Vanavond om 20.30 uur (Net5) weer languit op de bank voor een nieuw seizoen Grey’s Anatomy.
Wie gaat er ook weer voor zitten?
Groetjes,
Linda
Ikkeikke ikkeee!!!
OMG helemaal gemist dat die vanavond al begon :shock: :shock: :oops: :oops: :doh: :doh: :doh: Dan zit ik er klaar voor, fijn toch KoK, zo mis je niks :lol: :lol: :thumbup:
@Kimmie1976 wrote:
OMG helemaal gemist dat die vanavond al begon :shock: :shock: :oops: :oops: :doh: :doh: :doh: Dan zit ik er klaar voor, fijn toch KoK, zo mis je niks :lol: :lol: :thumbup:
Het verbaasde mij dan ook dat er nog niet eerder een topic over was geopend. Dus toen dat eerder op de avond nog niet was gebeurd, heb ik het maar even gedaan.
We zijn in ieder geval al met zijn drieen
:lol: :lol: Vorig seizoen heb ik het idd zelf nog gedaan :mrgreen: Maar idd verbazingwekkend dat er verder niemand heef gereageerd ook nog :eh: :lol:
En dat terwijl ik alweer niet kon wachten :oops: heb de 1e lange aflevering al gezien en de 2e ook al.
:naughty: :naughty: Cheater :lol: :lol: :lol:
ikke ook
ik ga ervoor staan, met een berg was te strijken 8)
Wordt het toch nog gezellig vanavond :mrgreen:
jaaaaaaaaa! heerlijk! Al was Off the Map wel een leuke vervanger hoor!! Is dat nu afgelopen?
@meisje1974 wrote:
jaaaaaaaaa! heerlijk! Al was Off the Map wel een leuke vervanger hoor!! Is dat nu afgelopen?
geen idee, dat volgde ik dan weer niet. Normaal was Private Practice de vervanger (wat ik dan weer wel volgde)
@MamavanThijs wrote:
@meisje1974 wrote:jaaaaaaaaa! heerlijk! Al was Off the Map wel een leuke vervanger hoor!! Is dat nu afgelopen?
geen idee, dat volgde ik dan weer niet. Normaal was Private Practice de vervanger (wat ik dan weer wel volgde)
Oja, Private Practice volgde ik dan weer niet, maar van wat ik heb gehoord was dat ook erg leuk. Ja, je kan niet alles volgen he.
MAar vanavond weer wel!
En wie gaat die Nederlandse nieuwe TV serie volgen? Hart tegen Hard (of net andersom)
Ook ik ben van de partij heb er zo,n zin in
de laatste keer was Meredith toch in de steek gelaten door haar man (hoe heet ie ook al weer) en had ze net die baby meegekregen, of was daarna nog iets anders gebeurd? Ik weet het niet meer.
@meisje1974 wrote:
de laatste keer was Meredith toch in de steek gelaten door haar man (hoe heet ie ook al weer) en had ze net die baby meegekregen, of was daarna nog iets anders gebeurd? Ik weet het niet meer.
Volgens mij zit je wel in de juiste richting hoor.
Jaaaaa, hier ook hoor!!! :dance: :dance:
FAVO serie !!
@MamavanThijs wrote:
@meisje1974 wrote:de laatste keer was Meredith toch in de steek gelaten door haar man (hoe heet ie ook al weer) en had ze net die baby meegekregen, of was daarna nog iets anders gebeurd? Ik weet het niet meer.
Volgens mij zit je wel in de juiste richting hoor.
Ja he. Nou, dat is wel spannend dan!! Ik denk dat ik lekker in bed ga kijken! (neem het wel op voor de zekerheid, zal niet de eerste keer zijn dat ik tijdens de reclame in slaap val :mrgreen: )
wij kijken vaak de tweede helft in bed, weet ik zeker dat ik niet in slaap val voor de eerste reclame.
Nu eerst even GTST kijken
Oooh nee he :shock:
Ik wist t niet en mijn zit nu te gamen normaal schop ik m eraf in zo’n geval maa hij heeft ook nog bezoek :?