Heb voor het eerst een aflevering afgekeken… Voorheen kon ik steeds alleen een heel klein stukje van het begin van een aflevering kijken wegens een favo programma van partner, maar die is sinds een maand mijn expartner, dus kan ik lekker kijken wat ik wil. En dat is Grey’s, man, ben helemaal verslaafd sinds deze aflevering!
…maar waarom is Meredith ontslagen…?
Ze heeft gerommeld met het onderzoek naar Alzheimer. Ze heeft de vrouw van de chief mee laten doen en voorrang gegeven (geloof ik). Alex heeft dat doorgekregen en doorverteld en daardoor is ook haar relatie met Derek stuk gegaan.
Ja 111 dan heeft het toch nog voordelen :-* En Mer heeft geknoeid met enveloppen. Het moest een blind onderzoek zijn uiteraard en toen heeft Mer in de enveloppe van de vrouw van Chief Webber gekeken en zag dat ze de placebo zou krijgen… Toen heeft zij de volgende enveloppe geopend en die had het medicijn! Die 2 heeft ze dus verwisseld en op zich niks aan de hand, want het was voor de erst nog steeds blind! Maar Alex heeft haar idd zien knoeien en heeft dit gezegd en toen was het niet meer blind :?
Ik denk dat het een soort leer-moment is, over die vrouw die uit die kuil komt, dat ze het met z’n allen op moeten lossen, zonder de “oude” garde. Om zo een eenheid te worden? Ze staan zo ver van elkaar af allemaal.
Ik denk dat het een soort leer-moment is, over die vrouw die uit die kuil komt, dat ze het met z’n allen op moeten lossen, zonder de “oude” garde. Om zo een eenheid te worden? Ze staan zo ver van elkaar af allemaal.
zou hun inderdaad eigenlijk niet als behandelend arts hebben :mrgreen:
Dus ze kunnen wel een schop onder de kont gebruiken
Ik kijk trouwens op channel 131. Ik ben echt een gek hoor hahaha ik volg greys’s, Private practise (ook net weer begonnen) dexter (ook net weer begonnen) en Jersey shore. Morgen vroeg is m op school en s op de psz dan ga ik snel boodschappen doen ff poetsen en dan series kijken :oops:
Ik vond hem wel meevallen dit keer qua tranen trekker… tuurlijk wel zielig dat ze Zola moesten afstaan… En ook super dat Webber de schuld op zich neemt (zou dit nog verdere consequenties hebben). En dat van Christina dacht ik op het laatste moment dat ze het toch niet zou laten door gaan
Ik dacht ergens wel dat Avery het zou overnemen… En Christina eindelijk in d’r plaats gezet