Grey's Anatomy, seizoen 8

Het begint wel gelijk heftig hoor.

Tjeeminee, wat een gat en dat allemaal door een gebarsten hoofdleiding.

En ik ben wel benieuwd wat er nu met Meredith gaat gebeuren. En zal Kepner het volhouden als hoofd?

ik zit er ook weer klaar voor en vind het al weer meteen leuk!

wat betreft off the map"aangezien het vorige week 2 afleveringen achter elkaar waren, denk ik dat het idd weer een tijdje afgelopen is… vond het ook een leuke serie!

hard tegen hard neem ik op voor morgenavond :slight_smile:

wat betreft off the map…deze serie is in amerika na 1 seizoen gecanceld, er komt dus geen seizoen 2 helaas :frowning:

@Pleuntje wrote:

wat betreft off the map…deze serie is in amerika na 1 seizoen gecanceld, er komt dus geen seizoen 2 helaas :frowning:

owww echt waar niet??? :cry: :cry: :cry: :cry:

sorrie :frowning:

The series ran on ABC from January 12, 2011 to April 6, 2011.[2]

On May 13, 2011, Off the Map was canceled by ABC. (wikipedia)

ach jam als ze dan maar zeker niet stoppen met greys en private practice

:mrgreen:

Tis weer spanneeeend!

Ik kijk ook normaal kijkt hub VI op rtl7 maar heb nu maar gezegd dat hij in de slaapkamer moet kijken :stuck_out_tongue: maar hij kijkt toch mee XD

oei, je eigen kind “ontvoerden” had ik toch niet achter meredith gezocht

@knipoogje1983 wrote:

Nee ik ook niet… Wel spannend! Nu al zin in volgende week. :mrgreen:

Ik ben alweer een paar afleveringen onderweg in dit seizoen, word wel leuk :wink:

@knipoogje1983 wrote:

Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Ik weet niet wat ik zou doen in zo’n situatie. Ze wil dat kindje onder geen beding kwijt. Maar vindt wel dat Derek een beetje meer kan meeleven hoor.

En Alex blijf ook wel een schatje hoor. Hij krijgt spijt en wil nu weer in de bres springen voor Meredith.

Op naar volgende week.

ik was dus een half uur te laat :wall:

maar goed, laatste stuk gezien…en vanaf volgende week snort de recorder weer :mrgreen:

Ik was t vergeten!! Maar net even aflevering 1 en 2 gedownload en gekeken :mrgreen: Weer lekker heftig allemaal en zit zoals gewoonlijk weer lekker te janken af en toe :oops: :lol:

ik zat gister ook al op de bank van “nee mer wat doe je!”

Hub dacht dat ik gek geworden was :stuck_out_tongue:

@Dynasty wrote:

ik zat gister ook al op de bank van “nee mer wat doe je!”

Hub dacht dat ik gek geworden was :stuck_out_tongue:

:lol: :lol: :lol: Mijn vent kijkt allang niet meer op als ik dingen schreeuw of zeg tegen de televisie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:

Oh verdorie, ik ben het vergeten!!! Wat stom zeg… Ik ga kijken of ik het op uitzending gemist kan vinden.

misschien handig om trouwens in de topic titel te zeggen dat het over grey’s gaat :wink: kunnen we het topic blijven gebruiken het komende seizoen :smiley:

Titel is aangepast

Heb voor het eerst een aflevering afgekeken… Voorheen kon ik steeds alleen een heel klein stukje van het begin van een aflevering kijken wegens een favo programma van partner, maar die is sinds een maand mijn expartner, dus kan ik lekker kijken wat ik wil. En dat is Grey’s, man, ben helemaal verslaafd sinds deze aflevering!

…maar waarom is Meredith ontslagen…?