:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
maandag dus kijken met ondertitels, denk dat ik het nog steeds niet droog ga houden.
Ik heb manlief al gewaarschuwd voor een jankbui vanavond rond een uurtje of 22.15/22.30 :mrgreen:
mijn manlief is op vakantie, dus ik gooi straks de gordijnen dicht en schenk een grote bel rode wijn voor mezelf in, lekker stukkies kaas erbij en natuurlijk een pak zakdoekjes. Ik zit er klaar voor!!!
Owww ben zo benieuwd vanavond, maar het wordt dus janken?? Ik ben al zo emo :oops: , of nja vooral na het krijgen R.oan is dat gebeurd… Echt vroeger jankte ik nooit om tv series en nu, tissues kunnen vaak in de aanslag
@Sennapen wrote:
Owww ben zo benieuwd vanavond, maar het wordt dus janken?? Ik ben al zo emo :oops: , of nja vooral na het krijgen R.oan is dat gebeurd… Echt vroeger jankte ik nooit om tv series en nu, tissues kunnen vaak in de aanslag![]()
ja, dat heb ik ook. Sinds ik Noortje heb jank ik veel sneller. Echt vreselijk emo gedoe zeg maar. hahaha… Ik heb trouwens nog niet gehuild terwijl het net toch behoorlijk zielig was.
moeten we nu wachten tot september??? :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:
Wel wat natte oogjes bij dat stukkie van Lexie, maar meer van dat gelukzalige dat Mark ook zei dat hij van haar hield en toen ging ze… Dat vond ik wel bijzonder (ook was het natuurlijk erg sneu :P)
@Sennapen wrote:
Wel wat natte oogjes bij dat stukkie van Lexie, maar meer van dat gelukzalige dat Mark ook zei dat hij van haar hield en toen ging ze… Dat vond ik wel bijzonder (ook was het natuurlijk erg sneu :P)
Hier idem dito.
@Sennapen wrote:
Hadden ze maar niet zo koppig moeten zijn. Dat krijg je er nou van. Dat dacht ik eigenlijk. Maarja, wel sneu hoor. Ik vond haar wel een leuk personage, alleen ze had al een tijdje geen leuke verhaallijn meer, naar mijn idee.
Ik vond het tegenvallen, eerlijk gezegt.
@Elka wrote:
Ik vond het tegenvallen, eerlijk gezegt.
ik ben wel benieuwd wie het gaat overleven.
vermoed dat arizona het niet overleeft dit ivm bloed uit haar mond, of mark…
maar voor mij gevoel hadden er toch nog meer bij moeten zijn… meen dat er in het vliegtuig nog meer zaten… of vergis ik me nu? :think:
ook ik heb weer :shock: gezeten! ik heb ook een paar keer moeten slikken bij het stukje van mark en lexie.
@Pitje27 wrote:
@Elka wrote:Ik vond het tegenvallen, eerlijk gezegt.
ik ben wel benieuwd wie het gaat overleven.
vermoed dat arizona het niet overleeft dit ivm bloed uit haar mond, of mark…
maar voor mij gevoel hadden er toch nog meer bij moeten zijn… meen dat er in het vliegtuig nog meer zaten… of vergis ik me nu? :think:
Gaan er meer dood dan? Ik hoop toch dat het bij lexie blijft.
Meestal zie je de aflevering na de clifhanger dat er vrij snel hulp komt en dat dan iedereen snel opgelapt wordt. :mrgreen:
En ik neem aan dat toch niet alle artsen gaan uitvliegen, want dan is er geen serie meer, dus dit ongeluk zal dan misschien ook wel de reden zijn dat mensen toch bij elkaar willen blijven.
trouwens, zou April uit de serie gaan? Ze is tenslote gezakt enontslagen. Of zou dat toch nog goed komen.
Ik geloof ook niet dat ze allemaal naar andere ziekenhuizen gaan, dan blijft er toch geen serie meer over?
Ik heb erg hard zitten huilen bij het stukje van Mark en Lexie :oops:
Ik vind Jackson Avery zo´n leuke vent hè :inlove:
ik denk dat april juist kan blijven nu lexi dood is, ze hadden tenslotte echt geen plek voor haar om haar jaar over te doen…
lexi zat een jaar onder haar, dus wie weet kan ze haar plek overnemen
ennehh nog meer dood? ik hoop het toch niet…
misschien moeten sommige revalideren en gaan ze daarom niet naar andere ziekenhuizen ofzo, ik kan me ook niet voorstellen dat er nog veel naar een ander ziekenhuis zullen gaan.
dan blijft er niets over :shifty:
@mayo28 wrote:
Ik ook, wat een hottie en die ogen :inlove: :drool: :drool:
@Sennapen wrote:
@mayo28 wrote:
Mooi he die ogen… Hou daar wel van.
Zo is er ook een voetballer met zulke mooie ogen. Kom alleen even niet op zijn naam. Ga eens kijken of ik zijn naam kan vinden.
@Pattycoat wrote:
@Sennapen wrote:@mayo28 wrote:
Mooi he die ogen… Hou daar wel van.
Zo is er ook een voetballer met zulke mooie ogen. Kom alleen even niet op zijn naam. Ga eens kijken of ik zijn naam kan vinden.
Ben ik wel benieuwd :lol: , ik vind ogen ook erg belangrijk, dat geeft een bepaalde uitstraling en die heeft Avery wel… Jummie :inlove: :drool:
Heb de naam even bij mijn vriend gevraagd :mrgreen: Jesus Navas.