus,

Gerda

Claudje, idd :lol:!



Gerda, dat is superlief van je, maar ik geloof er zelf niet meer in… mijn temp is omlaag, ik heb buikpijn en ik heb al bruinig/bloederig slijm verloren… het komt er toch aan! :-*

och meis, ik had het je zoooooooo gegund. :cry:



Ik las dat je vermoed dat er iéts geweest is, maar wellicht geen innesteling.

Ik heb dat gehad de maand voor ik van Michaël zwanger werd. Ik had alle symptomen van zwanger zijn. Op de niet-ongi dag werd ik toch ongesteld, echter met véél pijn en stolsels erbij. Nooit had ik zo hevig gebloed als toen. De huisarts was ook bijna zeker dat het een zeer pril mk was. Er is toch na de bloeding een echo gemaakt om te zien of de baarmoeder zuiver schoon was. Dat was het geval en het volgende eitje was aan het rijpen. We wisten precies wanneer ik die maand het vruchtbaarst zou zijn en jawel: pos test ! Result is 2 jaar !!! :inlove:



Ik hoop dat het voor jou ook zo mag verlopen.



dikke knuffel

Gerda

Gerda, je bent echt een mega-lieverd. Ik ken idd mijn lijf goed genoeg om te weten dat er wel iets is geweest, maar het heeft niet zo mogen zijn. Ik ben net ongi geworden. :-*

Volgende ronde duimen we gewoon weer met je mee :-*



Het moet ook niet gelijk lukken, een beetje zwangerschapsavontuur hoort erbij :shifty: :wink:

:eh: :think: :shifty: :shock: :o :? :lol:

Op naar ronde 2… hopelijk met meer succes!! We gaan gewoon weer duimen hoor!

Dank je wel, dat is zo lief van je :-*!

trying, wat jammer meid dat het echt niet gelukt is :hug: :hug:



Hier op het moment nog een die zo maar ineens van het ene op het andere moment zo ziek is als een hond. Overgeven en diarree. Misselijk, moe, moe en nog eens moe (terwijl ik heel de dag in bed heb gelegen en ook echt geslapen heb. :think: Ik heb afgelopen woensdag een cryo Tp gehad, dus ik hoop dat dit de eerste voortekenen zijn… Alhoewel ik dit niet heb gehad met Thijs. :think:

Maar ik kan echt niet verklaren waarom dit zo maar ineens opgekomen is. Ik heb niets geks gegeten en hetzelfde gegeten als mijn man en zoontje en die hebben nergens last van.

Ik moet nog anderhalve week wachten, voordat ik een test kan doen…pffffffffffffff



duimen jullie mee?



Liefs Heidi :-*