Grey's Anatomy, seizoen 8

@Pitje27 wrote:

dus nu nog 2… tja en degene die niet geslaagd was had ik ook wel verwacht…

lag een beetje voor de hand…

vond meredith wel grappig tijdens het examen… uitleg, vuilnisbak, en weer verder en dan de reactie, hebben jullie nog nooit kots gezien…

Ow hoe weet je dat er nog 2 komen dan?

Hahaha jaa, was leuke aflevering :smiley:

O…ben erg beniewd! Vanavond weer niet thuis, dus hopelijk kan ik morgen gaan kijken. Misschien als Noortje haar middagslaapje doet? :mrgreen:

@Sennapen wrote:

@Pitje27 wrote:
dus nu nog 2… tja en degene die niet geslaagd was had ik ook wel verwacht…

lag een beetje voor de hand…

vond meredith wel grappig tijdens het examen… uitleg, vuilnisbak, en weer verder en dan de reactie, hebben jullie nog nooit kots gezien…

Ow hoe weet je dat er nog 2 komen dan?

Hahaha jaa, was leuke aflevering :smiley:

oeps lees nu pas dat de vraag was of het er steeds 2 tegelijk zijn…

haha ik had eerst hier gelezen en toen ging ik hem pas afkijken. maar ik had dus gelezen dat jullie zeiden dat die persoon niet zou zakken. ik snapte er al niets meer van gedurende de aflevering hoe diegene het in hemelsnaam zou kunnen halen. haha hoezo verkeerd gelezen :oops:

ik vond het nogal vreemd dat ze zelf zo geschrokken was dat ze gezakt was, ik bedoel hoe ze zich gedragen had tijdens het gesprek was toch ook aardig gestoord :roll:

Is ze wel gezakt of heb ik toch een aflevering gemist? In de laatste scene staat ze toch met de uitslag in de hand en dan einde aflevering???

Die moeder van Avery had gehoord dat er een van Seattle Grace gezakt was. Meredith, Alex, Christina, Jackson hadden al gelezen dat ze geslaagd waren. Toen kwam April inderdaad naar buiten met de uitslag in haar hand en toen was het einde van deze aflevering.

ik had trouwens verwacht dat alex zou zakken aangezien hij te laat binnen kwam en ze toen ook nog stopte na die strikvraag.

Volgens de site van Net5 zijn er volgende week nog 2 aflvering en die laatste is dan de slot van seizoen 8 :frowning:

Weet er iemand wat er dan de week erna op Net5 gaat komen?

Is het weer tijd voor Private Pratice :pray:

geen idee

ik denk dat april nu nooit meer sex heeft :mrgreen:

@fluppie wrote:

geen idee

ik denk dat april nu nooit meer sex heeft :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen:

Wanneer wordt het uitgezonden in nederland?

Ik liep op een gegeven moment zo achter, dus ben ik gaan downloaden en oppeens liep ik voor op nederland. Nu dus weer gelijk :mrgreen:

maandagavond om 20.30 op Net5

Nog 2 afleveringen en dan wachten tot september :thumbdown:

Jammer hoor, want ze zijn rete spannend :stuck_out_tongue:

@cees77 wrote:

dus maandag is D-day… :wink:

ik hoop dat nu weer die afleveringen over het zkh in de rimboe komt (weet even niet meer hoe het heet…)

@Pitje27 wrote:

@cees77 wrote:

dus maandag is D-day… :wink:

ik hoop dat nu weer die afleveringen over het zkh in de rimboe komt (weet even niet meer hoe het heet…)

I know, maar ik heb ze al gekeken :oops: :shifty: :mrgreen:

pitje: ik weet ook even niet meer hoe het heet, maar volgens mij was daar maar 1 seizoen van gemaakt omdat het tegenviel in amerika. :frowning:

@knipoogje1983 wrote:

pitje: ik weet ook even niet meer hoe het heet, maar volgens mij was daar maar 1 seizoen van gemaakt omdat het tegenviel in amerika. :frowning:

ik vond die leuker dan private pratice…

@Pitje27 wrote:

@knipoogje1983 wrote:

ik vond die leuker dan private pratice…

nou vind ik private practive toch ook wel heel leuk (hoewel steeds minder merk ik) maar vond die serie inderdaad ook helemaal geweldig. maar in amerika blijkbaar niet…

weet weer hoe het heet… off the map… :mrgreen: